Zie onderstaande reactie op de log ‘well knowns’.
Ik heb het ook zo vaak. Vooral ‘s-avonds bij het avondeten… Zoals ieder gezin zitten we elke avond op dezelfde plaats (waarom eigenlijk??). Naast mij zit de beheerde van de jpschadde.web-log.nl… Vanavond ook weer.. ik herkende hem niet… Hij wilde een 13 (bijna 14 jarige) een week alleen thuis laten en hem (wat de beheerder van de jpschadde.web-log.nl kan net een kopje thee zetten (hij behoort tot de soort mannen (ja echt ‘t is een man(netje)) dat een pan water kan laten verbranden…. ) en dan vervolgens doodleuk zeggen. Waarom niet dan???? Je valt als ouder van de ene verbazing in de andere…. Kom die week ook niet thuis… want Opa en Oma komen in huis… ‘t is toch wat… de beheerder van jpschadde.web-log.nl en het broertje kunnen bij wijze van spreke op tafel scheiten bij O+O (zal ik je kontje ff afvegen of kan je dat zelf ;?). En dan doodleuk zeggen, ‘k blijf slaape bij mijn vriendin… Oke het leeftijdsverschil is een generatiekloof… maar dat wil nog niet zeggen dat ze dement zijn en geen gevoel hebben, toch? Je begrijpt dat het leven van ouders (bigboss… dus) niet over rozen gaat… mzzl en sy
Gefrustreerd paps? Mag ik ook voor mijn mening uitkomen? Dat ventje van 14 is echt niet achterlijk en wil misschien ook wel eens zelf wat proberen. De eerste dagen kan dat ook makkelijk. Ik heb nix tegen mijn opa en oma; maar op maandag en woensdag bijvoorbeeld is het tig keer makkelijker om bij mijn vriendin te slapen. Generatiekloof? Welnee; je bent gewoon af en toe wat moeilijk
. Dat hebben alle ouders hoor. En btw; dit soort reacties kan k gewoon verwijderen; maak een eigen log aan als het je niet zint
.
Verders; vandaag kon die ouwe me in ieder geval niet de baas zijn tijdens het vechten. Pas je op met wat je zegt joh, ouwe mankepoot
. Ik hou van je
8)
Ik was vanmiddag dus richting Leiden gegaan. Eerst nog ff langs mijn collega’s van de Flora, die buiten pauze zaten te houden. Was best wel gezellig. Fred de pornoslet noemde me meteen; hey daar heb je piet paul porno
Vanmorgen om kwart voor twaalf zat ik bij de tandarts. 10 voor twaalf werd ik geholpen… Gezellig praatje altijd met die van der Boon. Serieus; ik ga echt met plezier naar de tandarts. Hij kreeg vroeger 975 gulden studiefinanciering, en hoefde maar 135 gulden uur te betalen. De klootzak 

Ik draai net de kraan open en hoor; brr brr brr ofzo