Eurekaweek2003

Zo, en dan nu een beginlogje over de Eurekaweek..
Programma hier..

We zullen wel zien wat ervan komt. Met DirkAbram kan ik evt. met de auto mee. Maar dan kunnen Snoek en Rickieslut niet mee. En er zijn er vast wel meer die naar Rotterdam gaan vanaf Leiden CS. Mocht je ook Eurekaweek gaan; react ff .

Volgens mij willen we de trein van 8 uur, maar gaat t die van half negen worden, aangezien we allemaal slaapkoppen zijn . We zien wel wat ervan komen gaat .

In ieder geval moet ik maandagavond terug naar huis voor een bruiloft. Ook gezellig. Alleen moet ik dinsdagochtend weer terug. Niet gezellig; alleen in een trein en niet wetende waar je heen moet enzo . Whatever; daarvoor hebben ze DE mobiel uitgevonden .

Woke-up this morning

En ja hoor; weer werd ik wakker vanmorgen. Gisteren dus uiteindelijk nit opgepast. Mijn vriendin moest en zou naar ‘het feest’ in Rijnsburg gaan. Ik niet . Dus zij uiteindelijk ook maar niet.

Ff drankje gehaald, dvds teruggebracht bij videotheek, auto gepakt en gaan rijden. ‘Zullen we naar Noordwijk gaan en daar ff gaan lopen’, vraagt Willemijn. Nee dank je. Maar rijd maar naar Noordwijk. We gaan richting Leiden en dus niet naar Noordwijk. Maarja, via rijnsburg toch richting Noordwijk gegaan. Anti-stress cursus met jpschadde .

Via Noordwijkerhout naar Lisse, naar Hillegom; Sassenheim en Teylingen (van dat slot van Bassie en Adriaan ), en toen richting Warmond, bij opa en oma langs. Kon maar kwartiertje, maar ze waren toch wel blij dat we ons ff lieten zien geloof ik .

Richting Katwijk weer. Ze rijdt steeds beter; die Willemijn. Ze rijdt niet als ik, maarja, das maar goed ook, want dan zou ze ook al 2 boetes hebben gehad :S.

Kusjes, JP. ( )

Niet oppassen..

Helaas, of yes, geen oppassen. Interesseert mij allemaal natuurlijk weer geen zak. Of ik nou bij me vriendin thuis zit, of hier, of daar, no matter..

Maarja, we zien wel wat we gaan doen. Misschien ff cdtje branden voor svcd.. Altijd leuk, zo’n filmpje op een vrijdagavond. Zouden mijn schoonouders van XXX houden? Ach, het is allemaal zo eentonig, vast niet. Ikzelf ook niet zo’n voorstander. Geef mij maar lollige internetpics ofzo. Of gewoon een humorfilm. Thrillers niet zo. Actie heerlijk, maarja; vrouwen… Die houden r niet altijd van

Voor films en informatie zie ook http://miko.web-log.nl. Heb je wat te doen . Tot morgen!

P.s. JunkieXL klinkt lekker, zijn mp3tjes

Logje gekleurde dames gepikt :)

Van iemand gepikt dees, wel leuk .

Aardbeitjes eten, of alleen maar kijken…

Ik erger me groen en geel…

Chillen chillen chillen in t.. ..bubbelbad

Stoere Monroe op dr buik!

Deze Amerikaanse houdt van dr land.. :S

Grrrrr! Tigerbitch!

Mooiste bodypaint van allemaal:

Zo, dat waren wat bodypaint. Ook wel airbrush genoemd.. Ik ga een keer die olifant doen denk .