Nachthap

Zo dan, ff een Crisp ‘n Wrap in de microwave (Magnetron heet zo’n ding :S), een zak chips, een fles Smirnoff (4 euro bij Albert Heijn), een blike Bullit (35 eurocent bij Digros) en natuurlijk, niet te vereten, een Fruit Joy (die ijsjes had mijn mammie in huis gehaald )


deeltje van mijn hapje

Misschien maar nachtje over vandaag. Moet toch nog wat designs maken en gesprekken voeren, wat chatten met loze mensen op internet en natuurlijk weblogs kijken. Ja, dan heb je wel even nodig, zeker als je 2 dagen in moet halen (Ja, vrouwen nemen nu eenmaal tijd in beslag…)

Tot zo

Nieuwe mobiel

Zo, ik ben dus op zoek naar iets nieuws. Iets stoers. Je moet toch de blits maken op je nieuwe faculteit bedrijfskunde . Dus ik zoek een nieuwe mobiel.. Duur dat die dingen zijn man! Daar ben ik niet een hele vakantie voor aan het werk. Ik zoek mensen voor subsidie . Misschien leest Adam Curry wel weer eens mee .

Zoiets is wel wat voor me . Zoals het een echte zakenman beaamt. Maarja, zakenman ben ik nog niet, dus voorlopig nog ff wachten . Zaterdag win ik de lotto denk ik; echt!

Vandaagse gedachtes…

Zo, vandaag maar eens uitgeslapen.. had ik nodig denk ik, want – na een aantal keer wakker gemaakt te zijn door het vrouwtje (lekker denigrerend) – 12.15 werd ik wakker.

Meteen mijn zwager ophalen van het station (was 10 dagen wezen zuipen en jetsen in Spanje, en had zelfs van cultuur genoten in Barca – d.w.z. had in de fonteinen lopen dansen aldaar – en was gisteren om 16.00 vertrokken vanuit zijn appartement…) en snel zijn maat naar huis gereden. Broers – zijn mijn coaches – begroet, en vermeld dat ik de eerste week niet kan komen trainen :’(…

Daarna eten – en die zwager wilde eindelijk eens een keer groente en aardappelen eten, dus zat ik ook aan die gezonde troep vast.. – en vervolgens naar het strand. Raspatat met, ribster en een broodje warmvlees als warme maaltijd ‘s avonds gehad en om uurtje of acht weer richting huis… Haar huis – haar = vriendin -…

Digros, 12 blikjes bullit gekocht voor straks samen met wat Pringles. lekker hoor. Morgen komen mijn ouders thuis. Bah. Relaxen is mijn ding, rennen niet.

Bleek ook nog dat ik voor vandaag eigenlijk geen vrij had. Zou voor morgen moeten zijn. 2 chefs die in de vakanties langs elkaar heen werken.. lekker handig hoor. Maarja, ik heb een lekker dagje gehad .

WOEI!

P.s. Ik mis wel reacties op mijn logs . Wat ben ik nou minder dan Adam Curry ?

Strand

Heya,

Zou om 4 uur bij mijn vriendin thuis zijn. Gaat niet lukken
Ik ga lekker naar t strand, bij Katwijk.. Zin om ook te komen ? sms me maar ofzo

Ja hoor, lekker gewerkt . Tot 11 uur helemaal nix gedaan. Om 15.00 was ik nog niet moe. Gek he, alleen maar op een kaartje zitten . Nice!

Tot snel