Zo, vanmiddag dus alsnog bij Suzanne geweest. Hadden nieuwe digicam. Leuk
! Moet ik ook nog eens kopen..
Wilco belde me vanmiddag op. Op mijn werk. Over mijn log, leuk gesprek hoor; insane die inspirator. In ieder geval vond hij me zelfingenomen
. Bij deze:


