was gisteravond ff naar url=http://www.kattuk.nl]Katwijk[/url] geweest. In de Zanderij was een groot spektakel met Hans Klok (die komt uit Katwijk..) en daarna zou een raket worden afgeschoten. Stond in het boekje. Kan natuurlijk nooit. Toch had 3kwart van Katwijk zich daar verzameld.
Het raketje (groot hoor
) ging roken en er kwam een schermpje omhoog. Hans Klok wiebelde met zijn armen en dag; weg was de raket. Geen ruk aan. Iedereen rende haast weg. Wat een flop :S. Hopen dat ze next time iets boeienders doen
.
