Kan niet op MSN :(

Zo, kon niet op MSN. Dus wat doe je dan; als ieder ander er wel op kan? Een restart na: uptime [1w 6d 6h 36m]… Jammer, want computer liep nog goed..

In ieder geval, nu nog steeds deze melding:

Daarom ben ik dus niet online daar ..

Hopelijk morgen . Of iemand nu al een oplossing?

Plaatjes; autoracen :D

Net ff bij mij achter langs geweest. In Rijnsburg feestweek.. Dus moet ik ff gaan kijken natuurlijk. Radiografisch (soms op benzine) bestuurbare autootjes zijn tegenwoordig helemaal de blits…

Het digitale fototoestel is niet zo snel helaas. Duurt dik een seconde voordat ie het plaatje uiteindelijk schiet. Niet zo goed voor actiefoto’s (als auto’s en basketball) dus. Toch geprobeerd

LINK STAAT HIER!


Kredietverstrekkingen enzo..

Vervelend zijn al die reclamespotjes van tegenwoordig… Naar aanleiding van wat posts van Adam Curry, die weer logt naar aanleiding van bericht in de Telegraaf ook hier maar een bericht erover..

Dit gaat over de discussie. Ook dat sparen beter is dan lenen. Als je geld hebt .

Hij heeft het over Postbus 51 spotjes. Leuk idee. Maar zappen jullie ook niet altijd over bij die loze spotjes? Wat dacht je van een beter geregelde wet? Dat je bijvoorbeeld pas geld mag lenen als je het doel van de lening geeft ofzo? Dat is natuurlijk een loos idee, maar er is vast wel iets te verzinnen.

Mijn tip: denk na voordat je gaat lenen. Je wordt er altijd slechter van. Ook door stomme reclamespotjes. Niet aan toegeven werkt het beste . Nogmaals, Denk na!

P.s. Niet all1 reclame spotjes zijn irritant. Wat te denken van wasverzachter, tampons, inlegkruisjes, dreft, etc. etc. bah!

Au! Smerig :S

Ik zal je een tip geven, ga niet spelen met vuur. Kan ik meteen stukje posten over Johan Cruyff schaal. Gisteren matten : Ajax tegen Utrecht.. ME ertussen. Die hebben het dus niet door dat beide hooligangroepen weglopen om in de steegjes erachter te knokken :S. Dombo’s. Misschien later een meer complete recensie


krijg je na rellen misschien ook wel, zo’n hand

Edit: ff verkleind, want deze pic is echt te smerig voor woorden. Viezer dan de vieste porno :S

Niet op je werk te zien?

Access to http://jpschadde.web-log.nl/ has been blocked by WebMarshal(tm)
Access to this site was blocked by the rule ‘Block pornography’. Your
attempt to access this site has been recorded. Contact your WebMarshal
administrator if you need access to this site for business purposes.
Your Logon: SASSENHEIMschap
WebMarshal Server: PROXY_SAS1 (Version: 3.0.3.23)
<http://www.marshalsoftware.com> <<…OLE_Obj…>>
<http://www.marshalsoftware.com>

Dit bericht ziet mijn pa als hij mijn log op zijn werk wil kijken. Zo is het met de meeste weblogs daar. Als je het woordje porno op een site hebt staan kan je het tijdens werktijden al niet kijken. Slaat nergens op!

Persoonlijk ben ik van mening dat persoonlijke sites open hebben staan de werkgever geen geld kost. Het bevordert namelijk je arbeidsactiviteit/productiviteit. Je hebt meer plezier in je werk als je ook andere dingen tussendoor kan doen. En als werknemenrs het sterrevesdruk hebben, zullen ze wel moeten werken, en kijken ze minder persoonlijke dingen.

Ik vind dat die beveiligingen er overal af moeten, alleen als iemand ECHTE porno bekijkt, meteen ontslaan. Dat kan gewoon niet tijdens het werk. Fok.nl / nu.nl en cdfreaks.com moeten zeker kunnen. Maarja, wie ben ik ? Ik ben nog geen werkgever…

Maar toch schandalig; kan mijn pa ook mijn log niet spammen op zijn werk