Flop…

was gisteravond ff naar url=http://www.kattuk.nl]Katwijk[/url] geweest. In de Zanderij was een groot spektakel met Hans Klok (die komt uit Katwijk..) en daarna zou een raket worden afgeschoten. Stond in het boekje. Kan natuurlijk nooit. Toch had 3kwart van Katwijk zich daar verzameld.

Het raketje (groot hoor ) ging roken en er kwam een schermpje omhoog. Hans Klok wiebelde met zijn armen en dag; weg was de raket. Geen ruk aan. Iedereen rende haast weg. Wat een flop :S. Hopen dat ze next time iets boeienders doen .

Cabrio..

Heb net nog ff snel bij de H.A.I. een nieuwe cabriolet gekocht:

echt stoer karretje, vinden jullie niet? Mocht `silver dit lezen; wel wat voor jou; je hebt vandaag toch je ouwe in de prak gereden .

Succes verders met je neit verwondingen maar wel vele kosten waarschijnlijk…. Nogmaals; stoere auto he

weg :)

Vanavond party party in Katwijk. Ik ben nou al verrot, maarja. Je moet wat, op een vrije avond . Hans Klok (die goocheldoos) komt, en ze schieten een raketje de ruimte in ofzo. schattig hoor .

Morgenochtend moet Willemijn geloof ik werken. En ik slaap daar dus ik wordt om uurtje of 1 wel weer gewekt .

Nu richting daar om ff te chillen ofzo. WOEi.. Computers nog niet gemaakt. Allemaal kut :S. Heb net And 1 video’s gedownload. Vette tricks halen die gasten uit; prachtige dunks en snelle negerdribbels . Stoer dus.

Chaser belt me voor meeting @ Six Flags morgen denk ik.. Telefoon is kapot dus gaat niet werken . Heb morgen 2 verjaardagen; moet een wedstrijd van Meisjes Junioren 1 fluiten en moet natuurlijk uit in Katwijk . Ben vorige week ook al Six Flags geweest btw . En zondag Efteling . Leuk hoor . Jammer; geen meeting, maar wel rest .

Groetjes….

Fred de pornoslet

Net weer gewerkt. Voorlopig voor het laatst. Toch aardig zakcentje mee verdiend, helaas al bijna allemaal uitgegeven . Best klote; die gaten in mijn handen .

Er werkt ook een Fred, die heette vandaag pornoslet. Zat te vertellen over alle films die ie had gezien en dat ie wel porno-acteur wilde worden. Ik m maar verteld dat als je zo lelijk bent als hij; je echt niet veel betaald krijgt . En al helemaal niet met zo’n klein leutertje zei Peter . Maar, vond Fred; een strootje kietelt meer als een paal. Dan een paal denk ik dan, maar ach, het blijft Flora he .

Gezellige weekjes achter de rug daar, en blijf er hoogstwaarschijnlijk op vrijdag werken. Precies de dag dat je een bloemetje mee naar huis krijgt . Prachtig .

Nou ff chatten en op het web kijken; een schijf formatteren (nog steeds van mijn oom…) en natuurlijk ff doesjen (bah stinkt hier ). Tot zo

Liefde is..

Liefde is.. samen naar een leuke film op Net5 kijken, en na een kuteinde zeggen; wat een kutfilm. Ofzo. Je moet neit over je hacheltje gaan; maar het is echt stom gewoon hoeveel ik van mijn vriendin hou . ‘t is een schatje !

Maarja, nou zit ze weer thuis. Zij reed richting huis. Ging goed. Met iets hoger tempo richting huis gereden. Heerlijk muziekje van The Eagles op, en Fleetwood Mac (ben ik een ouwe lul, of niet ?) en raampje open. Crossen maar hoor .

Nou lekker slapen, zodat ik morgen weer een keer op tijd op mijn werk kom. Ik zal mijn rooie geile Jamaibril opzetten, want het is voorlopig ff laatste dagje dat ik er werk en die bril hadden ze nog niet gezien. Ook helemaal leip daaro .

Tot morgenmiddag; Grtz JP.