Statistieken :)

Morgen hebben we waarschijnlijk geen statistieken. Ik keek vanmiddag op de log en zag 49 unieke bezoekers. Vond ik best een aardig aantal. Dus ik verwachtte er in de avond nog wat meer.

Kijk ik net; staat er een blanco aantal bezoekers . Altijd leuk . Wel zag ik dat ik nu als 23e in de Top 50 best visited logs stond .

Ach; web-log.nl heeft ook wel eens zo zijn probleempjes. Op de mainpage wordt vandaag vermeld dat er serverproblemen zijn. Ik hoop dat de nieuwe server snel draait joris !

GRMBLZ! @#$#@%$

Jongejonge, ik kan niet in woorden omschrijven hoe ik me nu voel. Een schooldag van 9 tot 6. Zuigt sowieso extreem. Alles nieuw. Nieuwe indrukken. Wel gezellig. Leuk groepje gemaakt voor adoptieverslag wel (4 personen uit een mentoraatgroepje van 16 personen..).

rooster helemaal uitgezocht. Te ingewikkeld om uit tel eggen; hoewel ik het misschien nog wel eens zal proberen . Maar het ergste volgt nog:

De NS! Wat een extreme $#%#@%$!zooi. Echt absoluut niet normaal. @#%@#mme! Ik werd vanmorgen door mijn pa naar Leiden CS gebracht (pa nogmaals bedankt !). Daarna pak ik de trein van 8.04 naar Rotterdam CS. Dan pak je normaal Tram 7 maar die zat vol. Dus tram 1. En dan ben je net aan om 9 uur op school. Super .

MAAR: Vanavond sloeg alles. ff voor half zes klaar met mijn groepje mentoraat. Dat is voor de overgang van middelbare school naar uni geloof ik. Toen de tram (7) naar Rotterdam CS. Alwaar the snook al op me stond te wachten. Trein naar Leiden. Mooi niet. Werd dus trein naar Den Haag HS. Dan overstappen naar Den Haag CS. En dan een bus naar Leiden. Maar dat dachten 800 andere mensen ook. Gatverdamme! Uiteindelijk de bus naar Duinrell genomen (De busschauffeuse liet ons in ieder geval nog gratis gaan, op ons treinkaartje, dus dat scheelt nog) en daar haalde snoek zijn moeder ons op. Kwart over 8 thuis. Dik een uur vertraging gewoon. Echt kut! Maarja, nu op naar het meisje; ff relaxen en morgenochtend vroeg weer weg :’(

ISN en wtr ;)

Voor jullie ongetwijfeld onbekende namen, maar het zijn schatjes . ISN is een vwo-mannetje, die van binnen net als ik is, maar van buiten serieus. Hij is ook blijven zitten . Net als ik ook in de 4e (toch?)..

Ze houden niet van spammers maar klikken er wel soms op. Dus ik spam hun altijd mijn web-log. En dan klikken ze, en zien ze mijn ugly hoofd, en klikken ze weer weg. Verstandige jongetjes .

Ik heb ze net verteld dat ik ga basketballen, dus dat vertel ik hier nu ook maar in het algemeen, en dan type ik vanavond wel weer wat . Leuk als er veel bezoekers komen; leuk als er gereageerd wordt, maar zoniet; dan maar niet . Zolang ik voor een iemand nog interessant ben, vind ik het genoeg. Binnenkort volgt wel weer een logje over mijn mening over webloggen . En de reacties erbij; want die zijn irl soms echt erg leuk .

Tot ooit; ik hoop dat die bal vandaag een keer het netje in wil

Gedachtenspinsels

Zo, en dan nu een smerig verhaaltje . Ik zat zo te denken; er zijn mensen die er heel lang over doen om hun ontlasting uit hun darmen te krijgen. Ikzelf heb er gelukkig geen problemen mee, in een mum van tijd ligt mijn hele maaginhoud in het riool .

Als je dan zo moet poepen, ga je toch niet op de wc met je gameboy zitten? Of met de Hitkrant? Daar schijt ik sowieso op btw . Maar; doe voortaan huphup, flupflup, en druk dan die wc weer door. Ik vraag me dan af; zit je een half uur met een halve sliert uit je hol, of zit je een halfuur te wachten? Dat wachten kan toch ook met je broek aan? Of zit je een half uur na afloop high te zijn van je eigen lucht?

Naja, smerig logje misschien, maar ook daar mag je toch wel s over nadenken ?