Mopje..

Een vrouw ontmoet een geweldige man in de kroeg, ze praten wat, ze lachen
wat en na het stappen gaan ze samen naar huis. Als ze bij hem thuis zijn
laat hij haar het hele appartement zien, zij merktop dat zijn hele
slaapkamer volgepakt is met schattige Teddy-beren. Honderden kleine
beertjes met van die lieve kraaloogjes op een schap laag bij de grond, knuffelachtige medium-sized Teddies op een schap hoger en super grote prachtige beren op het hoogste schap, de vrouw is erg verbaast dat zo’n stoere kerel zo’n grote verzameling Teddy-beren in zijn bezit heeft, maar ze is niet van plan om hier op in te gaan en vind het eigenlijk wel mooi dat ook een stoere man een gevoelige kant kan hebben…… Ze draait zich om….ze kussen….ze trekken mekaars kleding van hun lijf…en bedrijven heftig de liefde………… Na een intense nacht met haar gevoelige droomprins, draait ze zich in het ochtendgloren om naar hem en vraagt : “En wat vond je ervan?”

Hij zegt:”kies maar een prijs van de onderste plank”

Met dank aan Nossie
Schat; snap je nou waarom al die beren er staan? Sorry; stonden !?

Vrouwen en auto’s…

Normaal gesproken vind ik het erg leuk om te rijden. Niet leuk als mijn vriendin rijdt. IN de auto van haar pa rijdt ze soms wat schokkerig enzo, maar verder wel goed (behalve dat paaltje eergisteren, he schat ? )…

Nu waren we net naar mijn opa en oma en was zij verplicht te rijden. Een Mitsubishi Spacestar mocht ze in rijden . De auto van mijn ouders dus. Zo eentje:

De pest is dat ze beter rijdt dan ik . Echt lekker om bij haar in de auto te zitten. Niet als je met een lekker tempo ergens naartoe wilt, want over het algemeen houdt ze zich wel aan de snelheid . Maar wel super. Schatje is t toch ook . Maar next time rijd ik lekker zelf . Puh!

Mopje…

Mopje van Angel. Angel heeft nog wel s wat grappigs . Je ziet hem vanaf de eerste regel zo’n beetje al aankomen; maar toch .

<i> A blonde, wanting to earn some money, decided to hire herself out as a handyman-type and started canvassing a wealthy neighbourhood.

She went to the front door of the first house and asked the owner if he had any jobs for her to do. “Well, you can paint my porch. How much will you charge?”The blonde said “How about 50 dollars?” The man agreed and told her that the paint and other materials that she might need were in the garage.

The man’s wife, inside the house, heard the conversation and said to her husband: “Does she realise that the porch goes all the way around the house? “The man replied, “She should, she was standing on it. “A short time later, the blonde came to the door to collect her money.
“You’re finished already?” he asked. “Yes,” the blonde answered, “and I had paint left over, so I gave it two coats. “Impressed, the man reached in his pocket for the $50. “And by the
way,” the blonde added, “it’s not a Porch, It’s a Ferrari…” </i>

Over de dag zondag

Zondag is over het algemeen een superloze dag. Maar niet nu . Ben bij Willemijn thuis, ze is douchen; had net gewerkt enzo.. Stonk naar rubber. Condooms denk ik dan als jongeman, maar nee, het waren de rubber handschoenen van haar werk. Ken beur’n .

Best gek; veel unieke bezoekers, weinig pageviews. Terwijl het eerst anders was. Sommige mensen die duizend keer op mijn logs zaten te klikken. Whatever . Vanavond Tagliatelli Bicolore eten bij mijn paps en mams. Zal wel magnetronvoer worden, want we redden het nooit op tijd. En dan moet ik ook nog mee naar mijn opa en oma (Pa, als je dit leest; ja we gaan mee ).

Tot snel, heb weinig gedachten nu, zal ff strandwandeling gaan maken . Vanavond wat foto’s maken met digitale camera denk ik. Ik wil eigenlijk best fotograaf worden !

Brengt me op een ander iets; Adam Curry; ik wordt de nieuwe fotograaf in je heli. Jij vliegen; ik kiekjes maken . En dat allemaal voor nix hoor . Kusjes JP ….

Zupah en de reacties ;)

Goeiemorgen.. kom net mijn nest uit; al 3 minuten wakker. Ga zo ff douchen, ff pissen en dan naar familie. Vanmiddag moet ik eigenlijk de computer van mijn oom maken, maar ook mijn vriendin zal om aandacht schreeuwen .
Mijn pa die dit leest vraagt; waarom? Nou, die gaat niet alleen zitten na gewerkt te hebben van 16.00 tot 8.00 en 9.00 tot 12.00. Bikkel !

Echt stoer als ik reacties krijg op mijn log. Zupah reageert best vaak. Hij moest een uur bijkomen van de foto’s. Ik heb geen reacties meer na dat uur gezien, dus het zou best kunnen dat ie in een coma ligt of iets dergelijks. Succes Zupah . Ook pazz, Angel, esthertje en alle anderen; stoere reacties . WOEi .

Nu maar ff mijn gonorroe-tong bekijken en naar familie . Hoooi!

Voetbal..

Net Studio Sport gekeken bij mijn broertje (die aan het oppassen was). Volgens mij zijn in België de doelen groter – Sonck schiet almaar op de paal -…

Jammer dat Dirk niet scoort (Dirk Kuyt) maar mooi dat Feyenoord weer verliest . weer? Helemaal niet weer. Maar toch .

Verders; computer van m’n omedickie weer in de stront. Virus denk ik.. morgen harde schijf eens op mijn pc aansluiten. Ook bij Willemijn in het fasehuis geweest. Zowaar gezellig. En ik heb toch helemaal nix met gehandicapte mensen… zij wel, want ze vind het werk nog leuk ook . Ach, wie zijn vrouw lief heeft, sture haar uit werken. En dat doe ik dan ook graag .

For now on; ik ga slapen, tot morgenochtend, welterusten !

Rotterdam en haven en auto’s

We zijn trouwens ook nog met een bustocht door de haven gegaan. Heerlijk drankje kregen we daar, snoek weet nog wel welk merk het is geloof ik. Het heet in ieder geval smoothie en als je dat zoekt bij google afbeeldingen, krijg je ook foute links.. van blote piem0ls. Maarja, wat wil je


Op Spininhet.web-log.nl zag ik een bericht over een grote file. In Rotterdam in de haven heb je dus een parkeerplaats voor 30.000 auto’s; import uit Japan enzo. Als je nog een Kia zoekt . Vond het wel indrukwekkend…