Gisteren in Six Flags hadden we wat motregen, sommige mensen hier snakken ook naar regen.

Kwam dit plaatje tegen op deze site...
Aardig wat vrouwelijk schoon op die site….
Gisteren in Six Flags hadden we wat motregen, sommige mensen hier snakken ook naar regen.

Kwam dit plaatje tegen op deze site...
Aardig wat vrouwelijk schoon op die site….
Had gisteren al ff snel gemeld dat ik naar Six Flags was geweest. Of was dat vanmorgen? Ach, whatever
.
Hier alle foto’s. Ik kwam er achter dat je ook zwart wit foto’s kan maken. En sepia (?). En negatieven
. effe geprobeerd dus
.
Het begon met 10 minuten vertraging…
Maar we kwamen uiteindelijk in:
We waren met net zo gekke mensen als ikzelf ![]()
Superman The Ride, van die nazi-foto.. je weet wel ![]()
En mijn speklappie en ik
(luv ya darlin’!)
Zo, mooie fotoreportage
? Lekker geschrokken van de scary pictures
? Ik wel
.
Zo, dan kijk je naar je statistieken en zie je 19 bezoekers. Denk je; damn; ik ben zeker een week weggeweest? Of; ik heb zeker loze logs? Of de mensen hebben geen tijd meer?
In ieder geval; Ik was net bij de oma van mijn vriendinneke. Altijd roddelen over andere mensen
. Leuk hoor. Niet negatief trouwens. MAar vroeger, schijnt, noemden ze in Katwijk hun zoons naar hun vader. Of hun opa. Ontdekte ik dat de opa van Rooie Henk (Die woont ook in Katwijk), 2 broers heeft die ook Henk heten. En een vader die Henk heet.. Echt niet normaal. Zeker niet voor deze tijd.
Voorbeeldje: Henk… telefoon! (4 Henken die naar de telefoon rennen…).
Ziekelijk eigenlijk gewoon, maarja
. Dat is Katwijk jongens
!
Was vandaag in Six Flags. Ben ff snel thuis; slaap zo bij mijn schatje. Gooi ff wat foto’s op mijn server; kunnen we morgenochtend kijken
.
Opvallend detail; nazisme in Six Flags:
Dat hoort toch eigenlijk niet
?
En dan nu mijn verhaal over HET pornobed.
In het studentenhuis waar wij sliepen, sliepen wij in de kelder. In deze kelder bevond zich een enorme kamer. En in deze kamer, stond het pornobed.
Een vriendin van een van de bewoners kwam met deze opmerking. Stoer griet, van een stoere gast.. Kon je lekker mee weg lullen zegmaar. Ze begon meteen over het pornobed. Toen ik het zag kon ik het nog steeds neit geloven. Een bed, bedekt met pluche
!
Het is een 2persoonsbed, helemaal bedekt met grijze pluche. Ook de nachtkastjes zijn meegenomen, en dus bedekt met pluche
. Boven het bed hangt een pornospiegel, de meeste mensen denken bij deze spiegel aan American Psycho. Je kan namelijk tijdens daar waar het bed voor bestemd is naar jezelf kijken in deze spiegel
. Met mooie lampen aan de zijkanten verwerkt
.
Het geheel is mooi afgesloten met rooie stippen op het dak. Je kijkt dus naar het plafond en ziet allemaal kleine rooie stipjes op het witte dak gespoten. Echt insane
.
Hopen dat ik volgend jaar in dat huis terecht kan ![]()
Net wezen volleyballen, met schoonouders.. niet saampjes met vriendin dus nog. Heb een of andere ranzige tong-gonorroe opgelopen, dus zoenen wil ze me ook al niet
.
Het is niet echt een soa, maar als je piemel ook die pukkeltjes heeft heb je wel een groot probleem. Morgen ff naar de dokter, voordat we naar Six Flags gaan. Willemijn blijft waarschijnlijk toch slapen..
We’ll see… Ik heb helaas geen pornobed, wat ze wel in dat studentenhuis hadden. Komt nog wel meer informatie over denk ik, echt geniaal dat bed
. Ron Jeremy-award included
.
Morgen denk ik wel plaatje van mij in Goliath ofzo
Grtz JP.
Nu ik deze titel schrijf denk ik; ja, ze roken allemaal. Maar het was grappig bedoeld. Echte studenten roken deze sigaren.. Zo ook ik
!