Bezoekers zonder nieuwe logs

Ja, en dan zit je een avond zonder logs.. Dat moet dan maar he, lekker boeiend. Wel vervelend als je thuiskomt en je papa is moe en sachrijnig, dat je meteen je nest in moet . Ach, ik had het wel een keertje nodig, lang slapen..

Dus sliep ik van half 12 tot 6.. lekker lang . Maar; daarvoor had ik film gekeken; Discovery of Heaven. Leuke film wel, had gelukkig 2 bakken Pringles en een fles Malibu; om extra te genieten .

Die Harry Mulisch (schrijver van het boek, waar de film op is gebaseerd), heeft het wel redelijk bekeken. Hij gooit Joden Christenen en Moslims op een grote hoop; allemaal hebben ze (we) 10 geboden en een God, en voor ons allemaal is het dezelfde; alleen hebben we er een ander verhaal bij verzonnen (Bijbel, Koran enzo ). Zoiets denk ik ook altijd..

Zo, tot en met vanmorgen zijn jullie bij; strax komt mijn vriendinnetje en vanavond oppassen, dus weinig meer denk ik . Misschien wat pics .

Het loodje leggen…

Net op 3fm hoor ik zo’n nieuwslezer dit zeggen:
In Frankrijk hebben zo’n 3000 mensen door het warme weer het loodje gelegd..

Dat kan toch niet? Overleden zijn ze dan; het loodje leggen vind ik wat sarcastisch overkomen.. maarja;

Ik vraag me af of er wel echt 3000 mensen doodgaan puur van de hitte.. deze mensen hadden misschien wel na 1 week overleden als het gewoon koud was geweest.. Ik vraag me steeds af; hebben deze mensen geen ventilators? airco’s? Drinken ze geen water meer? Dat er mensen overlijden is altijd erg, maar om alle oude mensen nu ineens af te schrijven met als reden warmte; lijkt me niet juist…

Dan nog plaatje van iemand die zeker niet door de warmte stierf, maar door een helicopter.. het meest acceptabele plaatje:

Rest van vieze plaatjes hier…

P.s. maar hopen dat Adam Currys helipiloot wat beter is.. En doe je best op je cursussen vliegen Adam !

Weer thuis :D

Zo, de Metro en de Spits gelezen vandaag… zometeen maar weer fok.nl want dat is stuk beter..

Was druk op veiling, en dat voor een donderdag :S (rustigste dag daar..). Too bad . Leuk om te zien dat er op deze site wat reacties komen, das een stuk leuker dan alleen maar bezoekersaantallen bekijken .

Jammer dat die Italiaanse lotto (66 miljoen) niet op mijn lootje is gevallen . Dan had ik al mijn bezoekers mee uit eten genomen .

Strax ff naar Katwijk; me brillen bekijken; moet nog glazen erbij uitzoeken, en naar het meisje . En vanavond film kijken.. tot ooit !

Grtz JP.

Laatste log voor vandaag

Ik kreeg wat MSNberichtjes van sniekiesnoekie, met o.a. deze:

stelling van de dag: bij mijn geboorte kon ik kiezen tussen een dikke lul en een goed geheugen, en nou ben ik vergeten wat ik gekozen heb’

En ja, dat past mooi bij een van mijn vorige logs . Welterusten mensjes!

FHM, mooi blad; maar!!!

Ik heb maar ff een brief geschreven. Tuig probeert je meteen alles aan te smeren :S… En daar houd k niet van!

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb van F.H.M. een acceptgiro gekregen om het abonnement op uw blad te betalen a 40 euro 50. Ik heb me echter nooit aangemeld voor een abonnement.

Een van uw medewerkers heeft me gebeld met de vraag of ik interesse had in 3 proefnummers F.H.M. Na deze proefperiode zou er verder niets meer volgen. Ik verwacht dan ook niet meer bladen van u, evenals de acceptgiro’s.

Mocht ik aangemeld zijn voor het lidmaatschap, wil ik het bij deze per direct beeindigen.

Hoogachtend,