
Echt heerlijk weer, dat het seizoen weer is begonnen. Echt super. Lekker rennen; lekker springen en doen. Lekker jezelf uitsloven.
Ik sta van mezelf te kijken als ik sneller ben dan de rest van mijn team. Dat ben ik niet gewend
. Rest van het team doet volgens mij niet zijn uitermate best; en is paar jaar jonger, maar toch; ik ben toch een dikzak
.
Voorlopig gaat het super, echt trots op het team. Ik denk dat we misschien nog wel een goeie kans maken op de eerste plaats ook. Als ik dit zo zie, dan verwacht ik dat we goed als team samenspelen. En dat is toch waar basketball uiteindelijk om draait.
Natuurlijk hebben we de bankspelers wel nodig (spelers uit een ander team), want dat scheelt een hele hoop met 7 man. Zeker als er iemand ziek is bijvoorbeeld. Ik heb dan echt geen zin om daardoor te verliezen bijvoorbeeld. Lekker doorwisselen werkt over het algemeen het best denk ik. But; that’s all the coaches mind
. Ik hoop in ieder geval; dat het zo lekker blijft lopen
.
Author: jpschadde
En het was druk
Je zet een plaatje van Jack van Gelder op je log en meteen komt iedereen kijken
. Wat heeft die man dat ik niet heb
?

20 September is er een toernooi van grasshoppers (basketballvereniging). JK1 moet dan een toernooi spelen, onder andere tegen Green Eagles. Zijn echte naam ken ik nog niet, maar Lytheon (nickname; duh) zegt dat JK1 Grasshoppers ingemaakt gaat worden.
We zullen zien
.
Geniaal plaatje
Mjah, ik kijk zelf bijna nooit voetbal, maar ik vind dit echt een prachtig plaatje:
Vette lol
. Nou nog zoiets met een vrouwensport en een bekende dame (Daniëlle Overgaag
?).
Misschien is dit wel groot nieuws voor Adam Curry en zijn sterrenbeurs; dan zakt Jack van Gelder weer een paar plaatsen
.
Update:
Als reactie op dat mopje van gisteren:
Zo maak je vrienden,JP ik moet morgen naar PZ om te proberen dat jij elke vrijdag komt werken.Ik beloof niks,maar je hoort/leest van mij morgen.
DE CHEF.
Have a break; have a Kit Kat
In navolging van mijn babyfoto van gisteren, een nieuwe babyfoto van mijn persoontje
.
Have a Break; have a kitkat
. Zelf prefereer ik overigens Chunky’s
. (hey; ik ga al op universitair niveau brallen – euhm praten
– ).
grmblz #2 today…
G***mme, wat een kutzooi weer vandaag. Echt niet normaal. Ik fietsen naar de bus. Dag bus, die wss dus al weg; of gewoon ruim te laat. Klotezooi. Ben ik maar binnen 15 minuten! naar Leiden CS gefietst. Als ik normaal fiets duurt dat 25 minuten :S.
Ik goi mijn fiets in de fietsenstalling en ren naar de ticketservice (nee nog steeds geen OV
).Dus ik koop een kaartje. Eerste keer ging het pinnen fout; ik wilde te snel. Tweede keer ging het goed, dacht ik. Ik pak het kaartje en loop weg.
Red ik gelukkig nog net de trein. Ik stap in; het fluitje gaat; deuren sluiten en we rijden. Pfoeh; wat een opluchting. Ik ga – drijfnat – zitten en relax. Eindelijk. Komt de conducteur. Ik had een kaartje voor korting gekocht, dus ik vraag ff rond of ik op iemands OV mag reizen. No problem zegt het alternatieve meisje in het groene gsus truitje (Als je alternatief bent; hoor je ECHt geen gsus te dragen, maargoed). De vrouwelijke conducteur komt en vraagt mijn kaartje. Grr! Alleen het bonnetje van het kaartje dat ik heb gekocht. Al mijn zakken nagezocht; ik heb gewoon het kaartje, of verloren, of niet uit de automaat gepakt.
Dat kostte me dus weer 8 euro. Ik had maar 6,70 bij me, dus dat vond ze genoeg. Op de terugweg weer een kaartje gekocht a €3,30. Bij elkaar vandaag dus 6,70+3,30+5,50= €15,50. Lekker dagje; maar niet heus!
New dsgn, New functions…
Thaisie is bezig met een nieuw design voor de Grasshoppers website. Ik weet niet of mensen van de site (Aad, Peter, Jaap, Paul
) deze web-log misschien lezen, maar intern heb ik het er nog niet echt over gehad..
Misschien is het interessant om de hele Grasshoppers site zo te vernieuwen. Anders kan het ds1mj1.grasshoppers.nl worden. Zeker is dat ik wil gaan werken met een aantal accounts om berichten te posten, en dat we de info van de huidige webmaster hard nodig hebben. Dat is namelijk de esentiele informatie, zoals wedstrijdschema’s en dergelijke.
Voorlopig vind ik dit wel een leuk design
. Misschien kan ik het later zelf nog wel aanpassen, want nu heb ik nog weinig ervaring met mooie designs
.
grmblz
%$%^&#$&%$#@#!
Zit ik net een log te typen, en normaal doe ik altijd ctrl home, ctrl c. Dan kopieer ik de tekst voordat ik iets post. Dat deed ik nu ook, maar hij selecteerde all1 dit regeltje: moet misschien wel te doen zijn…
Druk op opslaan en vraagt ie om mijn login en password. Dag tekst :S. Gebeurt laatste tijd wel vaker op web-log, maarja. Ik had het erover dat ik net wakker was geworden en computertjes ging maken. Vrijdag nog een computer bij iemand anders :S. Gekkenwerk.
Middelbare school is te makkelijk. Tweede Fase is geen tussenstap naar de universiteit. Op de middelbare school zouden ze ook een 100 bladzijdes voor een les moeten opgeven; dan weet je wat je te doen staat op de universiteit. Want wat je daar moet doen, is niet normaal. Maarja, zoals het copy paste zinnetje al zegt; het moet misschien wel te doen zijn….