Computer…

Zo, net weer thuis . Vandaag geen vriendinnetje. Alles op mijn harde schijf ff wegbranden. 100 albums ofzo.. en een paar films. Ook nog een paar spellen. Ben ik wel ff mee zoet . Morgen bij willemijn misschien film kijken. Misschien ook wel pas donderdag .

Moet m leegbranden, want als ik restart heb ik denk ik zelfde probleem als mijn oom (wiens computer ik nog moet maken..). Kreeg gisteren een bericht dat er belangrijke systeembestanden waren vervangen door verkeerde ofzo. Virusscan leverde nix op..

Moest m gelukkig toch al formatteren, dus dat scheelt . Tot ooit

Afzien..

Net gebasketbald.. Damn wat is dat zwaar zo’n eerste training. Lekker, dat wel. Ben denk 3 kilo afgevallen .

Morgenochtend weer werken. Tijd dat web-log moblog-opties krijgt. Eens kijken of Adam Curry daar samen met joris uit kan komen . Dan weet ik waarvoor ik een V200 ga kopen .

For now; ik ga slapen. Weltrusten mensjes !

Iene miene mutte…

Bij Rinkel.nl onderstaande info vandaan . Iemand goedkoper?
GSM ABO TOESTELPRIJS

T-Mobile
S300m ==> €30 ==> €0
S300m ==> €22.50 ==> €40
V200 ==> €30 ==> €78

Debitel
S300m ==> €26,50 ==> €6

Telfort?

ff een mailtje naar Telfort gestuurd. Weet nog niet eens zeker of ik wel op hun netwerk wil, maarja. Misschien stap ik wel over naar Vodafone.. Moet gwoon iets goedkoops hebben . Ga volgend jaar toch meer bellen denk ik . Onderstaand heb k gestuurd :

Ik heb nu een jaar een abonnement bij jullie. Helaas is mijn telefoon kapot gegaan. Ik heb dus een nieuwe nodig. Nu vind ik de Samsung S300, S500 en de V200 de mooiste..

Bij verschillende gsm-winkels heb ik nu gekeken. www.gsmweb.nl is een van de goedkoopsten. Bij hen kan ik een Telfort 200 abonnement (25 euro per maand) bestellen, en dan hoef ik maar 94 euro bij te betalen voor de V200. De S300 is zelfs gratis.. Ik krijg er echter ook een gratis dvdspeler bij die ik helemaal niet hoef te hebben.

Is het mogelijk om bij jullie mijn abonnement te verlengen (wat ik anders stop) en de V200 bijvoorbeeld gratis erbij te krijgen? Zo niet; heeft u andere opties voor mij?

Werk + foon ;)

Ik kom net uit mijn werk vandaan. Best lekker weer, ff werken na een week zuipen . Gezellig ook. Scheelt wel, als het gezellig is .
Ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Heb er een topic op fok voor geopend.. zie hier

Moet echt wat nieuws hebben; niet te duur en toch best handig. Weten jullie iets?

Ik vind m ECHT stoer . Ik WIL m eigenlijk gewoon .

Ga nu maar ff naar vriendin; zie dr vanavond denk ik niet, want ik ga meteen maar proberen om 2 trainingen mee te doen vanavond. Een met Junioren 1, een met Senioren 1.. Eens kijken of ze al beter zijn dan ik . (Vanwaar drie knipogen? Omdat ik na 13 jaar basketballen nog steeds moeite heb met dribbelen misschien ?).

Tot snel hooooi…