Carola gesopt!

Jaaa! Ik heb vandaag Carolala gesopt! Carola is de liefste medewerker van de emba. Zo kijkt ze altijd heel schattig naar me (helaas verleidt ze ook oude mannen als Cor, en hete mannen als Mad Mark)..
In mijn vorige breezerlog reageerde ze dat ze te oud was om als breezer door het leven te gaan. Gelukkig maar. Maar de oudere generatie komt later aan bod.
jpschadde laat vaak zinnen rot uit zijn bek (&vingers) komen (Da Coach vindt bijvoorbeeld al dat het niveau hier erg daalt..)); jpschadde zei dat de oudere breezers allemaal verlept zijn. Nee, dat is natuurlijk niet zo!

Vanochtend liet ik me dus wederom als slaafje lief misbruiken door dtvggjg, A.K.A. Carola, A.K.A. Carolala. jpschadde haalde een zachte ham en zachte kaas (broodjes) en liet haar daarna heerlijk soppen. In de koffie. Maar ze genoot zichtbaar.
Maandag is het koekeldag. Koekeldag voor de oudere werknemers. Tot dan..

Hitsigheid ten top!

En zo geschiede het, dat er mobieltjes kwamen met ingebouwde fotocamera’s. En hij zag dat het goed was!
Daarna was het de hoogste tijd dat de foto’s uitgewisseld konden worden. En zo kwam er een foto’s-van-mobieltjes-met-kontjes-site. En hij zag dat het goed was!. Dit is dus zeker wel interessant. Het hoort natuurlijk niet, maar is wel grappig8).

Het plaatje dat Naughty Nico in de douche schoot (boven..) heb ik maar even gecensureerd. Niemand die nu doorheeft dat je een klein piemeltje hebt, Gert;)!

Nog ff ByTheWay..: GB Grasshoppers de beste!

Breezers in opleiding

En toen waren daar de breezers in opleiding. Dé uitspraak van PieterPorn-50..

Ok, ik bedoel; jullie weten allemaal wat breezersletjes zijn, maar er zijn dus kennelijk ook breezer-wannabees. Volkomen onbegrijpelijk, maar het is echt zo. Ik help ze graag op weg met de kenmerken van breezers.

In het gastenboek van Grasshoppers zijn ze ook nog eens bijdehand. Moet ik me gaan verantwoorden voor wat ik gezegd (MSN-log) heb.. Niet normaal natuurlijk:P.

De foto’s zijn ietwat gedateerd. Breezers in opleiding betreffen ook eigenlijk een andere groep; deze dames zijn eigenlijk al bijna helemaal voleerd. Echte breezers in opleiding worden misschien vanavond wel op de foto gegooid. Of niet. Maar je vind hier nog wel ff een recente foto (van vanmiddag..).

Tot logs .

jpschadde maakt promotie

Ik heb zojuist een telefoontje gekregen; ik heb promotie gemaakt. Het is helaas maar 20 minuten, maar ik ben vanavond in plaats van captain de coach… De eerste 20 minuten worden er dus keihard getraind, onder leiding van jpschadde8)!

Ik verontschuldig me bij deze voor het weer niet updaten van mijn log.. Internet deed het niet, en ik was druk;). Reken er maar op dat mijn hoofd vol zit met loze -betere dan dildoverhaaltjes- onderwerpen voor hitsige logs. Het komt dus allemaal goed, echt waar.

jpschadde is dus terug van weggeweest. Wat vaker checken; wat meer reply-en, wat liever zijn tegen me in het echte leven, en het gaat hier weer bruisen. Bedankt in ieder geval voor alle bezoeken en bezoekers tot nog toe !

Vroegah was jpschadde liev!

En zo gooi je ff snel je eigen rotkop boven op een ander lichaam.
Ok, het ziet er niet uit, maar het gaat om het idee. Stel je voor dat je vriendinnetje van de basisschool ineens op je MSN staat. Het is toevallig het nichtje van de dame rechts, een vriendin van de mijne..

In ieder geval vond ik het wel leuk. Meteen mijn webcam weer gemaakt; dus kan je mijn hitsige hoofd ook nog eens live zien op MSN…

Het meisje van toen heet nog steeds Lisette, en was op de basisschool altijd mijn rechterhand (ok, niet letterlijk opvatten, en ik denk eigenlijk dat ik haar slaafje was -ze keek altijd bij me af), maar ik heb haar nu al een jaar of wat niet gezien8). Ze heeft me inmiddels allang verruild voor een ander lekker ding, maar ach, dat heb ik ook gedaan..

