Mijn teammaten durfden er al over te loggen, bij mij is het wat later dan normaal. Ik zal de wedstrijd maar verslaan vanuit mijn eigen oogpunt
.
De eerste helft was redelijk dramatisch. Eerste kwart zat ik aan de kant, omdat de bankspelers (Maat50-PornPieter en AMO 23) na de eerste helft weg moesten. Niet gek dus dat zij dan hun minuutjes spelen. Vanaf de kant vernomen dat ze het daar niet allemaal ok vonden dat Timmie, JP en Nico op de kant zaten. Well, coach decision vind ik dan8).
Toen ik in het tweede kwart mijn meesterlijke (?) kunsten kwam vertonen, ging dat in eerste instantie gepaard met en gestuntel, i.p.v. gekunstel
. jpschadde herstelde binnen een minuut en zorgde voor een spetterend block op Neanderthaler nr#33. De uitbal was voor hun. jpschadde zorgde wederom voor de winst op de bal, en er volge een fast break naar de andere kant van het veld, alwaar masterdisaster Potters keihard de grond in werd geblocked. Een wissel voor jpschadde volgde binnen 5 minuten:?.
In de rust was daar de oppeppende preek van Matthijs; ‘Als jullie nou eindelijk eens jullie best gaan doen; kan je misschien eens een stoer verhaal op je log kwijt!‘. jpschadde heeft zich maar voorgenomen dat die tekst voor de Masters of Disaster was, want die 5 minuutjes vormden natuurlijk geen reële weergave van mijn werkelijke kwaliteiten als basketballer, toch Matthijs
?

Hinkepoot Michiel wilde het grote talent (ik) al de hele tijd in de wedstrijd brengen.., en de tweede helft was ik er dan ook. Natuurlijk kwam het door mij dat we ineens weer uitliepen van 6 punten naar 25.
In ieder geval, de tweede helft ging het allemaal wat beter. Nog steeds liep het spelletje niet (jongens, denk nou allemaal s een keertje na..), maar het ging verder wel aardig. jpschadde pakte de rebounds, jpschadde maakte fouten (kreeg ze van de scheids; maakte ze niet), maar het kwam goed. jpschadde miste 2 vrij worpen (lamlul..) maar uiteindelijk bleek dat Arie niet helemaal noodzakelijk was
. Komende vrijdag weer een wedstrijd, en jpschadde heeft besloten dat dat wel echt zijn wedstrijd wordt. jpschadde topscorer
!