Blogspul

Tshirtjes maken. Dat is een idee. Het idee wordt al door heel wat mensen uitgevoerd, maar deze maker heeft het redelijk voor elkaar. Goeie plaatjes, goeie teksten. Nu zouden de shirtjes nog hip moeten zijn..

Dat valt in principe nog wel te regelen, misschien moest ik in die trant maar eens iets vets beginnen8). Webloggend Nederland zit een hitsig meisje nogal te fokken (wat een woordspeling weer..). Jammer voor het meisje, maar dan moet je maar geen hitsige foto’s van jezelf (vieze 18+:?) posten….

De grote wens van jpschadde

Vandaag vond ik in een bak fust op mijn werk een lamp waar zo’n hippe geest in zit. Ik mocht vandaag mijn eerste wens doen.
jpschadde zegt: Ik wou, ik wou…, zegt de geest: Ik wilde!
Met die grammatica was jpschadde het niet zo eens, maar ach, de geest komt uit Arabië. En daar praten ze nou eenmaal niet zo vloeiend Nederlands
jpschadde probeerde het opnieuw: Ik wou, ik wou.., ik wou dat ik een dildo was! Het floepte er zomaar uit.
[*1*]Ik kreeg ineens een jasje aan. Het zat wat strak, niet echt comfortabel helaas..
[*2*]Plots begon het te regenen. Vreemd nat en warm gevoel.. Toch blij dat ik zojuist een jasje had gehad!
[*3*]Er begon er een tegen me te schreeuwen. Heel kort, soms heftig. Oe, Ah, Oe, Ah. Weer een vreemde ervaring rijker..

Gelukkig hield het na een half uurtje op. Ik had wel verschillende stemmetjes gehoord. Wat blijkt? Ik was eerst door een lekker wijf gebruikt, maar daarna heeft ze me aan haar vrienden uitgeleend… Je raad het al; ik voel me als dildo nogal misbruikt.Het vooroordeel klopt trouwens, een neger heeft een grotere dan een blanke

Werken, leven, en welzijn

Waarom heet die klootzak niet gewoon Cor? Nou moest ik erg lang zoeken naar zijn column van vandaag in Metro, omdat de krant nog niet online staat (nu ineens wel..).

De beste columnist van Metro (na de dikke, vieze, smerige, rokende, vaak in Katwijk op het strand liggend zijn gore pens showend, goed schrijvende -en daar draait het uiteindelijk om dus fuck de andere eigenschappen…- allerbeste) vond dus dat ouders hun kinderen tegenwoordig allemaal willen laten studeren. Dat een neef van hem na 4 jaar studeren gewoon gestopt is en vrachtwagenchauffeur werd. Dat dat eigenlijk ook niet gek is. En daar kon ik me best in vinden8).

Bij het zien van dat hoofd (plaatje zuigt door source) dacht ik meteen aan mijn pa.. Daar schijn ik erg op te lijken dus uiteindelijk lop ik mezelf weer belachelijk te maken..
But; misschien is het tijd voor jpschadde om columnist te worden. Misschien moest ik eens vrijwilligerswerk gaan doen… Of mijn vrachtwagenrijbewijs halen. Of toch snel dat ondernemingsplan schrijven. Grmblz

Basketballend jpschaddetje

Uh uh, ik ben zo inspiratieloos. Steeds vaker lees je logs met of loze posts, of posts over de inspiratieloosheid. Laat ik het nog ff 1 keer zeggen: ‘Als je niets te vertellen hebt; houd dan ff lekker je smoel op mekaar!‘ Komt er misschien een beetje rot uit, maar het is wel zo. Niet iedereen houdt dagelijks zijn log bij.. Gelukkig heeft jpschadde weinig last van inspiratieloosheid..
jpschadde toont de lezers ff op het clubblad ‘De Rebound’ van mijn basketballvereniging. Ja, zul je zeggen; lekker boeiend. jpschadde leest het blad zelf nog niet eens:?. Maar nu staat er iets van jpschadde zelf in! Ja hoor, op pagina 8 en 9 staat mijn basketballverhaal (ook gewoon hier te lezen…)8).
Binnenkort ga ik maar eens wat meer oude basketballfoto’s inscannen voor op de website. Voorlopig blijft het bij een teamfoto
(klik op het plaatje links), en een teamfoto van een ander team. Die goeie ouwe tijd, zei hij nostalgisch

