lekker slapen :)

Zo, en dan nu naar bed. Heb al heel wat gebrand, maar moet nog 10 gigabyte ofzo. Vandaag 30 cdtjes gedaan. Ben ik in ieder geval weer bij . En dan morgen formatteren.. WOEi!

Rick; ik houd ook van jou hoor. Ga jij eens een weblog bijhouden dan man. 1 log per week want meer maak je niet mee . Zie je maandag of dinsdag wel in de trein .

Verders; Adam Curry houdt niet van me; reageert niet :’(. Joris heeft op het forum gereageerd; komt misschien ooit nog wel moblog functie . Stoer !

Weltrusten..

Beste uitspraak ooit

[21:27] <+`s1LV3R_> je bent over de irritatie limiet voor vandaag heen

Jaja, en dat pas om half tien ‘s avonds! Knap he? Of kan hij gewoon veel hebben? In ieder geval; vanmorgen had ik al genoeg andere mensen lastig gevallen op werk .

Morgen een nieuwe dag . Eerst ff bakkie doen. Tot zo

Nieuwe link, met verhaaltje

Ik weer . Je kan vast wel merken dat ik computers zit te maken, want ik zit er in ieder geval altijd met 1 online . En als je dan iets ziet merkt of leest oid, kan je ff loggen. Ik zie net op web-log.nl een nieuwe log verschijnen.

http://eetgestoord.web-log.nl

Ik vind dit wel een log, én een link waard. Niet alleen omdat ik ook de nodige mensen ken die ervaringen/aanvaringen hebben (gehad) met deze ziekte, maar ook omdat ik vind dat mensen goed moeten weten waar ze mee bezig zijn. Dus heb ik deze site – voorlopig – tussen mijn vaste links gezet. Dat verdient ie gewoon

Sofie; succes!

Poll-uitslag..

sex is…
veel en vaak, want lekker (50%)

huh? ikke maagd zijn.. (27.3%)

lief en harstochelijk, want liefdevol (dus lekker) (22.7%)

Stemmen: 22

Ik ben toch een van de weinige romantische personen geloof ik, want ik hoor bij de 22.7% . Verder; misschien maar stoppen met die polls. Ze zijn toch loos

Sterrenbeurs; veelbesproken maar toch ;)

Ik heb het al op honderden logs gelezen, en ik had het gelogd als ik kon mob-loggen vanmiddag. Maar in de Spits zag ik een heerlijke advertentie over Sterrenbeurs.

Schrik niet; deze lijst is op alfabetische volgorde! Met op nr. #1, Adam Curry . Ik ga binnenkort maar eens op die site kijken en op mijn grote web-log-ster stemmen .

Wat hij er zelf van vindt kan je binnenkort denk ik wel teruglezen op zijn web-log, waar ik iedere dag ff naar kijk (en nee Adam, gisteren 10 keer gekeken, maar NIKS!). Voor een link; http://live.curry.com/dutch/ en voor de Engelse variant, zonder Dutch

Adam en joris let op ;) !

Zo, dan ga ik nu wat web-log ideeën spuien. Ik zit natuurlijk te denken aan zo’n V200 mobieltje, of iets anders met camera. En dan is mobloggen erg stoer. mobloggen denken jullie nu , wtf is dat. Best makkelijk; met mms (Mail message service) stuur je met je mobiel een plaatje naar x zodat het op je web-log terecht komt.

Dat lijkt me dus wel stoer. Ik las tijdje terug in de metro dat via 20six dit ook kan. Maar ik vind web-log juist zo relaxed en 20six wordt ooit (of is al) betaald.. Is er een optie om dit te doen joris ?

Ik zag bij Adam Curry op zijn web-log ook al wat plaatjes van zijn digitale cameraatje op de gsm, ook vanuit het vliegtuig tijdens een business-tripje naar Engeland ofzo. Het ziet er gewoon stoer uit.

De voordelen:
#1: Als je ff nix te doen hebt; kan je je ged8n spuien in een mmsje en op je log gooien
#2: Als je onderweg iets meemaakt; kan je (evt. foto schieten) dat meteen meededelen op je web-log, vergeet je het in ieder geval niet..
#3: Je web-log kan zo altijd up-to-date zijn..
#4: Als je niet kan slapen.. en de pc staat dicht bij de kamer van je ouders; gebruik je je mobiel
#5: Als je niet bij je computer kan, of internet het niet doet , kan je ff mobloggen.

Er staan zat loze voordelen bij denk ik, maar ik vind het, zoals eerder vermeld, gewoon stoer . Hoop dat deze optie op web-log.nl ooit komt !

Zuigt…


Dat is een mooie reply voor iedere topic op FOK! . En cdfreaks.com. En chatforum.nl. En zoveel andere sites . Gebruik het niet teveel hier hoor .

Eens even alle web-logs.nl lastigvallen met dat plaatje .