Broertjes…

Broertjes.. het is nooit helemaal in de haak. Heb t ventje al duizend keer gezegd dat ie geen teringzooi van de gemeentewerf moest halen. Het hoort gewoon niet. Het ligt er wel als vuil; maar het blijft stelen. Achja, het interesseert ‘m natuurlijk geen ene fuck. En mij uiteindelijk ook niet. Wat kan mij het verrotten wat ie doet? Ik heb ‘m toch gewaarschuwd?

In ieder geval; vrijdag was het eikeltje te laat thuis. Dus belde mijn moeder ‘m direct op om te vragen of ie kwam eten. Nou, euh, dat wordt een beetje lastig zegt ie dan. Waarom? Ik ben opgepakt.. en zit in de politieauto8).

Tuig is het. Opgepakt op de gemeentewerf. En anderhalf uur de cel in. Vieze crimineel. Ach, aan de opvoeding ligt het niet. Hij heeft vaak genoeg op zijn kloten gehad. Hopen dat het lulletje niet vaker bij HALT! komt…

een loggende logger logt logs.

Meneer Schaddé van Dooren! En ik schrik me kapot. Zo was ik op mijn werk nog niet genoemd. Niet dat ze de gehel naam niet kunnen onthouden. Nee. Ik heb m gewoon nog nooit genoemd. Ik ben gewoon JP.
Jeweetwel; die gekke, die smerige, van dat weblog. Oh die!. Ja die. Meer niet. Ik ben wel vaker herkend. Ik zie mensen wel eens kijken. Je hoort ze denken;). Ach, dat heb je nou eenmaal. Men zoekt wel eens wat op Google. En dan kom je wel eens bij mij uit.

De vorige logs gingen vaak over basketball. Het is tijd voor wat niveau nu. 5 tot 6 dagen in de week met basketball bezig zijn betekent niet zontinu erover schrijven. Het wordt tijd dat ik me weer bezig houd met actuele dingen. Ik zal maar niet meer hoogmoedig doen over mijn kont en gewoon lekker zelfkritisch en vooral sarcastisch zijn; want al mijn collega’s lezen ook mee…:o

Vroeg me zo eens af wat lezers interesseerden. Soms hoor je negatieve reacties (?). Heel soms . Dan vraag ik: ‘Wat wil je dan lezen?’ en dan weet men het niet. Dus; wat wil je lezen?

De zuur pruimende zuurpruim

Minister Donner dient een voorstel in. En natuurlijk zijn we het er weer niet mee eens. Meneer Piet Hein zegt: ‘Hardere aanpak computercriminaliteit‘.

Als je het vertaalt naar normaal Nederlands betekent het niet dat de ‘computercriminelen’ harder worden aangepakt; nee, de verdraagzaamheid wordt minder. Er worden wat wetjes veranderd zodat het makkelijker is mensen op te pakken als een website de minister niet aanstaat.
Dat is dus geen aanpak van computercriminaliteit; maar inbreuk op de privacy en een begin van De Nieuwe Censuur.

Dat het aangeven van computerfraude makkelijker wordt, is juist heel erg goed. Het is niet de bedoeling dat criminelen via mijn Telebankier-site al mijn geld (€0,50 in totaal;)) wegsluizen naar hun eigen rekeningen. Maar censuur; daar gaan we natuurlijk nooit mee akkoord:?!

[REF] MK1, JJ1, kwaliteiten…

Zaterdagmiddag moest ik Meisje Kadetten 1 fluiten. Ze moesten tegen shooters. Wat een kwaliteit zit er in die teams. Superdribbles, Dunks, drives, dus niet.. Dramatisch!
Een wedstrijdverslag is er ook. Met reacties van de speelsters
Het begon redelijk. Saaie match, maar kan gebeuren. Zolang je de punten maar pakt. Alleen in de laatste helft gooiden die meisjes van Grasshoppers het weg. Jammer hoor.

Gelukkig was er die scheids met die lekkere kont. Oh; dat hoor je niet over je eigen dikke hol te zeggen he? Maar dtvggjg vindt het ook, en mijn vriendinnetje ook, dus dat scheelt. Ach, het fluiten ging wel aardig. Ook al vond het publiek soms van niet..

Gisteren wezen kijken naar de Junioren 1 van M.S.V. Met Jeroen, en TinyTimmie, die ik niet belachelijk zou durven maken; want hij weet zelf ook wel dat ie geen minuut gespeeld heeft. Frustrerend, weet jpschadde uit ervaring. In ieder geval waren de scheidsen daar bagger. Foute positionering; foute beoordelingen; stonden te veel toe; en niet efficiënt. Suckers8).

Afkeer van breezers!

jpschadde heeft vandaag gezondigd. Het ging als volgt:
*Doe mij maar een colaatje.
-Er is geen cola
*Doe dan maar bier
-Er is geen bier
**Hmpf. Wat is er dan wel?
-Breezer? Eristoff?
*Doe mij maar zo’n breezerding dan..

Achja; zo kan het dus ook wel eens gaan. En opdrinken die zooi.

Zuig
er maar aan en slik het maar door die troep. Doen de ECHTE BREEZERS uiteindelijk ook. En dat moet ik natuurlijk kwijt dat de middelste van die 3 echt de lompste breezer is die ik ooit heb gezien. Waarom? Ze zei; ‘Oh, is dat die kneus van de webcam?‘. Ja, en dan trap je jpschadde op zijn tere zieltje. Niet meer doen dus; stomme breezersnol;)!

JJ1 wint overtuigend!

18.33 > jpschadde komt vol schaamte de zaal binnen (2e keer in 3 weken 3 minuutjes te laat:?). Ach, zonder jpschadde was het nogal lastig vertrekken; jpschadde reed de bus naar Ridderkerk.
Na een rustige rit heen (alleen een omgevallen vrachtauto gezien met ieniemieniebeetje file), volgde een harde wedstrijd tegen The Dragons.
*Hallo? Waar moeten wij zijn voor de wedstrijd?
-Wedstrijd? Alles is afbeld! Er zijn geen wedstrijden..
*Kut zeg! Dan kunnen we wel gaan zwemmen gasten!
-Ja sorry, iedereen zou afgebeld zijn…, jullie mogen er gratis in omdat jullie anders voor Jan Lul hier zijn gekomen
*BETER GEK! Sportbroekjes aan en stampen8)

En zo stonden wij (alleen zonder Arie en met AmoPimp & PornPieter50 & Mad Mark), ineens in een ZWEMBAD. Het zwembad:
Alwaar TinyTimmie een grote kreeg in de rode lampen op het plaatje linksboven.
Alwaar een heel Juniorenteam in dezelfde broekjes een opstopping hield in de glijbaan.
Alwaar het team in de breezerverzamelplek zat.
AlwaarTinyTimmie zijn haar goed deed om een breezer te pakken. Zonder succes:)…
Na een enerverende terugrit kwamen we -via de Burger King, waar we zeiden dat het een drukke kuttent was en we naar de Mac zouden gaan- bij ‘de Relus’. FF Happie gegeten, Mark en Sander afgezet, bus teruggebracht, en zo zonder basketball toch een phatte vrijdagavond gehad8).

Aan de opvoeding ligt het niet..

ff snel een stukje; moet zo weg namelijk, naar 2982 SN . Basketballwedstrijd, ik rijd het busje van grasshoppers naar Ridderkerk; The Dragons.

ff snel melden dat mijn broertje is opgepakt. Liep op de gemeentewerf te kijken ofzo, en whoppa die mag de cel in en daarna naar HALT ofzo. Meer volgt vast later .

Tot vanavond/morgen. Kusjes, JP.