Scribbly

In de Metro staan altijd wel leuke stripjes. Nu zit ik op Jeroentje te kijken en zie ik dat hij strips copy-paste .

Hier de Scribbly van 4 september geloof ik. Ik vind ze altijd best lollig; maar ze zijn net te breed voor deze weblog, dan lopen mijn marges uiteen . Check zijn site dus voor meer Scribbly .

En ook te vinden op Metropoint !

Reclames; het is ook nooit goed!

Reclames zijn vervelend. Dat statement durf ik best te maken. Over het algemeen dan. Want sommige reclames zijn best leuk om te zien. Sommigen zijn zelfs geweldig. Er zijn altijd goede reclamebureaus, die goede reclames maken. Toch zit er altijd een kronkel. Niet bij de makers van reclames, maar bij de mensen die de zendtijden indelen.

Als ik naar de publieke omroep kijk – dus ALS ik naar de publieke omroep kijk – zie ik weinig reclames. Alleen tussen de programma’s door. Niet in een programma, of een film zelf. Voetbalwedstrijden hebben wel veel reclame, in de rust. Ook dat is niet heel erg gek . Tot zover de publieke omroep.

Dan heb je ‘de commerciële’. Natuurlijk barstensvol reclame. Tussen verschillende programma’s, in een programma zelf, eigenlijk meestal meer eclame dan programma’s. In het RTL nieuws heb je – nog – geen reclame, maar in de overgan naar het weer alweer wel. Extreem dus. En waarom? Omdat 75% van de mensen dan meteen naar een ander kanaal zapt. Want interesseren wij ons voor reclames over Pampers, Tampons, Afwasmiddel en al die troep? Nee. Ik moet natuurlijk ook niet de 0906-reclames vergeten. Die heerlijke geile stemmetjes waar je mee dood wordt gegooid na negenen ofzo. En Phatnet en Telsell en noem maar op.

Dan zou je zeggen; kijk op de publieke omroep want daar heb je weinig reclame. Probleem is; over het algemeen zijn de programma’s daar kut. Dus niet doen. Gisteren was er toevallig een goeie film; Lek. op Nederland 3, nogal laat. En dat is dan 2 uur onafgebroken film. Mag ik daar nu als laatste nog even over klagen? Stel; je moet heel nodig pissen maar er is geen reclame. En het is heel erg spannend, dus je kan niet een halve minuut missen. Ik kan je vertellen; dat is heeeel vervelend. Want dan moet je het 2 uur ophouden. En dus is ook de reclame bij de Publieke Omroep niet goed ingedeeld.

Op BNN zou ik het trouwens beter verwachten. Bart B.O.O.S. had vroeger een minuut plaspauze. Als ze dat nu weer eens terughaalden tussen de films ofzo. Zoek een gulden middenweg, want zoals het nu is; is het bij allebei niet ok.

*Gisteren had ik een grappig stuk in gedachten.. over dit. Grappig is het niet, maar wel zoals ik erover denk . Dus niet zeiken dat het een lomp verhaal is *

Opgepast

Gisteren heb ik opgepast bij mijn oom en tante . Kinderen worden nooit wakker dus dat scheelt. De fles Malibu is nu leeg en de vieux heeft er ook onder te lijden gehad . Willemijn ging om half elf weg. Heb om 23.07 een film gekeken op Nederland 3; Lek. Echt een supervette film .

Daar zal ik denk ik vanmiddag wel wat dieper op ingaan; want er zitten geen pispauzes in bij de publieke omroep . Maarja; daarover later meer .

Nu naar familie en dan vanmiddag aan mijn opdracht voor Bedrijfskundige vaardigheden werken. Heb gisteren al wat gelezen erover en volgens mij is het nog een leuke opdracht ook, ook al is het verder best loos . Je moet wat doen voor je studiepunten . Laat ik er in ieder geval een paar bij elkaar gaan sprokkelen

Adam Curry wekt woede op :)

Zo dan, moet je onderstaand plaatje maar ff bekijken:

Dat is Adam Curry zijn nieuwe huisdier . Het plaatje zal binnenkort wel verwijderd worden denk ik, want anders staat morgen half GreenPeace bij Adam op de stoep .

Hier schrijft hij over de mollenklemmen die hij gisteren heeft gezet . Ik vind bovenstaand plaatje niet echt om op internet te zetten, maarja, toch wel interessant om te plaatsen . Wat vinden jullie van mollenvangen ?

Pc van mijn oom..


Zo dan, dit ga ik ook maar doen met de computer van mijn oom. Damn, het wil nog steeds niet echt lukken :S. Als t morgen nog niet is gelukt zal het wel deskundig advies gaan worden, van iemand die er wél veel verstand van heeft .

Daarna gaan we bbq-en . (plaatje van ruffnext gepikt btw;) )

Grapjes maken over de achtbaan…

Als we in een pretpark zijn, maak ik altijd grapjes die nogal serieus overkomen. Dat iets wel s is ontspoord. Of dat die achtbaan wel eens uit elkaar viel. En de eerste paar grapjes geloven mensen vaak nog ook.

Maar nu las ik dit. En ik ga geen grapjes meer maken. In Disneyland is serieus een achtbaantreintje ontspoord.. met een dode en enkele gewonden als gevolg. Damn, das niet fijn. Vraag me af hoe ze dat daar gaan aanpakken. Ze kunnen moeilijk het park een paar dagen sluiten, dat kost teveel. Maar dat zou wel een goed eerbetoon aan de nabestaanden zijn. Misschien horen we er nog wat van; misschien ook niet :s.

In ieder geval; maak maar geen grappen erover; als het echt gebeurt is het best lullig