Iedere zondag is het nu al zo’n beetje raak, met basketballfoto’s. Ditmaal weer van vrouwenbasketball, voor de mensen die er mensen kennen misschien grappig
. Ik gooi in ieder geval steeds foto’s online als ik wat nieuwe foto’s heb
.
meer HIER
Oja, wie zou die man in dat grijze scheidsrechterspakje zijn
?
Author: jpschadde
Liever Verliefd..
Strax film kijken bij Willemijn; pak nu de auto om erheen te gaan
. Als je me nodig hebt mag je me mobiel bellen, maar gelukkig heb je me niet nodig
.

Deze film dus, met deze scene:
En die acteurs dus
. Hopelijk leuk
. Dikke zoen; smiley
…
Back
Net dus een scheidsrechterstage gehad in Utrecht, waar ik in een eerder log al over schreef. Shuttle Run test gelopen en dat ging goed. Trap 8 en een half heb ik nog nooit gehaald, want normaal stopte ik op school als ik een 6 had. Nu kon ik nog wel verder gaan ook, dus landelijk niveau moet ik de test ook wel voor kunnen halen
.
Een scheidsrechter bij de FIBA (dat is dus in heel Europa) krijgt per wedstrijd 100 tot 500 euro vergoeding. En reiskostenvergoeding
. Dat is best wel leuk dan, om te fluiten. Zeker als je, zoals de scheidsrechter vertelde, een toernooi op Aruba moet fluiten.. tickets en hotels betaald. Echt stoer. Je hoeft niet eens een sterbasketballer te zijn om overal te komen, tegen vergoeding.
Gast waar we meer waren, een Valkenburger, is helemaal knetter. Wel gelachen.. maar wel helemaal gek. Martin; als je dit leest; k hou van je he
.
Toen terugweg naar huis. Ongeluk op A4. Wij er ook bijna bovenop.. mjah, bussen remmen niet zo hard kennelijk. Want ja we waren met zo’n 9persoonsbusje, van de Grasshoppers…
Leuke ochtend dus, ook al moest ik vroeg op…
Never been so early..
Goeiemorgen
. Ga zo met een busje naar Utrecht. Heb daar een zgn. scheidsrechtersstage, dan moeten alle scheidsrechters uit Nederland geloof ik een bepaald iets doen
.
Shuttle Run rest en die onzin, ik heb r helemaal geen zin in, maarja, ik zal toch moeten
. Krijg bovendien een shirtje daar, waar ik de rest van het seizoen in moet fluiten
.
Bis heute mittag
.
Eurekaweek-groepje
Eindelijk gevonden dan, die foto waar ik met mijn groepje op sta
. Waarschijnlijk wil de rest van die studie dit plaatje nooit zien, maar boeiend; het was een superweekje
!
HIER kan je de foto IETS beter zien..
Hoi nichtjes ;)
Speciaal voor Angel, en Angel-fire
. Maar dan ook een echte lach
. Goed zo, of moet ik dit log met nog meer foto’s van mezelf bevuilen?
S M I L E Y S ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
S M I L E Y S ![]()
Pure vooruitgang!
Ik zit op de portal van web-log te kijken, en ik ontdek dat de topvisits zijn veranderd.
Top 50 best visited logs
Top 25 best 18+ logs
Dat is wel een heel verschil
. Best wel beter
. Nou sta ik weer 27 in de beste logs.. scheelt een paar plaatsen hihi.
Dus dit, en smileys. Nu nog ff het forum bezoeken om te kijken wanneer mijn moblog kan ![]()