
Ze proberen m nu aan alle kanten zwart te maken
. Als ik daar zou wonen zou ik op m stemmen
.
Author: jpschadde
lekker druk ;)
Je hebt het ff over statistieken en het wordt meteen druk
Mensen; gebruik die W.I.E. en laat zien wie je bent
!
Grasshoppers op de Braderie..
Vandaag stond GIBO Groep / Grasshoppers (basketballvereniging) weer op de braderie. ff een kleine fotoshoot ervan
.
De stand…
en het basketballbord; met mensen ![]()
Meer foto’s kun je hier vinden
!
Lang lulverhaaltje :)
Zo dan, web-log nu echt uit de lucht geweest. Kwam om 20.10 thuis en wilde ff ervaringen opschrijven van vandaag; maar nee hoor
. Jammer
.
Vanmiddag portemonne van ‘t meisje verloren. Lekker hoor
. Maakt niet zo uit; want had m snel weer truggevonden
. FF geld eruitgehaald en gevraagd of alles er nog inzat. Nee; er mist 25 euro. Gossie, misschien zit het in mijn broekzak
.
Toen moest ik MJ1 fluiten. Eredivisieniveau vrouwen, zoals ik al had gezegd. Sjongejonge; ik moet harder rennen dan tijdens mijn eigen wedstrijden gek. Echt niet normaal. Heb ook zere poten nu. Maarja; is goed voor je conditie zegmaar. Fluiten ging wel redelijk; was met een goeie andere speler ook, maar er was 1 probleem…
Een meisje, liep tegen een ander meisje uit haar eigen ploeg. Elleboogje kwam er geloof ik ook bij kijken. Ik zag het niet gebeuren, maar het meisje dat op de grond viel heeft een paar scheve tanden. En een gigantische bult op haar kin. Moest naar het ziekenhuis meteen; jammer.. Succes, mocht je dit lezen
(Vast niet
)..
Nu (20.13 dus
) ga ik naar mijn meisje toe, naar haar werk. FF d’r fiets brengen. Altijd leuk daar, met die verstandelijk gehandicapten.. Maar na half uur ben ik het meestal erg zat
.
Daarna verjaardag van Marianne Pluim.. hoop dat t gezellig wordt
. Daaaarna gaan we denk ik CasaCara ofzo :S..
Tot ooit maar weer
!
Oefenwedstrijd fluiten..
Zo, en dan ga ik nu een wedstrijd op eredivisie-niveau fluiten. Basketball welteverstaan. Damesbasketball. Junioren
.
Ik kan je vertellen dat ik flink nervous ben. Gek is dat; ik heb dat voor elke wedstrijd die ik moet fluiten. Komt nog eens bij dat ik de nieuwe reglementen nog niet heb doorgelezen. Foei! Er is iets met een pijl dat nieuw is. Laatste keer dat ik een wedstrijd op niveau floot is 3 maanden terug ofzo. Hopen dat die meiden me niet gek maken
.
Half zes daar zijn, en eerst naar mijn vriendin; dus for now: kusjes en tot vanavond
. Hoooi
Britney en Madonna nemen het ervan ;)
Iedereen had het natuurlijk al overal gezien(?), maar er zijn ook al photoshops van gemaakt
. Koekert vind in ieder geval dat je met een bejaarde niet hoort te snavelen
.
Heerlijke reclame; mooi photoshop-edit
.
He doesn’t like this senoritas anymore ![]()
Thx 2 Ruffnext (18+)…
Statistieken..
Gek ben ik er op eigenlijk; statistieken. Zo ook van mijn; en andere web-logs. De teller van web-log telt heel anders dan die van nedstat. Ik lees liever web-log, omdat je daar de unieke bezoekers kan zien. Pageviews is niet boeiend; als je vernieuwd heb je er een pageview bij en dat is dus; niet boeiend
.
Nu had ik gisteren 49 bezoekers geloof ik, omdat ik haast niets had gepost verwacht ik
. Maar, dan zie ik voor vandaag nog maar 17 bezoekers.. En dat is weer beetje jammer
. Ik sta alweer een tijdje continu in de Top 50 best bezochte logs.... Wil ik wel zo houden; want is gwoon leuk
.
Binnenkort maar eens een poll wat jullie nou boeiend vinden aan deze log; of juist niet
. Strax een interessanter log; met plaatjes ![]()