Over web-loggen [2]

Laat ik Angel eens in de schijnwerpers zeggen. Ze weet misschien nix van de discussie af, maar we hadden het er laatst over. ze zegt dat je web-logs kan indelen in categorieën..

Dus:
### pornoplaatjeslogs
### logs waar maar 1 keer wat op gelogd is
### gewoon leuke logs
### Bridget Jones wannabee logs

Ik ben van mening dat daar nog bijhoort: nieuwslogs, en mengelmoesjes zoals deze log. Ik paste iedere suf plaatje of suffe site die ik toevallig tegenkom op het net of IRC. En vertel wat verhalen over mijn leven (nee niet helemaal allemaal anders had ik snel veel ruzie ). Angels site is een pure log-site, en dus erg leuk om te lezen !

editEsthertje laat het onderwerp ook niet onbesproken . Ik had trouwens t liefst een bridget Jones log geweest; ik voel mezelf zo vrouwelijk als bridget Jones . NIET !.

De web-log discussie…

Zo dan . De web-log van Bianc is web-log van de week. Leuk hoor . Zegt ook marque1968.

Pazz had wat commentaar op de log van Bianc. Teveel nieuws; geen eigen ervaringen. Die discussie heb ik al vaker gevoerd . Ook bij Adam Curry wordt wel eens nagedacht over de waarde van zijn (en miljoenen andere) logs. En nu bij marque op de log .

In de reacties op <a href="http://Jah hoor; ik denk dat jij een record gaat breken qua reacties marque

Succes met de discussie “>Deze log kom ook ik een aantal keer voor .

Ik vind nog steeds dat jullie alle 3 gelijk hebben . Pazz, ook ik heb niet zoveel met nieuwslogs. Maar ik kijk r wel s ff langs. Okay; ik eles bijna alles wat ik ook op FOK! en nu.nl lees. Maar dat is hun ding. Mogen ze zelf weten…

Ik lees ook wel s logs over ervaringen van mensen. Ik kom ook wel eens op de log van ruffnext . Of op andere dingen met alleen plaatjes (nossie.com)… Vind het juist leuk om te zien wat mensen met hun sites doen…

En de toegevoegde waarde; heb jij dat van 1 mens uit 6 miljard nodig? Ik niet. Als ik bianc niet boeiend vind ga ik naar Adam Curry. Of marque. of kalepik.web-log.nl (inmiddels verwijderd ). Boeiend .

Zo. En nu vind ik wel dat er een punt gezet kan worden achter de discussie .

Alcohol en seks

Hier een stelling..

Hij zegt:
Als ik wat op heb, dan word ik ubergeil. Dermate geil, dat het in geen verhouding staat tot de nuchtere toestand. Ik heb in benevelde staat dingen gedaan met vrouwen die ik in nuchtere toestand nooit zou doen.

En dan:
Meer mensen dat?

Mijn reactie dan op alcohol voornamelijk:
ienieminie piemie als k bezopen ben.. wel geil

Maarja, dat geil zijn heeft dan gelukkig weinig zin . Loze log weer; maarja, het was de meest interessante post tussen alle FOK!postings