Oud mopje..

loopt een troep dwergen door t bos en die lopen te zingen:
‘Wij hebben toverkracht, wij hebben toverkracht !!!’
Vliegt d’r een elfje langs en die ziet 1 dwergje sip achteraan lopen dus zij vraagt
‘Wat scheelt er aan ?’
‘Ja’, zegt ‘t dwergje; ‘ik heet To’…

Kijk ook een hier en laat je optisch naaien .
Vervolgens staat hier een mooie klok .

Moah

Over een half uur zit ik weer in de bus, op naar Leiden Centraal . Opdracht is thank God af. Eindelijk . Daar heb ik nog lang over gedaan; het is te hopen dat mijn volgende opdr8jes weer wat sneller verlopen. Ik zit nu toch in het goeie ritme .

Vanmiddag verjaardag van de opa van mijn vriendin. 82 wordt ie geloof ik. Wat een leeftijd . Gefeliciteerd, bij deze, maarja, hij heeft waarschijnlijk nog nooit van het internet gehoord, laat staan van mijn website .

Ik vraag me nu wel heel erg af, of iemand mij ook niet zo kan photoshoppen dat ik knap wordt. Zal nog wel moeilijker zijn dan dat meisje van 2 logs terug, maar toch; wie gaat het proberen ?

Weltrusten en tot morgen..

Zo dan, net mijn opdracht af voor mentoraat.
Was ff bij mijn vriendin geweest; heb maar 1maal getraind, heb pornoster-namen verzonnen met heel mijn – net zo kinderachtig als ik – team.
Wankin’ Willem, Suckin’ Sander, Dirty Gerty, Naughty Nico, Tiny Tim, Mr. Marcus, Anal Arie & Porno Paul as the HandyMan (that’s me ). Mooie geile namen natuurlijk . Gekkigheid; dat wel .
Zo; nu zijn alle mensen met verstand die dit wel eens lezen verrijkt met pure onzin .

Morgen van 9 tot een school; opdracht inleveren, ff een broek kopen voor Willemijn en naar huis . Ik log morgenochtend ofzo wel weer; of niet; who cares . Weltrusten.

Ome Dickie

Mijn Ome dickie had het over een tegeltje aan de wand, en ik heb m gevonden. Jammer dat ik zijn pc nog niet af heb; maar ik heb morgenmiddag eindelijk de hele middag de tijd ervoor .

Mooi he . Nu trainen . Laters…

School geweest.

Zo dan, 10 uur de trein, 11 uur op school. Laatste uur overgeslagen; saaie zooi die Inleiding in Bedrijfskunde. Mijn economielerares op de middelbare school was gelukkig allesomvattend dus ik weet al die onzin al .

17.23 trein naar Leiden, 18.15 thuis. Lekker hoor . Wel hard gerend naar de bus, maar ach; je moet wat tegen je overgewicht doen (ben nu 90 kilo, 2 maanden terug nog 78…). Was wel ok op school; met die jongetjes en mevrouwtjes dan; want de lessen waren niet boeiend. Behalve Methodologie, omdat die vent gwoon stoer is ..

Morgen een opdracht inleveren; heb het ding bijna af maar moet het nog ff verfijnen . Hopen dat ik dat nog red in een half uur; want ga vanavond 2maal trainen denk ik. Ach; je moet wat – nogmaals – om af te vallen .

#cdfreaks @ irc.xs4all.nl

Prachtige chat @ cdfreaks irc :

+jpschadde> mijn vriendin is richting jouw niveau tax, maar heeft nog lange lijdensweg te gaan
@Tax|TV> welke studie doet ze?
@pissed> antropologie gok ik
@pissed> jp was haar eindwerk
@Tax|TV> psychologie is mijn keus
@Tax|TV> dan heeft ze voldoende werk aan jpschadde
@Tax|TV> is het niet een romantische relatie, maar meer studieobject
@Tax|TV> hij ister wel stil van
@pissed> idd hij begint plots dingen te begrijpen
+jpschadde> lol ze studeert psychologie
+Bass_Gone> hehehehe
+jpschadde> over 2 jaar ben ik idd haar eindproject
+jpschadde> ze is nu alvast begonnen met haar scriptie
+jpschadde> wordt een reeks van 12 boeken geloof ik
+jpschadde> maar k ga dr nu naartoe dus dikke zoen en tot horens
@Tax|TV> zie, had ik toch gelijk…
+jpschadde>
@pissed> gotver
@pissed> die sjik heb wel veel over voor een goede scriptie
[+jpschadde> whahaha
@Tax|TV> of gewoon massochiste
+Bass_Gone> lol
@pissed> misschien heeft ze ook wel een weblog