Pappie in da house

Zie onderstaande reactie op de log ‘well knowns’.

Ik heb het ook zo vaak. Vooral ‘s-avonds bij het avondeten… Zoals ieder gezin zitten we elke avond op dezelfde plaats (waarom eigenlijk??). Naast mij zit de beheerde van de jpschadde.web-log.nl… Vanavond ook weer.. ik herkende hem niet… Hij wilde een 13 (bijna 14 jarige) een week alleen thuis laten en hem (wat de beheerder van de jpschadde.web-log.nl kan net een kopje thee zetten (hij behoort tot de soort mannen (ja echt ‘t is een man(netje)) dat een pan water kan laten verbranden…. ) en dan vervolgens doodleuk zeggen. Waarom niet dan???? Je valt als ouder van de ene verbazing in de andere…. Kom die week ook niet thuis… want Opa en Oma komen in huis… ‘t is toch wat… de beheerder van jpschadde.web-log.nl en het broertje kunnen bij wijze van spreke op tafel scheiten bij O+O (zal ik je kontje ff afvegen of kan je dat zelf ;?). En dan doodleuk zeggen, ‘k blijf slaape bij mijn vriendin… Oke het leeftijdsverschil is een generatiekloof… maar dat wil nog niet zeggen dat ze dement zijn en geen gevoel hebben, toch? Je begrijpt dat het leven van ouders (bigboss… dus) niet over rozen gaat… mzzl en sy

Gefrustreerd paps? Mag ik ook voor mijn mening uitkomen? Dat ventje van 14 is echt niet achterlijk en wil misschien ook wel eens zelf wat proberen. De eerste dagen kan dat ook makkelijk. Ik heb nix tegen mijn opa en oma; maar op maandag en woensdag bijvoorbeeld is het tig keer makkelijker om bij mijn vriendin te slapen. Generatiekloof? Welnee; je bent gewoon af en toe wat moeilijk . Dat hebben alle ouders hoor. En btw; dit soort reacties kan k gewoon verwijderen; maak een eigen log aan als het je niet zint .

Verders; vandaag kon die ouwe me in ieder geval niet de baas zijn tijdens het vechten. Pas je op met wat je zegt joh, ouwe mankepoot . Ik hou van je 8)

Gaaaaar

Ik ben zo enorm gaar. Niet normaal meer. Heb laat gegeten, waardoor ik maar 10 minuten de tijd had om van Rijnsburg in Katwijk Zee te komen. Heb dus hard gefietst. Zo hard, dat ik net zo hard ging als de autootjes, op de zeeweg. En die mensen maar kijken, vanuit die auto waar ik naast reed. Ik wist niet dat mijn fiets zo schokkerig kon doen trouwens .

Toen ik op de training kwam was ik dus al bezweet. Erg bezweet. Maar wel meteen lekker warm. Dus toen basketballen. Heb ik me weer helemaal leeg gerend. Opdrukken gaat trouwens niet echt lekker; ik hang met mijn reet ergens in de lucht en ik heb last van mijn buikspieren. Op 1 hand opdrukken is geen probleem; de kracht in mijn armen zit dus wél goed.. Best wel gek.

Nu ben ik dus verrot; en ik ga zo lekker slapen. Morgenochtend ff opgaven voor statistiek en wiskunde maken; en als ik dat snap hoef ik mooi niet naar school. Hopen dat ik mijn S300 morgen binnen krijg WOEi!

Well knowns..

De vorige log begon ik met de intentie om een verhaal over herkennen en bekende mensen te houden. Niet gelukt. Net als in de log daarvoor die ik begon trouwens:P. uiteindelijk dan toch het logje;
Ik rijd richting huis (uit Leiden vandaan dus) en zie een redelijk knappe dame voorbijfietsen. Tenminste, knap.. gewoon leuk. Zwart kort haar en een rokje aan. Op de fiets. Ik kijk. Ik denk. Ik kijk nog een keer. Ze kijkt terug en zegt hoi. Fuck. Mijn ouwe Geschiedenislerares… Best wel gek eigenlijk. 5 minuten later zie ik een meisje van mijn leeftijd lopen, iets ouder. Met een kind van 4 of 5 aan haar hand. Ik kijk. Ik denk. Kijk nog een keer. Weet niet wie het is. Zij keek ook btw, en dacht volgens mij ook na. Blijkt iemand van de basketball te zijn, volgens mij heet ze Lisette (vrouw/vriendin van Michiel..). Stom is dat.
Misschien komt dat doordat ik zoveel mensen ken. Of doordat mijn geheugen door het studentenleven dusdanig is aangetast.. Stom is t toch wel, want ik heb t best vaak . En dan weet ik nog niet eens altijd na het bedenken wie het nou eigenlijk was.. Echt gek. Hebben jullie dat ook?

