Smoothie..

In deze log van mij, had ik het al kort over smoothie. En waar het te vinden was. Nergens dus. Gelukkig heeft Mijn Grote Vriend (hijs erg klein ) Bart navraag gedaan. Zie hier:

Barts mail.. (Je moet echt met meer passie brieven(mails) schrijven Bart!)
jullie hadden toch ook een of ander zuiveldrankje smoothie. Het stond niet bij jullie op de website en bij ons in de supermarkt en omgeving is het ook niet te koop. (maar het is wel lekker )
Weet jij daar meer van?

Bart

De reactie
Beste Bart,

Hartelijk dank voor uw mail aan Campina.

Smoothie is inderdaad een product van ons. Het is te verkrijgen in twee smaken: kersen, banaan, aarbei en bosvruchten (rood). Sinaasappel, banaan en mango. De inhoud is 250ml en is te verkrijgen o.a. bij retail en benzinestations.

jpschadde gaat strax nog ff naar benzinestation

Studiefinanciering en OV..

Aanmelding en studiefinanciering
Als je gaat studeren aan een hogeschool of universiteit, dan regel je de aanmelding en studiefinanciering in een keer via de Informatie Beheer Groep. Dat kan met het volgende programma.

Dit staat op de site van ib-groep. kutzooi. Mijn pa dacht dat ik wel doorlopende financiering zou krijgen (had dit jaar ook al geld gekregen..). Gaat niet werken dus. Nu waarschijnlijk dinsdag nog geen OV. Wat te doen; zwartrijden met een smoesje, of witrijden en jezelf de pestpokken betalen ?

Mensjes bij IB-groep; be sweet and luv me. Gimme my fuckin’ OV-jaarkaart !

Weer thuis van werk ;)

Zo, weer thuis van werk. Lekker gewerkt dit keer. Ook wel eens leuk. Heb een probleem met mijn videokaart. De fan die erop zit maakt een gigantische herrie, en dat is irritant . Als ik er een tikje tegenaan geef doet ie het weer goed.

Snel formatteren en een tooltje voor die videokaart zoeken ofzo. Of een nieuwe kopen . MAar dit is al de 4e kaart die erin zit :S.. Hopen dat het vanzelf over gaat ofzo .

Vanmiddag de computer van mijn oom nog eens proberen te formatteren.. Eerst windows kopietje maken, want originele cd is kwijt :S

Web-log van de week..

Zo, ik heb deze week op pazz gestemd. Als alle loggers dat nou ff doen, en dan volgende week op mij . Nieuwslogs zal ik niet op stemmen; eigen verhaaltjes zijn stoer

Maar op mij stemmen mag natuurlijk ook . nogmaals trusten . Pazz; succes !