Dol op Curry

Ik kom thuis en kennelijk heeft deze gekke debiel (pleonasme ) mijn weblog bekeken… zie onderstaand verhaal..

-=FragHank=- | 23 Aug, Party @ My Place ! | zegt:
schadde
-=FragHank=- | 23 Aug, Party @ My Place ! | zegt:
is dat echt de adam curry ?
-=FragHank=- | 23 Aug, Party @ My Place ! | zegt:
nie ik dat zag van patric
-=FragHank=- | 23 Aug, Party @ My Place ! | zegt:
geloof het toch niet

Waarom geilen mensen op alleen maar de naam ‘Adam Curry’? Hallo!?! Het is de mens die iets presteert, niet alleen de naam. En is het zo vreemd om met een bekende Nederlander – /Amerikaan/Belg of wat voor nationaliteit ben je nou eigenlijk specifiek ? – te praten? Ik vind van niet. Maarja, ik ben jpschadde. Ik ben onverschillig.. Boeiend !

En OF het Adam was die reageerde, weet je natuurlijk nooit . Ik verwacht zelf ook van niet. Tijd voor ipchecks

Uit met de pret…

En toen waren mijn ouders ineens terug. Uit Zuid-Frankrijk, met de vouwwagen, na een maand, zijn ze er weer. Ik ben in die maand 2 weken naar Turkije geweest, en ben 2 weekjes alleen geweest.

Door die vakantie van mijn ouders + broertje, kon ik vaak ‘s nachts loggen enzo . Dat is nu zo’n beetje over. Na enen waarschijnlijk geen logs meer van jpschadde. Ach, er zijn toch maar enkele nachtbeesten hier. Ik ben ‘s nachts ook nog wel wakker, maar computer staat in kamer naast die van mijn ouders; dus dan krijg je dat, dat je niet mag computeren .

Hopen dat ze snel weer een weekje weg gaan. Voorlopig ga ik eerst ff de Chinees proberen hier, want ach, ze nemen me meteen weer mee uit eten.

WOEI! Morgen weer werken.. Vannacht heb k maar 1 uur geslapen.. niet echt best . Ach, het was gezellig op internet en heb leuk filmpje gekeken.. 2 fast 2 furious . Best stoer weer .

Vanavond misschien wel weer een logje, misschien ook niet. Zie maar. Ik zag vandaag op Adam’s log ook weinig, dus dan zouden alle andere loggers iets meer moeten loggen. Goed voor je bezoekersaantallen (waar we het o.a. toch ook wel een beetje voor doen ) want op Curry’s log is toch nix te zien

Blaat . Ik denk dat ik een Chinese rijsttafel neem voor 2 personen .

Microsoft enzo..

Heya,

Las vandaag op het werk in de Metro een stukje over Microsoft en boetes van de EU. Er zijn veel mensen die vinden dat Microsoft zuigt; Linux is beter en weet ik wat nog meer voor gezeik… Unix is stabieler. blah !

Zodner Microsoft waren er niet zoveel mensen geweest met een computer, want had het niet zo makkelijk geweest allemaal. Ik ben dus best een beetje trots op Bill Gates. En als ie nu echt de EU wil fokken, moet hij gewoon alle Windowsjes in de EU stoppen te verkopen. Dat doet hém pijn in zijn portemonnee, maar de mensen in de EU nog veel meer. Die kunnen uiteindelijk niets meer..

Boetes met betrekking tot monopoliepositie vind ik ook zooo loos. Het is zo makkelijk om 1 universeel programma te hebben, als bijvoorbeeld internet Explorer. Dus waar doen ze moeilijk over. Laat Microsoft lekker verkopen. En ons kopen. Als sommige mensen iets anders willen kopen; doen ze dat echt wel…

Edit:Dan nog over stabiliteit.. Windows XP doet het bij mij uitstekend. Met mIRC – chatprogramma, voor de leken – kan je je stats bekijken. Bij mij:
[15:45] <@jpschadde> 2os[Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600)] 2uptime[1w 1d 23h 57m 6s] 2cpu[1-AMD , 1733MHz, 256KB] 2mem[Usage: 192/256MB (75.00%) [||||||||--]]

Houdt in dat bij mij de uptime nu een 9 dagen is . Netjes toch ?

Webloggen in het algemeen

Mochten er mensen zijn die mijn geleuter lezen :

Ik volg dagelijks de log van Adam Curry. Doen geloof ik redelijk veel loggers. Best interessant, leuke reacties. Ik kijk op veel op web-log.nl, naar andere logs, van NBNers (Niet-Bekende Nederlanders). Best leuk. Bekijk eens Sandra’s Weblog. En dan specifiek het log waar ik hiervoor de link gaf. Leuk verhaal.

www.nobodyhere.com is leuk gemaakt, verder wel leuk, maar niet al te makkelijk..
www.koelman.com is geniaal! Brandbrieven, ik lach me steeds weer helemaal suf .

Dan komt het betere deel. Het eerste deel is gewoon grappig, en ik heb even alle links gecheckt . In het volgende deel gaat het over de typen webloggers. Snelle jongens, veel plaatjes, op zoek naar veel bezoekers. Slome mannen, interessant, uitgemolken nieuws. Mensen die er mee stoppen, vanwege tijdgebrek. Allerlei soorten.

Maar de conclusie raakt me het meest; een weblogger ziet zijn weblog over het algemeen als zijn persoonlijke digitale krant. En zo is het. In een reactie op de site van Adam Ketchup (wat een grap, de man heet gewoon Curry – en nee het is niet grappig) heb ik in een reactie gezegd dat het gewoon lekker is om iets van je af te schrijven. En dat soms mensen het lezen. Dat je in real life wordt aangesproken; interessant stuk! Of; leuk plaatje.

Want ik ben zo’n logger die ook de leuke plaatjes wel eens wil laten zien. Of gewoon, de dingen die hij ziet. Op mIRC zie ik plaatjes zat, en de mooiste filter ik er wel uit. Of interessante linkjes. Linkjes die voor mij interessant zijn. Voor Sandra bijvoorbeeld misschien wel helemaal niet. Maar voor ruffnext misschien wel helemaal niet. terwijl die geen waarde hecht aan de verhalen op het weblog van Sandra. Wat maakt het uit? Niks.

Log er op los, en zolang je 1 bezoeker per dag hebt is het interessant. Wat; voor 1 bezoeker per week ook. Het is gewoon leuk om je verhalen kwijt te kunnen. En als iemand je om je mening vraagt en je wilt niet meteen antwoorden; zeg dat het ‘s middags op je log staat. Je wàt? Web-log; dat is een soort……. ja, ook mensen uit het dagelijks leven zonder kennis van internet moeten er maar aan gaan geloven.

Bij deze meteen een bedankje aan joris, de starter van web-log.nl. Zonder jou had ik nog zonder log gezeten. Misschien verrijk ik de wereld niet met mijn gelul, maar ik vind het wel lekker om hier om half drie ‘s nachts een verhaaltje te typen . Bedankt!

Rapin

Mijn ding.. en t staat op Nossie.com. Hoort niet. Maar toch meld ik t ff. Kobe Bryant – basketballer bij de L.A.Lakers, voor de leken – schijnt een dame verkracht te hebben. Daat gaat dit legopoppetjesfilmpje over .

Laden duuurt lang , maar is de moeite waar. Kinde 18+ movie..
hier

Edit:CNN met 8rgrondnieuws