MSN-pix :)

Hoe bedoel je ik had ff nix te doen:

1: Thiemen
2: Thais
3: Dick-Paul (DP the fucker)
4: Mikolai (Mik the fucker)
5: Angel (stoere nichtje )
6: Zagevent (original pic..)
7: Martan (‘s hand)
8: Bojan (Shin shan – moest ik om lachen..)

Als je echt niets beters te doen hebt; ga je plaatjes van andermans MSN kijken en copypasten . Die van Thiemen is het liefst, moet je altijd om lachen; om dat hoofd .

WOEi

Just have been to my girl op haar werk . Werkt bij gehandicapte mensen; heeft nu avonddienst. Was best nog wel ff gezellig; maar je moet r niet te lang zitten. Op tijd er weer weg dus . Ajax heeft moeite omdat Milan met 300 verdeigers staat geloof ik. Ik ben nooit zo geinteresseerd in voetbal; maar hoop wel dat Ajax er wat van bakt .

Zal strax s ff kijken waar ik in de topvisits sta… Mijn meeting met groepje van school was best gezellig. Beetje kennismaken enzo vooral. Mentoraat was gewoon echt gezellig, gek genoeg. Komt o.a. door Thiemen, met zijn gekke hoofd. Zal hier nog wel eens een foto van die dwaas pasten .

Misschien rijd ik zo nog ff naar de MacDonalds; ff zo’n nieuwe hamburger halen. Heb ik toch wel zin in… Eerder op de dag vertelde ik van mijn schietgevechtje . Ik ben in ieder geval een paar rode bulten rijker; op mijn kin voorhoofd hand en wang. Kogels komen hard aan… Maar ik heb die smurfjes ook nog redelijk geraakt gelukkig..

PC net gerestart, rustig aan alle functies weer ff aanzetten. Na mijn Format C: moet ik eens een programma hebben dat ervoor zorgt dat ie snel opstart, want met alles wat eropstaat duurt het zoo lang…

relax :)

Was om half zeven ofzo thuis geloof ik vandaag. Lekker relaxed; al eerder klaar met mentoraat. Was nog gezellig ook. En die arme Miranda, die maar wordt bestookt met vragen van Thiemen . Kritisch manneke dat .

Net gevechtje gedaan (Oe Oe Oe I’m 19 ) met mijn pistooltje tegen mijn broertje en een maat van m met erwtenschieter . Die twee hebben nu al pijn; maar ik ga ze ff verder knallen .

Adoptieverslag…

Vanmorgen om 7 uur ging de wekker. Om 7.17 was ik wakker. Snel eten, omkleden rennen en vliegen, naar het station met de auto en uiteindelijk; wederom; op tijd op school. Nu zit ik ook op school. Had van 9.00 tot 13.00 2 colleges, een wiskunde (bah, saai) en een college Inleiding Bedrijfskunde; wonder boven wonder niet zo heel saai.
Tijdens de colleges vaak van Dirk Abram gewonnen met Pesten (hij heeft mini-kaarten). Boter Kaas en Eieren won hij het meest helaas.

Nu in mijn 3 tussenuren met mijn groepje (Hoi Hugo, Sabine & Jeanette) aan het zoeken naar informatie over de NS voor een adoptieverslag. Als iemand boeiende info heeft; ik houd me aanbevolen. Zit ook gewoon op MSN hier; best handig . Wel erg langzaam ofzo.. Whatever. Tot snel .

Samsung S300

Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om een S300 te kopen. Hopen dat het beetje goed telefoontje is, in combinatie met Telfort.
Ik hoop in ieder geval dat ie snel thuiskomt, want mijn Nokia 8210 doet het dan wel weer; mijn simkaart is nu of kapot; of ze hebben het abonnement stopgezet. Ook nog maar kijken of ik een nieuwe nummer krijg of niet, maar het is een 2jarig abonnement van 15 euro. Met 4 euro sms bundel. Best te doen dus voor een student .
Een ieder die mijn nieuwe nummer wil weten mag het me vragen op MSN. Dan ga ik je misschien wel bellen; dus het is wel eng… ik hoop ECHT dat ik m snel heb . Ook meteen zo’n kleine antenne halen voor 10 euro bij een of andere gsmwinkel. Deze antenne is echt te groot . Hier meer info over het toestel..

FIPO

First post.. hier de eerste reactie . Lekker boeiend . (Eerste reactie op het artikel dus ). Deze reactie is het leukst; Ophangen aan de hoogste bonzaiboom! jpschadde lacht

Vandaag naar uni geweest. Methodologie is extreem interessant, Statistiek ik saai en Inleiding in Bedrijfskunde is in principe wel leuk, maar die vent is een ramp. Je kan m niet verstaan, hij praat te langzaam en het is gewoon niet echt wat voor mij om dan 2 uur je tijd te verdoen. Jammer..

Bij methodologie leer jeveel over onderzoek. Vandaag ook over plagiaat gehad. Erg interessant. Ik had die foto van die haai waarschijnlijk ook eigenlijk niet mogen gebruiken (ur right Kevin ) maarja, iedereen pikt alles van elkaar op internet, dus moet je alelen betrouwbare bronnen gebruiken zei de hoogleraar in kwestie. Zullen we maar doen dan.

Morgen aan het adoptieverslag werken. Als dat af is zal ik het hier denk ik wel ff laten zien; niet dat iemand het boeiend zal vinden maar toch. Ik moet met mijn groepje een bedrijf ‘adopteren’ en dan kijken of ze het goed doen geloof ik. Analyseren in 20 pagina’s.. Als iemand nog een boeiender bedrijf weet dan Albert Heijn; houd ik me aanbevolen. Misschien is ‘The Sting’ – kledingzaak.. – ook wel interessant. Of niet .

Topvisits


Bovenstaand plaatje illustreert de Top 50 best visited logs. En daar sta ik dus, gisteren, op 15. Lekker hoor .
Vandaag nog maar 32 visits, en ik ga morgen dus niet zo hoog eindigen. Maar ik zag gisteren in een log een discussie over de hoogte in de lijst. Wat vinden loggers ervan om in die lijst te staan? Doen ze er alles voor? Of maakt het ze niets uit?

Ik vind een hoog bezoekersaantal wel leuk, omdat je weet dat je dan gelezen wordt. Ook reacties zijn stoer, en de namen op de W.I.E. zijn ook best grappig. Een hoge plaats is wel aardig, maar ik vraag me toch af waarom roms.web-log.nl al zo lang aan de top staat .