Serendipity

Net bij mijn vriendin vandaan. We keken een film; Serendipity. Leuke film! Echt zo’n film waarbij je na afloop 2 uur hartstochtelijk de liefde bedrijft .

Helaas wilde Cora – de vriendin van mijn vriendin – dat liever niet… Jammer hoor . Toch nog steeds een leuke film .

Nu maar eens zien wat het heilige WWW mij vanavond gebracht heeft. jpschadde opent chatlogs .

Foto

Ik krijg de foto van Marcella, de vriendin van Matthijs..

Helemaal top, of niet ? Marcella is zo’n naam waarbij je een spetter verwacht. Met zo’n Katja Schuurman-stem. En die achter een 0906lijn zit. Denken sommigen .

Ik ben alvast op zoek gegaan naar Marcella’s :


En de Marcella van de CU2site.

Wie zou het zijn ?

Weer weg ;)

Zo maar ff naar het dorp; mijn vriendinnetje verwacht me om half zeven (oeps).
Banden oppompen, want ach, dan kan ik 3 x zo hard fietsen . Dit weer zuigt enorm! Ik zweet me dood :S

Verders; ik wilde nog iets zeggen, maar ben t weer vergeten.. zoooo irritant! Toeristenmarkt in www.kattuk.nl bekijken en filmpje checken. Met een vriendin van de mijne .

Eentje die een boek wil gaan schrijven trouwens. Ik zal als ik het 1e hoofdstuk binnen heb wel wat geile passages doorsturen (als die erin zitten ).

Thaisie.tk > opdracht > schiet eens op met mijn site drol

Metro brief:

Ik las in de Metro van vandaag een brief over vrouwen op (of onder ) topposities en de kleding die erbij hoort. Wat een gelul…

Linkje naar plaatje van de brief

Eens kijken of Metro (die krijgen een officiëler briefje..) dit toevallig nog opneemt ook . Ik vind het in ieder geval gelul dat een vrouw op en top gekleed moet zijn om in een toppositie te komen. Wat een gelul. Leuk als een vrouw er netjes gekleed uitziet, maar wat heeft dat nou met prestaties te maken? Er zijn zat mannen die zich op het werk ook wat relaxter kleden als het warm weer is.
Bovendien; misschien zijn de vrouwen die zich zo massaal op sloffers en slippers storten, wel helemaal niet op zoek naar een toppositie. Een eigen mening hebben mag, maar het zou leuk zijn als die mening ook nog eens gegrond was…

Net thuis… verhaaltje :P

Net gewerkt… (as I said). Op tijd, eindelijk weer .

Probeer me weer aan te melden op msn; lukt niet . Mijn broertje beweert dat ie niets heeft gedaan op de computer. Laten we het maar een keer geloven :S. Nog geen antwoord gehad van zo’n msn-mens van de helpdesk. Straks maar eens tweakers proberen :s.

Web-log had net ook kuren. Is ff offline geweest. Nieuws zal nog wel volgen denk ik . Adam Curry heeft nog geen beoeiende updates, ik zal strax reageren op een brief uit ‘Metro’ van vandaag, en die reactie ook maar hier plaatsen, met wellicht wat foto;s .

tot snel

Arjen Robben; lullig..

Heya,

back from work.. Ik las in wat kranten dat Arjen Robben (speler bij P.S.V.) zich heeft laten helpen aan een kleine goedaardige tumor in zijn linkertestikel. Dan denk ik; lullig dat dat in de krant staat.. Slaat natuurlijk nergens op dat heel Nederland dat moet weten.

Maar goed, uit betrouwebare bron heb ik vernomen dat de arts die hem hielp een souveniertje wilde: