En toen was ie stuk. En toen was jpschadde weg. Waar was je liefje? Ik was weg. Afgesloten. Opgehangen. Weg van het net. Ik heb 3 dagen gehuild dat ik jullie niet kon begroeten via dit heerlijke log…
Gelukkig, inmiddels 115 mailtjes verder (en 187 SPAM…), kan ik nu een vette backup maken van mijn harddisk, vragen hoe het zit met een aantal probleempjes, en proberen de pc van mijn vriendinnetje te gaan maken, want die heb ik gesloopt terwijl ik deze pc heb gemaakt..
Nu dus ff bezig, spreek jullie straks waarschijnlijk wel weer toe. Tot logs!8)
Author: jpschadde
Stampend het leven door!
En ja hoor, gisteren was het weer zover. Na maandag en dinsdag een biertje te hebben gedronken, ook woensdag maar een lekker flesje leeggezogen. Vorige week was het al precies zo, de hele week door, dus vanaf nu stoppen we daarmee en gaan we afvallen.
Maar goed, de week begon met zaterdagavond…
Janine was jarig geweest; dus stampfeest bij de zusjes Oever (rechtsboven)8).
Ook deze 3 dames waren van de partij. Net als deze 3, deze 4 én deze (met hitsigert in de rug).. Uiteindelijk draait alles om Mike, de hitsigste van allemaal! Met zijn hitsige vriendje was hij natuurlijk dé sfeermaker…
Maar ook jpschadde was aanwezig. Rustig op gang komen, watchin’ the other side. jpschadde kwam hier redelijk op gang, om uiteindelijk steeds heter te gaan kijken, en zelfs nog een likkend succesje te boeken!
Kortom; superfeest (Ja, Janine:o!) en hier vind je alle foto’s…
Het grote weblog-avontuur..
Zo. Ik log ook ergens anders. Waarom? Joost mag het weten. Ik weet het wel een beetje hoor. Ik kan daar lekker provoceren. Ventjes pesten. Mensen afzeiken. Logs schrijven met een beetje kwaliteit zeg maar. Achteloos porno dumpen in die website.
Ik krijg altijd reacties daar. Best HIP dus:
‘Moet ik smeken. Moet ik de hele TLK-crew al zittend op mijn knietjes heerlijk klaarpijpen…’ Iedere keer als ik er iets post dan gooi ik hier wel een linkje ernaar ofzo…
Achja, dit logje met die homo’s (Damn ThomW, dat roze is echt roze..!) zuigt natuurlijk.
Dus dan maar een bekende breezer8). Ilse heeft een website, en wordt door sommige mensen BRilse genoemd..
Kennelijk kan je via Sugababes ook webloggen, maar op dit soort (CU2, Sugababes, etc….) sites kijk je natuurlijk alleen de foto’s..
Ilse leest dit natuurlijk zelf ook, dus nog ff slijmen: Ik ben jpschadde en kom niet op haar site voor bij de foto’s. Erg jammer. Want als je heel erg maf doet kom je zo op die site, en krijg je nog 2 !! achter je naam ook:?.. Ze is nu ziek, dus reageer ff iets liefs:PVoor de players onder ons: In deze status is ze het makkelijkst te versieren
(‘ben niet een klein btje dronken! heel erg!!’).
Katwijk…
Stel, je bent log-geil, maar hebt niets om over te schrijven(er spookt niets spannends door je hoofd). Dan ga je gewoon inspiratie opdoen. Je typt bij Google gewoon Katwijk in en gaat plaatjes zitten kijken…
Een toelichting voor iedereen die me niet in real life kent; Ik woon naast Katwijk, maar ben praktisch een Katwijker
. Het is niet zoals iedereen denkt als Volendam en Urk enzo, maar gewoon een dorp dat zich geen stad wil noemen (40.000+ inwoners..)
Nee, ik heb nog niet alle 3820 gevonden resultaten bekeken. Er zaten hele mooie (1, 2) dingen bij, maar minder mooie.. Kennelijk neemt Birgit haar platen op in Katwijk bij Reyn, maar het leukste is dat je altijd bekenden tegenkomt..
Veel fotografen in ieder geval. Ach, luchtfoto’s zijn ook best HIP, jammer dat sommige Duitsers slecht zijn in foto’s maken.. Gelukkig schrijft Sanderman ooit nog over Graffiti in Katwijk8).
Damn, mijn op-1-na-favorietste-snackbar!Ik moest nog voor mijn collega’s het maffe hoofd van Arjan Huffner… laten zien. Gerjan; print je m weer uit
?
Pirates of the Caribbean
De uitsmijter van de CAS kan gewoon zo de film in! Maar goed, het was alweer lang terug, amar toch een fotoverslagje van een avondje stappen.. Janet ging op mannen,- én vrouwenjacht!
Aan het begin van de avond hield Korneel zijn duim nog omhoog, want alles ging goed. Lieve meisjes met bloemetjes, maar ook zonder bloemetjes zijn er lieve meisjes. Lieve meisjes kijken naar nog lievere meisjes, en uiteindelijk naar hitsige jongeheren. Bij hem bestel ik wel eens een portie krulfrietjes, en A3 vindt altijd alles best.Homoseksualiteit is kennelijk ook in Katwijk in opkomst, dus wordt veelvuldig uitgevoerd (he Johan8)?). Pijpsmoeltjes worden daarom veel getrokken (mafgfe woordspeling weer), en dat ziet er dan dus niet geil uit.
Laten we nog ff de breezers zien die in Katwijk rondlopen. Ik heb er weinig negatiefs over te zeggen ditmaal; want ze heeft me zaterdag prima vermaakt.. (Nee hoor Ellen, je was niet dronken:P).
Toch bedanken we Parrel en zijn website weer hartelijk voor de moeite voor het foto’s nemen
.
Opdracht voor de lezers
Opdracht voor alle lezers van deze blog:
EN REAGEER NOU DAN OOK EENS!…
Verzin het onderschrift bij deze foto.
Ik help jullie op weg:
Deze bloedhete meid heeft tot haar spijt vurig naar haar webcam gekijkt8). Hierdoor werd zij geheel onverwacht op een weblog gebracht…
Janine vd Oever
ZUIPUH!!!
STAMPUH!!!
Ach, ik ben weg. Gewonnen met basketball. Rampzalige eerste helft. Iets betere tweede helft; niet voor mij. Met 5 fout heerlijk toegekeken hoe mijn medespelers 10x zo goed waren als ik. Ook wel eens leuk
.
Alexandria stelt in ieder geval neits voor. We begonnen 20 minuten te laat, met 1 scheidsrechter. Andere scheidsrechter halverwege tweede kwart. Partijdig als de pest. Bah! Tweede helft kwam er nog een andere speler bij. Bij elkaar geraapt zooitje. Kadetten, heren, Junioren, alles door elkaar. Erg maf. Eén ventje schaamt zich diep, door een van mijn blocks. Werd afgefloten; was zuiver. Jammer van de scheidsen.
Net burger King geweest met gasten uit mijn team. Jammer. Dat ik alweer thuis ben dan. Jeroentje Reits is krankzinnig. WHOOOOOOOEEI!