Het is in ieder geval een mooie gelegenheid om in dit log schoolbank.nl te promoten. Jammer dat ze daar overal geld uit proberen te slaan; maar het is wél een enorme database met allemaal oudleerlingen erin!

Lisette stond er niet in, maar we hebben wel besloten dat het tijd is voor een Reunie. Je ziet de mensen van je basisschool toch heel erg weinig uiteindelijk:?. Ik hoop dat ze snel nog een liefdesbrief van de toen nog o zo kleine en lieve jpschadde inscant; want dat is helemaal een hot item natuurlijk8).

Mijn wedstrijd!?

Mijn teammaten durfden er al over te loggen, bij mij is het wat later dan normaal. Ik zal de wedstrijd maar verslaan vanuit mijn eigen oogpunt .
De eerste helft was redelijk dramatisch. Eerste kwart zat ik aan de kant, omdat de bankspelers (Maat50-PornPieter en AMO 23) na de eerste helft weg moesten. Niet gek dus dat zij dan hun minuutjes spelen. Vanaf de kant vernomen dat ze het daar niet allemaal ok vonden dat Timmie, JP en Nico op de kant zaten. Well, coach decision vind ik dan8).
Toen ik in het tweede kwart mijn meesterlijke (?) kunsten kwam vertonen, ging dat in eerste instantie gepaard met en gestuntel, i.p.v. gekunstel . jpschadde herstelde binnen een minuut en zorgde voor een spetterend block op Neanderthaler nr#33. De uitbal was voor hun. jpschadde zorgde wederom voor de winst op de bal, en er volge een fast break naar de andere kant van het veld, alwaar masterdisaster Potters keihard de grond in werd geblocked. Een wissel voor jpschadde volgde binnen 5 minuten:?.

In de rust was daar de oppeppende preek van Matthijs; ‘Als jullie nou eindelijk eens jullie best gaan doen; kan je misschien eens een stoer verhaal op je log kwijt!‘. jpschadde heeft zich maar voorgenomen dat die tekst voor de Masters of Disaster was, want die 5 minuutjes vormden natuurlijk geen reële weergave van mijn werkelijke kwaliteiten als basketballer, toch Matthijs ?

Hinkepoot Michiel wilde het grote talent (ik) al de hele tijd in de wedstrijd brengen.., en de tweede helft was ik er dan ook. Natuurlijk kwam het door mij dat we ineens weer uitliepen van 6 punten naar 25.

In ieder geval, de tweede helft ging het allemaal wat beter. Nog steeds liep het spelletje niet (jongens, denk nou allemaal s een keertje na..), maar het ging verder wel aardig. jpschadde pakte de rebounds, jpschadde maakte fouten (kreeg ze van de scheids; maakte ze niet), maar het kwam goed. jpschadde miste 2 vrij worpen (lamlul..) maar uiteindelijk bleek dat Arie niet helemaal noodzakelijk was . Komende vrijdag weer een wedstrijd, en jpschadde heeft besloten dat dat wel echt zijn wedstrijd wordt. jpschadde topscorer !

FOK! de fokkers

Soms kom je er misschien wel eens. FOK!, een van dé nieuwssites van Nederlands-sprekend/lezend/typend/etcetera-Nederland. Vandaag om 18.00 trokken ze tijdelijk de stekker eruit. Ik zocht dus naar wat dingen voor een log, maar ik kon niet op het forum komen. Kon ik ook al niet op de Frontpage komen; ze zijn echt bezig dus.
Voor nieuws moet ik vanavond dus nog ff naar nu.nl, maar nou heb ik nix te zeiken op het FOK!forum:?. Net nou ik weer toegelaten ben na een tijd dat ik er niet op mocht. jpschadde was weer eens stout geweest, dus dan krijg je dat..
Vandaag geen sterke logs geschreven. Wat zou het zijn? Ik denk de spanning voor mijn wedstrijd. Zaterdag, Boorsmazaal Katwijk, 16.45, Grasshoppers JJ1 tegen Flush ’72!

Als je ook maar ff tijd kan vrijmaken; zorg dat je er bent. Aanmoedigen, want het wordt een spannende wedstrijd! Ik zie je daar! Reageer ook ff in de logs dat je komt8)