Dagverslag ;)

Vandaag te laat op werk. half zeven kwam ik pas aan. Kan gebeuren.. Maar is toch kut. Werkt nu overigens nog steeds door. Ik voel me niet helemaal top, kan ik wel stellen .

Keek net in top50 best bezochte web-logs. Stond gisteren 9e . Toch leuk . Kan je nagaan, met maar 106 bezoeker ofzo.. En dan al zo hoog . Kennelijk worden weblogs nou ook weer niet zoo denderend bezocht.

Adam Curry meldt dat de Telegraag vandaag iets meldde over die vreselijke leningen via tv met bekendheden enzo. Super. Want we worden er met zijn allen gestoord van .

Vandaag had ik hele goeie ideeën voor logs, met uiterst interessante informatie, maar voorlopig ben ik het ff kwijt . Tot ooit

Bezoekersunicum :P

Nou, de eerste dag dat ik 100 verschillende bezoekers op deze log heb. Misschien vindt men het wel interessant .

Ik hoop het, en vooral dat er weer wat reacties binnenkomen. Dat is altijd nog wel het leukst, als je een verhaal typt en iemand reageert er op. Als het zinnig is tenminste . Leuk verhaal is het beste argument om te reageren . Teller staat nu op 2125 pageviews. Netjes na een paar dagen. Toch leuk om te zien .

Gaan we Adam Curry al voorbij in bezoekersaantallen ? Waarom typ ik ‘we’? Ach, ik weet het niet . Knap trouwens dat hij iedere dag stuk of 4 logs post. Ik als student heb tijd zat in mijn vakantie, maar bij hem verwacht je dat niet . Volgende week log ik een weekje niet, of zeer weinig. Eureka week in Rotterdam

Beloofd is beloofd; Oom agent


Zo, vanmorgen beloofde ik het vervolg van het verhaal over Oom agent. Dus nu gaat het hele verhaal van de afgelopen nacht volgen denk ik. Als ik je verveel, reageer je nu alvast met: Je verveelt me. Anders lees je door, en reageer je uiteindelijk gewoon ook .

9 uur afgesproken bij mijn vriendin thuis. Zonder vriendin. Jos; de vriend van een vriendin van mijn vriendin – jij begrijp? – zou me wel ff meenemen het dorp in. Werd uiteindelijk half 10. Wat doe je zaterdagsavonds om half tien? Voordrinken en relaxen normaal. Nee, wij gingen naar de enige plaatselijke discotheek

Tot half elf daar gezeten met 10 andere mensen, gepraat met de barmannekes, en toen naar De Concurrent gegaan. Tot uurtje of twaalf daar gebleven…

Toen richting Cas weer. Komen we binnen; meteen komen we Bert tegen. Die vroeg of we meegingen naar de Stairs. Alles wel . Dus zitten we hier een tijdje:

2 uur gingen we richting huis. Jos dan. Ik ben meteen teruggegaan. Mocht de Cas niet meer in (na enen mag dat al niet meer).. Dus ga op de grond zitten wachten op mijn vriendin. Er komt wel een kennis naar buiten. Praatje maken; gezellig. Mijn vriendin had vrijgezellenfeest gehad, en was daarna naar Cas gegaan. Daar moest ik dus op wachten, aangezien ik daar sliep…

Oom Agent heeft me door
En toen kwam die politie-piem0l. Wat ik hier deed. Zitten zei ik. Ik was nog helemaal helder, ondanks alle drank. Wilde wel discussie met m voeren. Waar ik woonde, waar ik sliep, blablabla. Aardige vent dacht ik eerst. Toen vroeg ie of ik de convenance kende. De wat? Nee dus. Ik moest direct naar huis. Ik vond van niet; ik zeg, er is niemand hier, ik wacht op mijn vriendin. Ik slaap daar en kan het huis niet in. Dan zul je daar moeten wachten…
Dus ik loop het hoekje om en ga ff bellen. Komt die eikel achter me aan. Bah, hij meteen zeiken. Of ik meewilde komen naar het bureau. Na lang lief doen mocht ik naar haar huis lopen. Wat een gezeik. Zo zie je maar; de politie houdt zich met de lompste dingen bezig….