[REF] Basketball

46 jpschadde.web-log.nl, hmpf, met 126 bezoekers begin je tegenwoordig al niet veel meer in de lijst met most visited web-logs.. whatever .

Maar ach, sinds dit op de site van Rayon West stond kreeg ik nog meer hits. Na vernieuwing zit ik in een verdomhoekje met die link; dus moet ik mijn plaatsje weer verdienen . De webmaster van de site Jaap Voets plaatste meteen een link naar deze site, doordat ik soms verslag doe van mijn gefloten wedstrijden..

jpschadde als mini (10 jaar terug): Waarom snappen die sukkels niet dat het 5 seconden is i.p.v. 3 seconden, dat terugspelen niet bestaat bij de mini’s, en dat er bij een fout tijdens score geen bonus-vrije-worp komt?

jpschadde als scheids: (nu) Welke kutkneus heeft verzonnen dat er verschillende regels zijn? Ik floot vandaag voor iemand een mini-wedstrijd en het ging wel OK. Behalve dan dat sommige basisregels zo zijn veranderd, dat ik me door de coaches uit moet laten leggen wat er moet gebeuren. Bah!

De scheids van de tegenpartij stond de vloeken.. Jezus scheids ben je verdomme blind ofzo?.. tegen mijn collega-scheids. Dat kan natuurlijk niet door de beugel en daarvoor kreeg hij een Technische Fout. Later had hij door dat ie gewoon dom bezig was8).

jpschadde kreeg nog complimenten van de ouders. “Goed dat je die man in liet zien dat ie een voorbeeld is voor zijn kinderen. Goed de wedstrijd geleid; we hebben niet vaak een goeie scheids!”
Dat maakt het fluiten erg leuk. Niet boeiend misschien voor jullie om te lezen, maar kijk dan nog eens op de fotosite van Jaap Voets, waar ook deze 2 foto’s vandaan komen…

Preview on 2night..

YES! Weekend! Dat je daar zo naar uit kan kijken; heb ik nog nooit geweten! Het is tijd voor chill en goedbetaald werk, maar daarvoor zal ik toch eerst een interessant ondernemingsplan moeten gaan bedenken, helaas…
Maar goed, dit is een preview. Vanavond neem ik mijn vriendin mee naar de pannenkoeken-boerderij;
‘De Hooiberg’ in Leiderdorp,
voor 3 jaar ‘kering’ hebben…
Don’t say: “Damn, een fuckin’ pannekoekentent, not HIP at all !?!“, want het is wel HIP!
De tent zit aan de Persant Snoepweg, naast de MacDonalds en het AC-restaurant (voor als het niet te vreten/niet genoeg was..). Hier haal je een recensie, en zij was er ook..

Werknieuws

Zo was ik ff bij Esthertje op de log. Altijd ff checken; een van de normale logs die ik toch check zo af en toe… jpschadde is afwezig wegens een ‘gezwollen piemel’.
Dat staat gewoon zomaar in dat logje. Lekker dan. Ga ik verder kijken; blijkt het een automatisch verhaaltje te zijn. Maar toch mijn eigen editie gemaakt8)!

Maandag – Hitsige Henk vertelt direkt dat hij Bianca maar een lelijke doos vindt. Volgens hem ziet ze eruit als een lesbienne. Achteraf blijkt dat Carola eigenlijk de enige lesbienne bij Flora is. Geile Gertjan Gay geeft later nog wel toe dat hij twijfelt over zijn sexuele geaardheid.
Dinsdag – Iedereen is verzeild geraakt in een heftige discussie over de werkverdeling voor de komende weken. Geile Gertjan Gay voert de spanning wat verder op door te zeggen dat de vrouwen bij Flora te weinig moeite doen en lui van aard zijn. Manon twijfelt niet en geeft hem een klap op zijn hoofd met een Fustrobot. Geile Gertjan Gay wordt afgevoerd.
Woensdag – De Flora-werknemers krijgen een opdracht van DirtyDirk- ze moeten de emballage poetsen.
‘We hebben er al meerdere malen een rottende Broodje Warmvlees ontdekt en ondanks de verschillende waarschuwingen werd hier tot op heden nog niets aan gedaan,’ aldus DirtyDirk. Bianca vertelt dat ze te voet naar Afgeilistan wil gaan. Hitsige Henk komt niet meer bij.
Donderdag – Manon biegt op dat ze stiekem verliefd is op jpschadde. Het blijkt niet wederzijds te zijn. Manon ziet het niet meer zitten en springt uit het raam….
HIER HET HELE VERHAAL!

