The magic bell…

Sommige mensen denken; “The Magic Bell?, maar Andy weet het wél!
Deze snackbareigenaar keek gisteravond heel erg raar. Zijn bel was namelijk gestolen, door ventjes met rare capriolen. Dear Andy: belofte maakt schuld & eigen schuld, dikke bult!


We hebben al eens eerder gezegd; die bel wordt binnenkort ergens anders neergelegd. Momenteel bevindt Andy’s bel zich dus in huize jpschadde, en er is bewijs. Die gangster met middelvinger in de bel; lijkt erg veel op jpschadde…

Op het plaatje links zie je de bel zoals hij in de winkel staat… Voordat Mad Mark en ik m pikten..

Ik zit nu dus continu te bellen;). Gaan jullie de beste man nog pesten dat zijn belletje weg is? Je kan de snackbar hier bezoeken en dan dus vragen waar de bel is8).
Als laatste dit; Andy; het was weer lekker gisteren. De €1.60 en €1.90 krijg je woensdagavond; mét je belletje:P:D.

Ouderwets zeiken

Nee, het gebeurt niet vaak dat GeenStijl wordt afgezeken. Er wordt altijd gedreigd met aanklachten tegen de beste mannen voor mijn persoonlijk vermaak over de rug van anderen -”er is geen beter vermaak dan leedvermaak”, maar afzeiken doet niemand.
jpschadde heeft echter wél wat aan te merken op de eikeltjes aldaar.
Met name SlamDunk! is een slappe pikomhoog (hoe dubbelzinnig ook…). Neem nou zijn avatar. Regelrecht van google gepikt.
Daar kan ik nog net mee leven; ik bedoel; zelf zo’n hippe avatar maken is ook best lastig, en jpschadde pikt ook alles van google. Maar de naam die
hij heeft slaat nergens op. Waarom jezelf Slamdunk! noemen, Als je over voetbal, tennis en nu schaatsen lult, maar niet over basketball?
De enige pluspunten aan de lamlul: [1] Hij schrijft heerlijke columns & [2] Hij zegt dat ie ‘langs sites dribbelt’. Dat is een betere benaming dan langs sites surfen .
Hoogste tijd om een GS-shirt te bestellen:P.

Kutbasketballlll

Damn. Kutbasketbal. Gisteren was het echt extreem dramatisch. Om 09.00 uur gewekt door mijn vadertjelief. Om 10.03 kwamen we aan bij het ROC Leiden.
Voor Rayon West fluit ik wedstrijden op E-niveau. Om je D-diploma te halen zou ik 6 cursusdagen met fluiten bezig moeten zijn. Door de kutorganisatie (Sorry hoor; maar van planning is daar geen sprake) worden het 10 cursusdagen. Totaal bijna 30 uur voor een nieuw diplomaatje..

13.00 kwam ik aan in Delft. Daar moest ik DS1 Punch tegen BS Leiden fluiten. Mijn voorgaande Rayon-wedstrijden met vrouwen waren drama. Zo ook nu
De dame links speelde in het vrouwenbasketballteam. Waarom bij die wedstrijd scheidsrechters met E-licentie nodig zijn vraag ik me ernstig af. Die kan je misschien beter bij mijn Juniorenteam inplannen.. Het team waar ik gisteren de minuten pikte van Arie om 18.15
Ik heb alleen met bankspeler Pieterporn50 tegelijk gespeeld; misschien dat het daarom zo bagger ging. Defense redelijk (die lange lompe lul nr. 4 knalde wel drietje over me heen en ging een keer fast break; 2 punten..), maar offense drie keer nix. Geen bal geraakt ver***mme. Niet normaal. Laatste seconde wil ik laatste score maken. Is die laatste seconde niet een seconde, maar zeven.. Blinde kip jpschadde dacht dat er nog 1 seconde op de klok stond. Teveel met basketball bezig geweest dus gisteren, en teveel kut. Niet echt hi[ dus. Kut.

Fotografie. Altijd mooi!

jpschadde heeft een passie voor fotografie. OK, passie is overdreven. Maar ik vindh et wel interessant om naar te kijken. Zo zijn er modellenbureaus op deze wereld. Misschien wel wat voor mij; leuk baantje.
Jammer dat de foto’s soms wat minder zijn. Of gewoon eng. Maar foto’s maken van dit of deze is al leuker8).

