Geen fut

Geen fut. Futloos. Zonder inspiratie; geen motivatie. Loos. Fout.
Ik heb nergens zin in. Ik moet eigenlijk nog ff dit doen, en dat, en zus, en zo, maar nee; geen fut.

Tot later. Wanneer? Als ik weer fut heb. Als ik inspiratie heb. Continu over basketball lullen, en hoerige kutfust (mijn werk8)), boeit jullie ook geen zak. Mij soms wel; maar vaak ook niet.

Dus wordt het tijd voor tips. Waarmee begin ik mijn eigen bedrijf? Waarin? Hoe? Geef eens wat hitsige tips voor iemand die ff niets te doen heeft . Of anders; welke studie zal ik eens gaan doen in September?

Gabbers; maffe geilhoofden!

Tijd om wat kennissen belachelijk te maken. Laat ik het er vantevoren maar bijzeggen, anders schoppen ze me weer halfdood. Weer? Nee, nooit eerder gebeurd. Maarja, het zijn en blijven toch kennissen he, in een klein dorp..Dit zijn natuurlijk geen gabbers. Rechts is HH; Hitsige Henk. Links is GGJG; Geile Gertjan-GAY. Die tongen gebruiken ze ook allebei. Henk voor toetjes, GGJG voor dit schattige meisje.
Helaas heb ik alleen nog maar foto’s van GGJG (met anderen..), maar daar komt vast ooit een einde aan. Deze website van de jongetjes van de brug (:?) geeft binnenkort vast meer duidelijkheid, over waar de rest van de gabbers zich ophoudt8). het is zover; meer foto’s..Nou heb ik nog nix negatiefs gemeld; ach, misschien doen mijn vrienden van Geenstijl dat nog wel. Hier gaat het tuig in ieder geval uit, en er is in Katwijk veel meer aan rellende gabbers te vinden .

Being a famous asshole

How to be a famous asshole. Ikke niete wete. Hoe word ik bekend? Wil ik bekend zijn? Waarom schrijf ik dit soort onzin? WTF gaat dit voor log worden? Neig ik te schrijven over mijn drang om door te breken in wereld web-log, of ga ik het normaal houden?

Nee, normaal is het niet. Het is niet normaal als je het leuk vind om het lulletje in het veld te zijn. Dat is gewoon niet normaal. Maar ach, zelfvernedering heb ik niet eens meer door. Ik ben een lamlul mogen sommigen denken, maar fuck hun (hen, hon, han, whatever; fuck de spelfouten). Ik vind het HIP om scheidsrechter te zijn, om het spel te leiden, om stoer te doen met je gebaren, om als je van jezelf weet dat je iets niet goed hebt gezien, toch je zin door te drijven. Er zit wel iets van dictator in me ja, dat is misschien wat negatief.
Maar gisteren, oe oe oe, wat was dat geweldig. Genoten heb ik. Pure sensatie. Dunks. Rellen. Snelheid. Spanning, geschreeuw. Prestaties op niveau. Mensen die ik ken. Mensen waar ik tegen heb gebasketbald. En ik mag ze fluiten. Hoe leidt ik de bekendste mensen naar de overwinning, en bezorg ik de minder bekenden een kutavond?

Gisteravond 18.15 uur. We floten een wedstrijd uit deze competitie. HBV The Jumpers tegen SV ARGON. Allebei geen boeiende website. Allebei geen tot zeeer weinig informatie. 2e klasse Rayon; niet echt hoog dus, maar 300.000 keer zo leuk als bij Dames 2e klasse Rayon. Ik hoop nog veel van dit soort wedstrijden te fluiten, want sommige dunks waren echt extreem phat!

Curry & the crew..

Volgens mij al eens eerder gemeld; radio Veronica de gekstuhh! op mijn werk. Als er een of andere paardenlul de frequentie omgooit naar bijvoorbeeld 538, krijgt ie meteen een schop voor zijn kloten. Zo.

