Zo dan, kom net bij de chiropractor vandaan. Ken Koehler heet de beste man. Zijn assistente woont 40 meter verderop van hier
. Wist ik dus niet
. Lekker beoeind detail ook hihi..

Dit is zijn tentje in Noordwijk; echt stoer. De man vraagt iets van 40 euro voor een behandeling en dat duurt soms 1, soms wel 3 minuten.
. Niet normaal gek. Studie duurt 7 jaar en is in Amerika. Best leuk misschien voor mij
.
Al met al best stoer; ze doen wat metingen en wegen je lichaam. Links ben ik 40 kilo en rechts 43 kilo. Echt gek
. Wel een verschil dus, dus zijn er een paar sublixations. ofzo
.
Alleen een check-up gehad, dus geen behandeling ofzo. Ze gebruiken dit apparaat:
Was in ieder geval wel leuk, en gezellig, en misschien kom ik er wel vaker
..
Oja, meer hier..
?
Zo, en dan zit je ineens midden in de sirenes