Jammer dat het meisje links een PLORK is. Prachtig Lichaam Onder RotKop; toch?
Roken is helemaal fout, maar wat een ogen. Ofzo;). zij heeft de betere kleding, maar jammer; rookt ook.
Jammer dat ze een bitch is, ze kijkt namelijk best lief..

Jammer dat ik bij de foto’s aan DirtyGert denk. Die zou het zo mooi verwoorden; “met je zaadvragende ogen“.
Jammer van de hoofden; de foto was wél een leuk idee. Dat geld dan weer niet voor deze breezer… Had ik het gister nou over lingerie?
Ach; kijk het restje van de foto’s maar zelf. Modellen zijn op aanvraag beschikbaar. Voor hoeveel, en waar zijn ze toe in staat; vraagt jpschadde zich dan weer af…

Lingerie voor hem en haar :)

Mijn FHM-kalender inspireert: ‘Het is belangrijk dat je je mooi aankleedt, maar het is megabelangrijk dat je er mooi uitziet als je je uitkleedt.’ Dominique van Hulst, A.K.A. Do!; een wijze vrouw. Hoogste tijd dus om je vriendin (of, als vrouw zijnde jezelf) te verwennen met iets moois.
Dat vindt jpschadde precies net zoals Do!
Ouderwets is uit den boze, maar te modern is ook niet best. Altijd oppassen voor hoerig, maar zeker niet te saai.

Overdrijven
is ook een vak, maar misschien vind je dit al sexy-er? Zoek in ieder geval in één van de shops wat moois uit, laat het in ieder geval noooit een sloggi zijn..

Laat je niet gek maken door de prijzen, ja kan soms ook wel eens iets goedkoops vinden. Dan is het wel leuk om, net als Do!, gewoon een fotoshoot van je lingerie te maken. Kom je ook eens op mijn weblog:P

Geil ;)

U kent hem wel. Als u de reacties leest tenminste. Die geile eikel. Die sukkel die denkt dat ie grappig is. Die lamlul die overal met hetzelfde vervelende woord op reageert. Jelle, aangenaam.
Een lompe aap die zo het vieze dingen aan meisjes vraagt.
En aan mannen:?. Zijn homovriendje staat ook op de foto; kijk hem eens stoer zijn met 2 breezers. De breezers komen vast op zijn stoerheid af. Want hij drinkt bier. Yes man. Jammer joh; want stoerheid overwint geen lelijkheid!
‘The legendary kraan staat ook op zijn msn-site..

Hmpf. Ook breezerjes.. Netjes gerangschikt van klein naar groot8).
Op internet dus geen best ventje, deze jongen. Een beetje vreemd. Een beetje fout. Een beetje jammer.Jelle, reply eens mooie dingen, en doe niet zo dom. Voor alle andere bezoekers; lees ook de replies eens:P.

‘t is hier gesellug!

Als ik ‘s avonds bij mijn ouders zit zie ik meestal Vara Laat. Moet altijd lachen om Café de Wereld, met al die BN-ers. Die barman zegt dan ook altijd; ‘t is hier gesellug !
Gisteren dus niet gezien, maar gezellig was het wel. Ik ben blij dat ik nu een beetje wakker wordt; het bloed krijgt langzaamaan weer de overhand in mijn met alcohol doordenkte lichaam. Mwah; gekkigheid; maar je voelt t sneller als je paar biertjes drinkt als je 22 uur achter elkaar wakker bent…
Er is wel een aardig biertje opgegaan, en ik had het erg naar mijn zin. Toen we bijna weggingen wilde ik mijn vriendinnetje nog ff lief gedag zeggen, maar ik werd in een bliksemflits door mijn schoonpapa naar beneden gekickt.
Mjah; dan maar geen knuffeltje . Afterwards nog met Mad Mark staan praten en kreeg het langzaamaan koud. Toen mijn wekker om 10 over half zes ging, sliep ik er gewoon doorheen. Hopen dat de buren dat ook gelukt is…, want mijn paps en mams hebben het geloof ik best zwaar gehad vanochtend… Sorry