Psychologie..

Onderstaand mailtje kreeg ik doorgestuurd van mijn vriendin die psychologie studeert..:

Beste cursisten Groepsdynamica,
aanstaande zondagavond begint de serie Expeditie Robinson weer op NET 5. Er wordt altijd een herhaling later in de week uitgezonden. Helaas zijn de uitzendingen doorspekt met reclame-blokken, maar met een videorecorder kun je dergelijke blokken op een later tijdstip gemakkelijk “skippen”.
In de afgelopen twee jaar kon ik in de colleges regelmatig naar groepsdynamische gebeurtenissen op het eiland verwijzen. Meer dan bij Big Brother en De Bus draait het in deze serie namelijk om zowel om inter- als intra-groepsdynamica. Het was alsof de colleges en de TVuitzendingen op elkaar waren afgestemd! Ik weet natuurlijk niet of de serie dit jaar weer de moeite waard is, maar toch …

Ze kijken allemaal naar dat programma, ik ben dus ook verplicht. Moet zeggen dat het best aardig is; maar dat ze er hele colleges over houden…

Computers en internet…

Gisteravond ben ik de hele avond bezig geweest om deze pc normaal op internet te krijgen. Ik kreeg heel veel informatie binnen, en ik heb vannacht zonder dat ik ook maar iets op internet heb gedaan 280mb gedownload. Misschien is het iets van een virus. Misschien ook niet. Ik hoop in ieder geval dat het het nu weer goed gaat.
Ik kon geen site openen, of e-mail lezen, niet eens chatten. Niet echt fijn dus. Misschien wel een virus. Ik ga in ieder geval vandaag ff pc checken op virussen enzo, want dat is denk ik wel nodig dan .
Strax naar school; geen zin. Vanavond trainen; hopen maar dat ik op tijd ben, want om 17.45 eigenlijk pas klaar met school..

Joris..


Joris, de oprichter van web-log.nl, moet met zijn vriendin naar de 3 musketiers. Ik zou het voorlopig nog niet willen; naar een musical. Schijnt geweldig te zijn enzo, maar lijkt me gewoon geen reet aan.
Verder had joris dit mooie plaatje op zijn log staan. Vond ik wel erg toepasselijk, slaat erg op mijn log van vanmorgen . Wel leuk om aan te trekken als ik weer eens een computer naar iemand breng, of ‘m ophaal . Hier is ie te koop..
Ik was aan het maken trouwens de hele middag (computer), maar zoals je hier helaas kunt lezen, is het nog niet gelukt. Toch maar wachten op een nieuwe schijf dan eerst :S.

Computers maken zuigt

Ben weer bezig met de pc van mijn oom. Heb alle Windows-edities onderhand al gehad. Steeds zelfde probleem.. Alle problemen worden hier omschreven.
Een van de minst goeie oplossingen is een nieuwe schijf. Dat is voor mijn oom geen probleem. Maar voor mij persoonlijk wel. Ik wil het gewoon maken. In ieder geval heb ik voor Bob – die had ook nog een pc bij me in de maak staan – een nieuwe schijf besteld. Die wilde graag een grotere. Kan Bob’s ouwe schijf mooi in de pc van mijn oom.
Hopen dat de webwinkel een beetje opschiet met die schijf.

Laatse domme probleem op mijn computer is dat ik niet kan kopieren-plakken. Dus ik zit steeds dingen over te typen; compleet nutteloos. Moet strax nog maar eens een keer restarten ofzo… Ik wordt er zoooo moe van :’(.