In deze log van mij, had ik het al kort over smoothie. En waar het te vinden was. Nergens dus. Gelukkig heeft Mijn Grote Vriend (hijs erg klein
) Bart navraag gedaan. Zie hier:
Barts mail.. (Je moet echt met meer passie brieven(mails) schrijven Bart!)
jullie hadden toch ook een of ander zuiveldrankje smoothie. Het stond niet bij jullie op de website en bij ons in de supermarkt en omgeving is het ook niet te koop. (maar het is wel lekker
)
Weet jij daar meer van?
Bart
De reactie
Beste Bart,
Hartelijk dank voor uw mail aan Campina.
Smoothie is inderdaad een product van ons. Het is te verkrijgen in twee smaken: kersen, banaan, aarbei en bosvruchten (rood). Sinaasappel, banaan en mango. De inhoud is 250ml en is te verkrijgen o.a. bij retail en benzinestations.
jpschadde gaat strax nog ff naar benzinestation ![]()