Normvervaging op het net

Heel Amerika op zijn kop. Na de Nippleslip verwikkeld geraakt in de Nipplegate. Waar slaat dit op? Iedereen laat wel eens een tepel zien. Veel mensen verneuken de waarheid ook nog eens op het net. But, do you care?

De meeste mensen die ooit hebben ge-internet, zijn wel wat gewend. Stel je voor dat je per ongeluk hier (18+…) klikt. Dan zie je een paardenpiem0l door je beeld vliegen, maar klik je snel weer weg. De grens van je tolerantie komt steeds hoger…

Nee, in Amerika zetten ze weer een jurist aan het werk (gelezen in Metro -pagina 7). Die moet pornosites gaan sluiten en dergelijke. Hallo; mogen de mensen zelf ff beslissen wat ze wel en niet willen zien? Doe normaal zeg. Flikker op. Straks wordt alles net zo gecensureerd als in Iran en krijgen we dat soort Middeleeuwse achterlijkheden ook weer in ‘het Westen’. Nogmaals; denk ff drie keer na voordat we verder gaan met deze smerige censuur… (cool filmpje over onderwerp…-7 mins..)
Normvervaging omvat ook weblogs. That’s my point8)

Masters & Disasters

Al weken lopen ze te zeuren. Ik wil een link, ik wil een link. Ik geil op bezoekers; ik wil een link. Ik wil een link. Hey joh, geef me een link. Ach, er zijn wel meer van dat soort lui…

Het probleem zit ‘m waarschijnlijk in de style. Deze jongens pikken overal wat vandaan, op zoek naar hun goede eigen weblogstyle. Toen ik op web-log begon was er nog niet veel style te ontdekken. Je had esthertje en Marque, en dat waren wel zo’n beetje de styles…

Zelf verzon ik dus maar iets loos, met geel en grijs, en probeerde wat strakke teksten erop te gooien. Tegenwoordig doen 20.319 mensen aan een web-log.nl. Zo ook deze relnichten. Ooit mocht Potters (linksboven) een gastlog bij mij schrijven over Christelijk zijn en vloeken. En dan hoor ik ‘m toch nog ‘jezus‘ vloeken.., doet me toch weer pijn, ofzo…
Gelukkig is daar Nico (rechtsonder), die ook graag de link wil hebben.
Ik vraag me heel erg af waar de master op het log is. Voorlopig is het nog volkomen DISASTER. We hopen natuurlijk op beter.. Ach, de logs zuigen vaak, maar zijn wel liev8)…

Whiskyzuipendeouwemannen

Gisteren weer uit eten geweest. Maar geen digitale camera meegenomen; vond ik niet hip genoeg ofzo. Heb ik nog wel foto’s van HS3, het team waar ik bij meetrain op donderdag. Die organiseerden een Whisky-proef-avond, en gingen allemaal lam naar huis. Zeker wat gemist dus .
Kijk ze blowen en lam zijn, en lachen naar de kaviaar… Dé rijnsburgse alcoholkenner van ‘het vaatje’ was ook indahouse. Die verzorgde al het lekkere spul. Last, maar zeker niet least, niet alle mannen houden van sigaren… Meer vind je HIER…
Marianne vroeg of ze van mijn site af mocht. Deleten is des duivels voor een logger, dus is ze zo het archief ingegaan. Zo heb ik een van de spelers uit het whisky-zuipende-team ook weer een plezier gedaan…