Wiskundeleraren..

Vandaag hadden we het laatste college wiskunde. Ach; ik had het sowieso al gehad, en voor de pauze ging het over matrices. Mjah; dat had ik in VWO4 ook al gehad. Na de pauze kwam er iets nieuws bij; maar dat viel nog wel mee met de moeilijkheidsgraad.. Wiskundeleraar moet alleen ff minder saaie sheets maken . De statistiekenman van de ochtend had de mooiste sheets, terwijl dat in principe net zo saai is als Wiskunde .

De man van het wiskunde ging sneller dan mijn oud-wiskundeleraar, maar het was erg begrijpelijk. Nu het toepasselijke plaatje voor meneer Bukman (wiskunde-docent en auteur van het wiskundeboek ):

Informatie

Zo, en dan kun je me nu ten allen tijde bereiken op:
jpschadde@student.eur.nl

Mensen die ook op de Erasmus zitten zullen misschien denken; huh; ik heb 280502js@student.eur.nl. Ik wil ook mijn nickname o.i.d. ! Dat kan hier

Zo, hebben we dat ook weer gehad . Vandaag de – tijdelijk – hatelijke groeten aan Dirk-Abram. Neemt die lul de metro, en daarna een stoptrein van Rotterdam naar Leiden. Had ik weer 3 kwartier eerder thuis kunnen zijn :S. Maarja; het zij je vergeven; nu ben je weer meteen een schatje .

/me probeert te IRCen met Erasmusmensjes, maar dat wil ook al niet echt lukken .

Uurtje pauze..

Zo dan, eindelijk gesettled achter de computer in een ruimte in een Erasmusgebouw.. In een computerruimte in gebouw G zit ik achter een toetsenbord te typen met ouwe knopjes dat heel hard klinkt. NAast Dirk-Abram. En BArtje Snoek.

Net 2 colleges gehad. Eentje statistiek (man, dat heb ik 3 – en 4 – jaar terug ook al gehad hoor!) Te makkelijk gewoon. Maar dat zal vast wel snel veranderen, als ik zo in de boeken kijk . Deze docenten konden in ieder geval wel aardig vertellen.. Deze zeg ik, en ik heb nog niet eens over het laatste college verteld .

Dat laatste college was Methodologie. Best stoer allemaal; over; wat is waarheid. En wetenschappelijke zooi. Tot nog toe allemaal een beetje erg vaag. Maar wel interessant . Hopen dat het 400 bladzijden tellende boek, zonder plaatjes, nog een beetje interessant is..

Tested blackboard

Zo, ik ga nu slapen, morgen om 7 uur weer wekker..
Heb net ff op blackboard gekeken; medium op internet om tussen studenten en docenten enzo te communiceren, ofzo..

Hopen dat het wat wordt dit jaar; heb er nu wel weer zin in; na dat fiasco van de NS (Nooit Snel?) vanavond..

Bis morgen; misschien heb ik een keer tijd voor een overdagse log Grtz JP.