3x bah

Wat een ellende. Willemijn (die vriendin waar ik het over had ), heeft een Sony Ericsson T100 gekocht. Mooi ding wel. Maar ik wil een V200 of S300m. En die was vorige week s300m) nog 40 euro. Nu betaal ik 300 keer zoveel aan dat klotetoestel..

Ik houd het dus nog maar ff lekker een maandje uit met mijn halfkapotte Nokia 8210, en dan zie ik daarna wel verder. Hopen dat het wat goedkoper gaat worden :S.

Of iemand moet een goeie aanbieding weten; maar ik verwacht van niet :S

Feestje gehad :)

Zo dan; feest gehad van Jos en Ada (25 jaar getrouwd). Was gezellig, lekker eten, lekkere cola vieuz (niet echt sterk, maar oké; boeiend ). Het was gewoon gezellig en opa deed ook lekker mee .

Net ff dorp in geweest met vriendinnen van mijn vriendin en mijn vriendin zelf (damn ik snap de zin zelf al haast niet) en daarna bij basketball wezen kijken. Vanavond wel weer wat nieuwe foto’s denk, maarja, who cares .

Eens even mijn mail op de uni bekijken . Oe Oe Oe ik ben zo’n leuke studenten-nerd !

Fw: Nieuw virus in omloop!

Nieuw doorstuurmailtje..

WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er is een nieuw virus in omloop, genaamd “WERK”.
Indien je “WERK” toegestuurd krijgt van je baas of je collega’s
via e-mail mag je dit onder geen beding openen.
Dit virus helpt je privé-leven kompleet naar de knoppen.
Als je toch in contact moest komen met dit virus, doe dan
onmiddellijk je jas aan en ga met 2 goede vrienden naar de kroeg, bestel 3
bier, herhaal dit 24 maal en je zult zien dat “WERK” volledig uit je brein
gedelete is.
Stuur deze mail naar minstens 5 vrienden door.
Indien je geen 5 vrienden hebt betekent dat, dat “WERK” reeds
toegeslagen heeft en je volledige leven in zijn greep heeft.
Dit virus is dodelijk.

Te vroeg..

Damn, wat is het vroeg . En ik zit hier al in Rotterdam..
Gisteravond feest gehad bij Overduin, waar mijn vriendin werkt.. Was best gezellig, met de andere ‘mannen’ erbij .

Nu een uurtje ICT-les. Voorlopig snap ik alles nog – gek he, als computernerd – maar ik moet nog 1 specifiek ding weten . Computers zijn best langzaam hier, had ik niet gedacht op een universiteit .

That’s it for now; vanmiddag ff de stad Rotterdam in . Moet kleren kopen enzo; sokken en boxers . hoooi

Fw: (Leuke) doorstuurmails

Kreeg deze van Wilco. Leuke doorstuurmailtjes vind ik altijd wel grappig

Brief uit de gevangenis

In de U.S.A. (uiteraard).
In een klein dorpje in Ohio, schrijft een oude vader aan zijn enige zoon,
die in de gevangenis zit.

Beste Jack,
Ik zal dit jaar in mijn moestuin geen aardappelen en groenten kunnen planten.
Ik heb geprobeerd, maar het spitten valt me te zwaar.
Gewoonlijk hielp je me daarbij, maar ja……
“Je Vader”

Een paar dagen later, antwoord uit de gevangenis:
“Beste Pa,
Spit in hemelsnaam niet in je moestuin. Daar heb ik de LIJKEN begraven.”
“Jack.”

Als gevolg van de censuur op de gevangenisbriefwisseling, staan een paar dagen later FBI en lokale politie aan het huis van de oude man, en graven en spitten te hele tuin ondersteboven, op zoek naar de lijken.
Er wordt niets gevonden, de politiemensen verontschuldigen zich bij de man en vetrekken.

Dag later, opnieuw een brief uit de gevangenis:
“Hallo Pa,
Blij met de Tuin?
Jack “

Zondige dag vandaag ;)

Vandaag gezondigd op school . Laatste responsiecollege Wiskunde heb ik maar overgeslagen. En er waren er meer… . Ik snapte van deze dag toch alles; dus dan heeft de heer Bukman liever niet dat je komt. Nou; dat scheelt .

Ik zal wel iets negatiefs over mentoraat op deze log hebben geschreven, want mijn mentor Miranda (jpschadde twijfelt over de naam, maar uit mijn hoofd is het studentnummer 266661 ) keek zo boos naar me . Geintje hoor; maar ik had geschreven dat het niet zo boeiend was ofzo. Nou; het lijkt me dus wel leuk, alleen zo’n opdracht als die ik volgende week moet inleveren vind ik persoonlijk wat loos. Maar ach; het zal wel een hoger doel dienen .

www.eur.edu is nu down; [18:23] <HD_Peter> ** PROBLEM alert – Blackboard server DIA/HTTP is CRITICAL **
De helpdesk is al hard aan het werk . Best handig die chatroom, misschien wordt het er ooit ook nog eens gezellig…

Uitslapen..


Zo dan, ik ben net wakker . Heerlijk geslapen. Nu maar wat wiskunde en statistiek maken alvast, vanmiddag weer 2 colleges waar ik vragen kan stellen dus .

Ook nog maar ff doesjen, moet toch een beetje wakker worden . Computer van mijn oompje probeer ik nu Windows ME op te installeren, omdat mijn Windows XP cd misschien gewoon wel kapot is… Hopen dat het werkt..