Van alles

Heya mensjes die mijn log (een beetje ) volgen..
Net thuis gekomen.. morgen 6 uur werken. Vriendin slaapt hier.. die moet er morgen om 9 uur uit.. en wordt dus 2 keer wakker van een wekker .

Nog steeds meningsverschillen over rijstijlen. Vrouwen… maarja, misschien zit er een kern van waarheid in

Voorlopig wens ik jullie een goede nachtrust Kusjes, JP.

Na regen komt zonneschijn

Zo, na een pissige stemming gisteravond een nieuw, schoon, goed begin van mijn middag. Net klaar met werken (Altijd van 6.00 tot 15.00 – vakantiewerk a 6.13 euro per uur….), en kan wat aan de log doen .

Stom dat je de ene dag denkt; damn, dat gezeik altijd met die vrouwen, en de andere dag; k wou dat je hier was. Gelukkig is ook zij bijna klaar met werken . Ik ga mijn stukje van gisteren niet overlezen, dat zal wel resulteren in een kruisje en ach, das ook weer zo iets .

Helemaal happy dus voorlopig, kijken hoe het vanavond gaat na een middagje en avondje met levenspartner