Nixen..

Zo, zit hier deze avond een beetje te nixen met mijn vriendin. Beetje tv kijken enzo. Ben nu ff naar boven geglipt om naar de statistieken te gluren . Momenteel sta ik op 102 bezoekers.. Nogal vreemd; aangezien ik gisteren in de top 50 op plaats 46 stond.. Vandaag trouwens, i.p.v. gisteren . Zou het dat BNN blog ding zijn wat zoveel bezoeken genereert? Geloof ik nix van..

In ieder geval, ik kijk nu Halifax op RTL4, daarna Willemijn wegbrengen en dan ben k weer terug . Tot ooit

Mopje..

Heb net een mop naar mijn baas gestuurd:

Ik ga net naar de dierenwinkel om een papegaai te kopen.. Ze hadden een witte, een rode en een blauw.
Ik vroeg hoeveel de witte kostte. 300 euro zegt de verkoper. Wat kan ie allemaal dan? Nou, zegt de verkoper; hij spreekt Engels en is erg slim.
Wat kost de rode dan? 600 euro zegt ie. Wat kan ie allemaal dan? Hij praat Italiaans, Frans en Engels. Hij is ook enorm slim en kan lezen. Zooo zeg ik. Wat kost die blauwe dan?
Nou, zegt de verkoper; die kost 1000 euro. Zo die moet dan wel veel meer kunnen zeg ik. Nee zegt de verkoper; hij kan nix. Nix? Waarom is ie dan zo duur? Ja, zegt de verkoper; ze noemen ‘m Chef….

lol?

Nieuwe kleren..

Ik ben vorige week al op stap geweest in Rotterdam. Moet nu mijn eigen kleren betalen, en dat is geen probleem, maar dan wil ik alleen echt mooie kleren . En als ik het nodig heb enzo . Speciaal ook wel. Ik zoek nou zo’n gestreepte broek; maar dan wel een mooie . Verders heb ik alvast een verzoek als cadeau als ik ooit een zoon of dochter krijg. Zie onderstaand plaatje maar .

Ik wil stemmen op..

Het zal inmiddels wel bekend zijn dat iedere logger iedere dag even Adam Curry’s weblog checkt. Dat is toch dé man van de web-logs . In eerdere logs heb ik andere goeie logs genoemd, maar nu gaat het ff specifiek over hem.

Laatste tijd post ie veel over sterrenbeurs. Dat programma over sterrengezeik, met punten voor korting en weet ik wat nog meer. In ieder geval was ik al van plan om op Adam Curry te gaan stemmen.

Aangezien hij het programma presenteert mag dat dus niet meer. Ja damn, wat nu? Voor de rest heb ik geen absolute ster, behalve Viktoria Koblenko. Dus heb ik haar maar gestemd. Toch jammer hoor Adam . Je had in je contract op moeten nemen dat je jezelf mocht promoten .

Verkeersexamen

Al oud, maar voor sommigen misschien toch wel leuk. Velen uit mijn leeftijdsklasse doen nog examen enzo; dus misschien helpen deze vragen je wel!



Ook een beetje naar aanleiding van dit verhaal. Een haagse vrouw die zichzelf vandaag aanreed :S