Over de Eurekaweek..


Nou waren er niet zoveel Bassen, Dirken en MArtijnen.. We hebben wel veel Wijnanden en Eduards enzo gesproken. Toch ook allemaal gezellig, en aan de pils .

Ach, we waren allemaal ff lekker een weekje weg, net als dezegasten zo’n beetje

Lekker hoor; back in town :)

Hmmz, was net bezig met een log; stond op het punt op plaatsen te drukken, wat denk je? Valt pc uit.. Zal mijn broertje wel weer hebben zitten kutten..

Whatever; Rotterdam is super. Dit jaar ff propedeuse halen en dan gaan we volgend jaar bij RSC. Jaja, het Rotterdamsch Studenten Corps. Voor de balletjes? Ach, ik ben zelf snel ingeburgerd daar denk ik . Als er tenminste allemaal van dezelfde gasten zitten als in ons studentenhuis (waar we logeerden).

WANT: We logeerden niet bij de Julianalaan. Daar was niet genoeg plaats meer ofzo. Dus was Dirk-Abram (heet tegenwoordig Bram, of Katwijk) op zoek gegaan naar een ander huis. ‘De Tempel’ heet het, en het zit op de Oostmaasstraat. Nummer 37, weet ik ook nog (Nee bier werkt niet tegen op je hersenen )! Gigantisch huis, superrelaxte gasten, heerlijk sfeertje. Pestbende, ADSL, Canal +, alles wat een studentenhuis nodig heeft gewoon. Om nog maar niet te spreken over ‘Het Pornobed‘. Zal ik misschien later nog eens over uitwijden.

For now; let’s get another pils (Nee, geen bier voor studenten maar pils) en laten we vannacht eens een keer lekker op tijd gaan tukken dude (Nee, niet slapen, maar tukken voor studenten).

Mobloggen..

Kom ik ineens op ideeën, die al bestaan .
Op www.20six.nl kan je een moblog openen; kan je met je mobiel berichtjes naar je weblog sturen om je bezoekers up to date te houden. Adam Curry doet het ook.

Zou zoiets te realiseren zijn voor web-log.nl? Zou ik wel stoer vinden . Dan kan ik nl. deze dagen nog ff loggen, als ze geen internet voor me hebben in dat studentenhuis .

Geef maar een belletje joris, als je het gefixt hebt

Daar is ie weer ;).

Zo dan !

Vanmorgen 7 uur ging de wekker. 8.15 stond ik op het CS Leiden. En om half tien waren we bij Rotterdam Blaak. Meteen kwamen er studenten van RSC (Rotterdamsch Studenten Corps) naar ons toe, om te vragen of we interesse hadden in een slaapplaats. Vanavond slaap ik bij mijn meisje, maar morgen dus lekker in een studentenhuis op de Julianalaan .

Zal vast wel gezellig worden . Voorlopig hebben we beetje op de universiteit zitten eten, beetje gelul aangehoord in een kerk op Rotterdam Blaak (ja, naast die kubuswoningen..)

En dan ga ik nu op mijn meisje aan; voor een onvergetelijke avond in Strandtent het Zeepaviljoen, waar een vriendin van haar trouwt. Met haar vriend . Duh !

Tot ooit, kusjes; JP.

Lekker ff Rotterdam in ;).

Nou, ik stap zo in de trein en dan rijd ik met snoek en rick en misschien nog meer richting Rotterdam. Vanavond weer terug om uurtje of 6. Heb bruiloft, partyen in Zeepaviljoen..

Hopen dat ik alles weet te vinden, centraal station enzo; kaartje kopen en weet ik wat nog meer . WOEi . Nog geen ov, dus dat zuigt wel, maarja.. k zal ff wat geld meenemen .

Kusjes en tot vanavond. Daarna 3 daagjes weinig logs denk ik . Niet gek als je op Woudesteijn, het Rotterdamse studentencomplex (oe oe oe ik voel me al een balletje) zit..

hoooi

Vrouwen zijn net webservers!

Hihi, vond bij deze web-log een leuk lijstje. En ja hoor; het klopt !

400 Bad Request – Heeft geen bos bloemen bij zich
401 Unauthorized – Reeds gehuwd
402 Payment Required – Dineetje bij kaarslicht
403 Forbidden Finger – Weg daar!
404 Not Found – Vanavond met vriendinnen uit
405 Method Not Allowed – Nee, niet van achteren…
406 Method Not Acceptable – ….pijpen doe ik niet!
407 Proxy Auth. Required – Even aan mijn moeder vragen
408 Request Timeout – Zat op je telefoontje te wachten
409 Conflict – Wie was dat!?
410 Document Removed – Maak ‘t uit
411 Lenght Required – Zo, was je daar nou zo trots op?
412 Precondition Failed – Wat, geen condoom?
413 Request Entity Too Large – Die gaat er nooit in!
415 Unsupported Media Type – Nee, drie is een teveel
500 Internal Server Error – Ben ongesteld vandaag
501 Not Implemented – Zo heb ik het nog nooit gedaan
502 Bad Gateway -..behh zoutig!
503 Service Unavailable -Hoofpijn
504 Gateway Timeout -Nu al klaar?