Ik houd dus nog steeds log van AC bij, lees over sneeuwstormen, zijn andere nieuws, en de site van de crew.Speciaal voor Mad Mark deze foto; want die wist niet wie Lucille Werner (site) was…“Lang verwacht en toch gekomen: Get the Picture-presentatrice Lucille Werner. Op vrijdag 30 januari kwam zij haar ontbijtje nuttigen bij Adam & the Crew. Het werd erg gezellie (en DAT zo vroeg in de ochtend)…”

Informatie

Zo dan, Sammiej schrijft gewoon onze intieme MSNverhalen op haar weblog. Damn man, nu weten jullie vast alles over me! Ach ja, ik heb er natuurlijk niets van als mensen onzin over me schrijven (ja, ik lul vaak onzin..). Maar ik heb er ook nix van als mensen de waarheid over me schrijven…
*Ik vind je een sukkel
*Je bent een brillenkneus
*Je bent een vieze studerende kutnerd
*Je bent een stomme maagd (?)
*Je werkt als een slome zuig-slak
*Etcetera.
Ach, je hebt een keer een biertje teveel op. Je lult onzin. Who cares? Lachen toch? Kan je meteen meedoen met dit grapje. Of niet natuurlijk.
Zoek op mijn naam en zie lompe foto’s. Who cares? Het maakt mij niets uit wat er over mij op het internet staat. Net als hem. Hij schrijft hier op pagina 6 in zijn column over het gebruik van coke, en weet ik wat nog meer. Geweldig. Zijn schrijfsijl; zijn openheid. Heerlijk. Wat maakt het uit wat mensen over je zeggen? Durf jij openheid van zaken te geven? Durf jij te zeggen wat je denkt? Of durf je niet eens op een web-log te reageren onder een naam met referentie (website/email, whatever)?.Do you care?

Zuipen op je werk

Sjessus man, dat is absoluut niet goed voor je lever. Wat? Ja, een borreltje of eentje meer misschien doen op je werk.
Het logo l=dat ik links van dit log heb gezged, heb ik net te lang gezien. Teveel buer is niet goed voorh e lever man. Ik zie de spelfouten wel hoor, maar ja, ewaarom veranderen> Fuck op man; teveel gedrinken, gezellig op werk, hip spul. Ik moet bierfoto meenemen voor Arjan, mijn collegaatje.

Geweldig in ieder geval; en ik heriner mezelf eraan dat ik morgen over curry en die chick van m moet schrijven. En goigh zijn cooum. gweldig. kusjes, JP, in niet norm,ale toestand.

Kut, de tfrituurpan staat aan

WTF

What The Fuck moet ik nou weer schrijven? Ik krijg net enorme herinneringen aan Praag, maar die verhalen zijn mooier in de kroeg (als je naar Praag bent geweest herinner je je meestal 5% van de tijd die je er hebt doorgebracht, zoals ik dus ook:?… Komt dus later wel..
Of ik ga praten over M@rjolein, mijn nieuwe aanwinst op MSN. Ex-collega van mijn vriendin, en veel vaker op MSN dan mijn vriendin, dus naast Sam een aardige online vervanging. Of niet natuurlijk. Maar onderhand is er wel een heel hitsig gesprek op gang gekomen, over mijn lieve vriendinnetje8).

Natuurlijk kunnen we het dan ook nog gaan hebben over de vriendin van een basketball-player-vriend-always-pimping van me. Had ik nog nooit gezien, maar de foto die ik net kreeg bewees dat studentjes soms extreem hip kunnen zijn… Foto is helaas privé…
Rechts zie je Guusje Nederhorst. Dat is wat minder lollig nieuws. Zij stierf vandaag op bijna 35-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. Dinand (van Kane, die boodschappen doet bij de Digros in Katwijk..) heeft een gedicht geschreven, erg mooi…
Studie succesvol opgezegd net . Nu alleen nog ff IB-Groep bellen ofzo, maar dat laat ik mijn lieve pappie denk ik wel doen, want die weet precies hoe dat zit .