Lekkere loesje..

En er was een e-mail. Op mijn hotmailadres. Via mijn mailformulier. Krijg ik wel vaker verzoekjes van binnen. Ditmaal was het Loes. Om het wat mooier te laten klinken op mijn log; Lekkere Loesje..
Zoals iedere man dat hoort te zijn, ben ik ook geabonneerd op de FHM. Men neme om de 4 of 6 maanden een proefabonnement, men zet dat stop, men wordt later gebeld of men weer proefnummers wil hebben en zo blijft dat maar doorgaan… Dat scheelt véél geld, en dan toch leuke items kijken..

Dan maar informatie zoeken over het meisje. Ze staat gewoon bij de beroemdheden.. Ze heeft zichzelf wel een beetje rond gespamd, maar dat maakt natuurlijk niet zoveel uit; het wordt pas echt hot als ze hier doorbreekt. En dat moest maar snel gebeuren8).

Er is natuurlijk altijd een nadeel. Het zijn allemaal zwart/wit foto’s. Dat is altijd erg mooi, maar de kleuren gaan toch weg he. Verzoek (ze heeft al heel wat hitsige verzoekjes gehad heb ik gehoord) is simpelweg een normale foto. Nadeel 2: Op het strand. Neem een foto bij een auto, dat maakt het veel buurmeisjes-achtiger. succes; win die wedstrijd!

Mijn vriendin doet niet mee met de actie voor hitsig buurmeisje, dus dan moeten we maar op Lekkere Loes stemmen. Wie op Loes wil stemmen kan een SMS-sje met de tekst FHM 051 sturen naar 2580 (€ 0,35 p.o.b.).

Favorieten-dump

Sommige weblogs zijn gewoon linkdumps. Ieder logje dat ze schrijven is een grappig, vies, NFSW (NotSafeForWork =porno), leuk, maf, ranzig linkje. Erg leuk dus. Maar alles behalve mijn stijl.
jpschadde gooit zijn hele lijst met favorieten in 1 log, met een verhaaltje. Zo heb je hackersplaatjes, pogingen om naakt te vinden, maar ook succesvolle pogingen (2)…
Erg leuk vind ik Japanse sites, met Nederlandse inhoud. Sommige dingen gaan vervelen, maar sommige humor-sportfilmpjes (en meer filmpjes..) kan je blijven kijken.
Snowboarden in de duinen is ook HIP. Niet echt boeiend. Telefoonnummers van bekende Nederlanders misschien wel? Dit is niet lol (© plaatje rechts..).
Dames kleden zich soms uit, NSFW-filmpjes met bananen, interessante links had ik ook nog; waarom mensen weblogs HATEN… Nog wat Photoshop tutorials en als laatste krijg je een site waar je [url=http://www.marijn.org/]merknamen kan vervangen door je eigen naam..
Zo; wedden dat jullie niet op alle links klikten . De volgende link stuur je naar mensen die je niet mag; echt NIET VERSTANDIG om er op te klikken. Ik begrijp het als je nieuwsgierig bent; maar gewoon niet doen! (deze link..)

De wanhoop nabij

De wanhoop nabij. Want dat is het. Ik heb er nog geen foto’s gezien, maar o o o, zo trots als ze zijn op hun werkgever www.digros.nl, niet normaal gewoon.
Er is tegenwoordig zelfs een website over het geweldige werk wat daar word verricht!

Het wachten is natuurlijk op de hunks & babes foto’s, waar Maria Verhoog (vriendin van..) op de 8e plaats staat (heb ik me hier al over uitgelaten -komisch bedoeld..:)).

Nou ja, zomaar wat loos gelul, over mensen die werken in een tent, waar ik ook wel eens boodschapjes haal8). Had net de Sjef Zuivel aan de lijn, en die is dus de hunk van de week, in my opinion !