Broertjes.. het is nooit helemaal in de haak. Heb t ventje al duizend keer gezegd dat ie geen teringzooi van de gemeentewerf moest halen. Het hoort gewoon niet. Het ligt er wel als vuil; maar het blijft stelen. Achja, het interesseert ‘m natuurlijk geen ene fuck. En mij uiteindelijk ook niet. Wat kan mij het verrotten wat ie doet? Ik heb ‘m toch gewaarschuwd?
In ieder geval; vrijdag was het eikeltje te laat thuis. Dus belde mijn moeder ‘m direct op om te vragen of ie kwam eten. Nou, euh, dat wordt een beetje lastig zegt ie dan. Waarom? Ik ben opgepakt.. en zit in de politieauto8).
Tuig is het. Opgepakt op de gemeentewerf. En anderhalf uur de cel in. Vieze crimineel. Ach, aan de opvoeding ligt het niet. Hij heeft vaak genoeg op zijn kloten gehad. Hopen dat het lulletje niet vaker bij HALT! komt…
Jeweetwel; die gekke, die smerige, van dat weblog. Oh die!. Ja die. Meer niet. Ik ben wel vaker herkend. Ik zie mensen wel eens kijken. Je hoort ze denken;). Ach, dat heb je nou eenmaal. Men 


18.33 > jpschadde komt vol schaamte de zaal binnen (2e keer in 3 weken 3 minuutjes te laat:?). Ach, zonder jpschadde was het nogal lastig vertrekken; jpschadde reed de bus naar
*BETER GEK! Sportbroekjes aan en stampen8)