ff spammen ;)

Zo dan, kom net bij de chiropractor vandaan. Ken Koehler heet de beste man. Zijn assistente woont 40 meter verderop van hier . Wist ik dus niet . Lekker beoeind detail ook hihi..


Dit is zijn tentje in Noordwijk; echt stoer. De man vraagt iets van 40 euro voor een behandeling en dat duurt soms 1, soms wel 3 minuten. . Niet normaal gek. Studie duurt 7 jaar en is in Amerika. Best leuk misschien voor mij .

Al met al best stoer; ze doen wat metingen en wegen je lichaam. Links ben ik 40 kilo en rechts 43 kilo. Echt gek . Wel een verschil dus, dus zijn er een paar sublixations. ofzo .

Alleen een check-up gehad, dus geen behandeling ofzo. Ze gebruiken dit apparaat:

Was in ieder geval wel leuk, en gezellig, en misschien kom ik er wel vaker ..

Oja, meer hier..

Klotezooi

Ik wilde op rinkel.nl een telefoon bestellen. Maar wilde nog even wachten. Stomme ik. Nu kost die Samsung V200 2keer zoveel, en dan moet ik ook nog een duurder abonnement kopen :S. Kutzooi!

Moet ik maar op zoek naar iets anders :S. Echt klote vind ik dit, maarja, je doet er nix aan.. Misschien ff T-mobile mailen of ze de actie: ‘Help jpschadde aan een gratis V200 met gratis abonnement.nl’ willen steunen? Of zullen ze dat niet doen denk je ?

Slimme meid, die Samantha. Die gebruikt die smileys ook steeds . Beetje TE MSN-achtig, maar niet helemaal stom . Tijd voor joris om zoiets in te bouwen, met simpele niet te lompe FOK!forum smileys misschien ?

Iemand nog een goedkope V200 in de aanbieding ?

Archief en Poll

Zo dan, ik heb net ff alle verjaarde berichten in het archief gezet .

Hier kan je het vinden: 01-09-2003 – 07-09-2003..

Dan natuurlijk de poll. De vraag van deze week was:
Moeten de polls op jpschadde.web-log.nl blijven voortbestaan?

En dan krijg je stemmen; namelijk:
Ja (63.2%)
Nee (36.8%)
Stemmen: 19

Dus de poll blijft . En nu een vraag verzinnen . Zie poll

Web-log van de week…

Deze week is Coen de Web-log van de week. Hij is democratisch gekozen door alle web-log mensen. Ik hoop dat het een beetje eerlijk gaat; want als je honderd web-logs hebt; kun je 100 keer op jezelf stemmen .

Hij is ook al eerder web-log van de week geweest. Coen geeft inside information over het radio-gebeuren. Vooral bij 3FM weet ie goed wat er gaande is. Ik lees het log nooit; want ik interesseer me niet zo voor de logs over nieuws, radio, tv, en dus multimedia over het algemeen . Internet heeft wel mijn interesse, maar het nieuws erover lees ik wel op fok.nl of nu.nl o.i.d. .

Deze week heb ik op [http://marque1968.web-log.nl[/url] gestemd. Hij heeft een log waar ik achter sta; meningen, ervaringen en soms een gekkigheidje . Misschien is het handig om de users ook te laten stemmen op de web-logs, maar dat weet ik niet zeker . Joris zal wel wat van zich laten horen daarover .

*wiew* *wiew*

Zo, en dan zit je ineens midden in de sirenes . Zuigt wel een beetje erg zegmaar . Ik denk; what the fuck is er nu weer aan de hand? Moet ik ramen en deuren gaan sluiten enzo?

Onee; was een test; iedere 1e maandag van de maand weer om 12 uur :S. Mjah; maar hopen dat er niet toevallig iets ergs gebeurde om dat tijdstip; en dat ze de sirene dus aanzetten daarvoor .

Na een dagje niet Adam Currys log checken schrok ik me dood. Laatste weken staat ie zowat op non-actief; en waren de logs niet zo boeiend. Naar mijn mening. Maar nu staat het weer helemaal vol, met interessante logs (Ja, je mening telt op een web-log..). Dus klik allemaal maar ff door voor tijdverdrijf naar Adam Curry….

Goeiemorgen deze morgen ;)

Zo, ik ben nu al 3 minuten wakker. Ben meteen maar achter de computer van mijn vriendin gekropen; want er is niemand thuis.. Strax maar ff met mijn fiets naar de fietsenmaker; rem-ding is gesprongen.. en daarna naar huis.

Moet nog wat dingen voor de SVIIB doen ofzo, om mijn boeken goedkoper te kunnen kopen morgen op de universiteit. Vanmiddag ga ik naar Doctor Ken Cooler (hoe hebben ze die naam verzonnen?) om een gezins-checkup. Die gast is chiropractor.. Mjah; we zien wel of dat stoer is .

Ik kan in ieder geval niet naar het nichtje van mijn vriendin om naar de computer te kijken. Die doet vreemd :S. Maarja; dat gaat dus niet lukken . Vanavond weer trainen en ik heb er zin in; dus dat scheelt .

De befteling…

Zo, net terug uit Kutsheuvel. Kaatsheuvel; oeps .

Was erg gezellig; al vroeg weggegaan. Was niet druk; hebben bijna alles gezien. Zijn met hele familie geweest.. Digicam had mijn pa vergeten; stompie!

Nu naar mijn vriendinneke toe; Efteling soundtracks luisteren . Morgen weer meer logs . Misschien vanavond ook nog wel . Tot ooit