[01:34] <> @grow|ZzZ> ik trek zo me penis deraf
[01:34] <> @grow|ZzZ> en dan eet ik um op
[01:35] <> @grow|ZzZ> daarna neuk ik me buurvrouw
[01:35] <> @grow|ZzZ> en eet ik haar tieten op
[01:35] <> +|Marc|> ik zeg wel leuk idee voor jpschadde
[01:35] <> @grow|ZzZ> hierna zal ik van het dak springen
[01:35] <> @grow|ZzZ> lol
[01:35] <> @grow|ZzZ> ![]()
[01:35] <> @grow|ZzZ> ja jpschadde lijkt me daar wel een figuur voor
[01:35] <> @grow|ZzZ> ![]()
[01:35] <> +|Marc|> ik zie et al voor me
[01:35] <> @[***me]> lol
[01:35] <> @grow|ZzZ> zullen we het um aanraden ?
[01:35] <> +|Marc|> ja:P
[01:35] <> @grow|ZzZ> of gewoon een wedje leggen
[01:35] <> @grow|ZzZ> dat ie het tog niet durft
[01:35] <> @grow|ZzZ> =]
[01:36] <> @grow|ZzZ> en 100 euro krijgt als ie het wel gaat doen
[01:36] <> +|Marc|> whehe, najah vind wel dat een dodelijke afloop moet hebben
[01:36] <> @grow|ZzZ> ja
[01:36] <> @grow|ZzZ> goed dood
[01:36] <> +|Marc|> ![]()
[01:36] <> @grow|ZzZ> hij moet ook iemand anders kapot trappen
[01:36] <> @grow|ZzZ> das ook lolz
[01:36] <> +|Marc|> komen we op fok
Ach, laten we het er maar op houden dat ze gewoon niet sporen
. Of ik spoor niet, aangezien ze mij er wel voor aanzien
. Dat; komen we op FOK! is nog het ergste.. Mensen doen het er tegenwoordig gewoon om ![]()
Author: jpschadde
Gisteren
Net wakker.. lekker hoor
.
Beetje logs zitten lezen op de computer van mijn vriendin. Ervaringen van gisterenavond komen vanmiddag wel. Was heel gezellig, behalve dat ik op het eind bijna naar het bureau mocht van oom agent. De eikel. Ik had nog niet eens iets gedaan :S.
Verhaal volgt later wel
.
Tot snel, kusjes JP. (nee ik ben niet al homo geworden, ik doe altijd zo gek)
En ik ga nu lekker chillen in een kroeg :)
Ach, ik heb niets meer te vertellen dan deze gemene MSNnaam van Martan in mijn lijst : Je bent zo lelijk, dat de buren bij je inbreken om de gordijnen dicht te doen.
Mijn vraag dan weer; kijken de buren bij je naar binnen, als ze naast je wonen? Denk het niet
….
Zo, Jos; ik kom er aan hoor
.
Niet te hopen dat ze dit grapje bij mij uithalen vanavond ![]()
Genaaid!

In de brugklas mocht je degene die keek dan een keer hard slaan
. Meld je als je dit gezien hebt en kom ff langs ![]()
Op de fiets weer weg
Vanavond houd ik het niet bij 2 biertjes (Damn, ik zit er zelfs nu al overheen
), dus zal ik moeten fietsen
.
Dit is een eerder geschoten plaatje van me
:
Over katers en zuipen
Zo, dan nu de oplossing tegen katers
Hier
En hoe je hoofdpijn vermindert voordat je gaat zuipen, iemand die dat weet? Want ik zal er vanavond wel aan moeten geloven; ga met een zeebonk op stap….
Vanmiddag en vanavond ;)
Zo, kom net thuis. Vriendin afgewinpeld. Onee, ze heeft een vrijgezellenfeest in Scheveningen
. Succes maar daar schat
..
Kom thuis, blabla met ouders. Over wat ik was wezen doen. Ik ben in Katwijk door het dorp gelopen; gezellig hoor
. Winkeltje in; Tom Taylor. Ik zie tegenwoordig veel van die lange broeken met strepen erop en vind dat onwijs gaaf, dus wilde ook zo’n ding. Passen; onwijs strak.. Damn, minder
. Alleen bij mijn bovenbenen trouwens, ook bij de bovenbenen van die gast met wie ik was. Dat is dus het model; too bad
. Maar verder gelopen en een biertje gepakt bij de Lindeboom…
Dan mail kijken, en in mijn SPAMbox zaten er 50 ofzo. Onder andere deze:
Hallo jpschadde, Bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat je een leuk berichtje hebt achtergelaten.
en zo niet dan weet ik dat 213.84.190.137 je IP adres is
Kom snel weer eens kijken op polleke.tk
Vriendelijke groeten
ds_Polleke
Oeh, scary
. Wel leuk, maar kan verkeerd opgevat worden
. Dat IP-adres; mocht het te hacken zijn, geef ff een berichtje, dat ik het kan beveiligen
.
Verders; vanavond maar eens uit met een gast die ik ken. Vriend van een vriendin van mijn vriendin, en die vrouwtjes zijn natuurlijk naar dat vrijgezellefeest… Wordt zuipen dus
. Zal wat paracetamol meenemen, want heb nou al koppijn :s