Etcetera :)

Laatste gedachtenspinseltjes:

Ajax won net van Grazer AK. Henk Jood (Hoe zou ie aan die bijnaam komen ?) zit er ook. Die zal wel weer uit zijn dak gegaan zijn . Tot morgenochtend 6 uur op het werk jongen . Mooie wedstrijd vond ik het trouwens neit, heb maar 40 minuten gezien dus mag niet teveel zeiken maar toch . Ik hoop dat we wat spannender voetbal krijgen…

De poll wordt kennelijk toch gewaardeerd. Dus moet ik een leuke stelling verzinnen. Weten jullie iets boeiends? Mij schiet niet zo heel vaak iets te binnen en als ik een mening wil weten schrijf ik meestal een log..

De GSMs; Ik vind de Samsung S300m dus heel erg mooi, maar die V200 lokt zo . Misschien iets anders kleins met een cameraatje. Ik wacht in ieder geval de aanbiedingen van na de 29e af, misschien zit er iets goedkoops bij.. Ik hoop het. Ik heb gewoon een telefoon nodig .

76 bezoekers nu . Toch leuk als je bezocht wordt. Laatste tijd ook aardig wat reacties. Zie vaak op de W.I.E. lijst staan: x gasten. Wil je je naam niet ff invoeren dan ? Weet ik wie er zit te kijken .

Weltrusten, Grtz JP.

Avond-update

Zo, ik heb lekker gewonnen met tongworstelen net . Zie bij statistieken hier staan dat er vandaag 74 bezoekers waren. Toch leuk .

Net gebasketballd. Heb laatste dagen weinig geslapen en moet morgen weer om half zes eruit. Niet goed voor je.. Ik ben nu ook al helemaal kapot. Zullen dus wel spelfouten in mijn log zitten .

Goeie training gehad net; beetje inkomen weer; maar het gaat wel lekker. Gek genoeg gaan mijn schotjes zelfs raak . Over paar weken kan ik op de witte borden in de zaal wel dunken denk ik, ik zal ff mijn gewicht van 87 terugbrengen naar 80 ofzo. Dat gaat alleen maar door veel trainen, minder eten en minder bier. Wie gaat er een paar weekjes op me letten ?

Nu slapen, nadat ik cdtje voor Mark heb gebrand. Weltrusten..

Breedte en hoogte instellen van plaatjes..

Zoals jullie zijn heb ik mijn lelijke hoofd bovenaan de site gezet. Schrikken he? Ik – en mijn spiegel / en zelfs vriendin.. – ben (zijn) er inmiddels aan gewend geraakt..

Ik wil die plaatjes echter naast elkaar hebben, maar dat lukt niet :S. html code werkt niet en de standaard tags van joris doen het niet als je de plaatjes naast elkaar zet :S.

Iemand een ideetje ?

Kapster..

Kapster is nu hier thuis. Altijd handig. ff haar nat gemaakt en zometeen een nieuw kapsel a la Jamai laten fixen .

Net gewerkt. Nix gedaan. In ieder geval weinig . Echt geen zin.. Vanavond weer trainen. Hopen dat die bierbuik,- en benen er weer snel afgaan, want broek die ik aanheb nu zit krap. En dat vindt mijn piem0l niet leuk hehe .

Vandaag denk ik wel weer wat logs; eerst ff gedachten laten bezinken . Zit nu weer te denken over een goedkope telefoon. Vind trouwens nog steeds dat Adam Curry me als fotograaf moet nemen. Hij kan hier voor mijn huis landen met de heli.. altijd handig. Op school afhalen kan ook, bij de universiteit in Rotterdam op het dak ofzo . Tot snel