Been to Leiden too :)

Ik was vanmiddag dus richting Leiden gegaan. Eerst nog ff langs mijn collega’s van de Flora, die buiten pauze zaten te houden. Was best wel gezellig. Fred de pornoslet noemde me meteen; hey daar heb je piet paul porno . Toch leuk, dat ze dat onthouden.. gek he?
Ben daarna beetje broeken wezen zoeken enzo. Maar eerst mijn vriendin gebeld die op de universiteit zat. Had 2 tussenuurtjes vanaf het moment dat ik belde dus heb ik ff op terrasje gezeten (met Ellen, vriendin van haar). Op dat terrasje kon je gelukkig ook een pannekoek met Appel en kaneelijs eten, dus dat heb ik dan maar gedaan. Lekker hoor. Vervolgens in een aantal winkels in Leiden geweest; voor broeken enzo. Niet geslaagd. Moest eerst uitvissen wat voor maat broek ik heb. 36/34 (width/length) is te groot. 34/34 is net te klein. Zal ik wel 35/36 hebben; maar die is zo zeldzaam dat ik in de hele winkel die broek niet heb kunnen vinden. 33/34 is er wel in overvloed bijvoorbeeld; maar waarom worden die broeken voor mij niet op maat gemaakt?
Er komt een tijd dat ik mijn eigen kledinglabel heb, en dat ik allemaal speciale broeken maak. Voor lange mensen. Voor mensen met een dikke kont en korte benen. Mensen met korte benen en een gewone kont. Een langbenige met dunne en dikke kont. Bijna iedereen heeft problemen met broeken.
Bovendien is er niet veel boeiends in de winkels te vinden. Ja, de leuke broeken staat uiteindelijk altijd Gsus of Gstar op. En 120 euro voor een broek vind ik net iets overdreven..

De tandarts..

Vanmorgen om kwart voor twaalf zat ik bij de tandarts. 10 voor twaalf werd ik geholpen… Gezellig praatje altijd met die van der Boon. Serieus; ik ga echt met plezier naar de tandarts. Hij kreeg vroeger 975 gulden studiefinanciering, en hoefde maar 135 gulden uur te betalen. De klootzak . Ik krijg als ik op kamers ga 220 financiering, en moet dan meer huur betalen. Echt niet normaal.

Daarna ben ik richting fietsenmaker gegaan. Goeiemorgen Jean-Paul is het dan. grmblz; ze kennen me er te goed.. Ik hoefde gelukkig niet te betalen en het was binnen 5 minuten weer geregeld maar toch. Echt een heerlijke fiets is het. Ik kom nog wel eens bij de fietsenmaker; maar altijd voor kleine dingen. Het is niet meer dat ik maandelijks mijn frame breek en dergelijke. Het enige nadeel is het zadel, dat is wat hard . Zeker als je uren achter elkaar fiets ofzo (zoals vandaag..). Onderstaand is mijn fietsje .

The UFO has landed :)


In het gebied van de Meerpaal aan de A27 ter hoogte van Houten is vannacht rond 01:00 een helder verlicht ongeïdentificeerd vliegend object geland. Er zijn diverse foto’s van het object genomen.

Eerder deze nacht werden onverklaarbare lichten in de lucht gerapporteerd. Het gebied is door de politie afgezet, en het onderzoek naar het object is nog steeds in volle gang.

zie ook hier
en vorm hier je mening .

Het water is op..

Ik draai net de kraan open en hoor; brr brr brr ofzo . Lekker handig hoor! Geen water!
Waterleiding is kapot ofzo, dus moeten we wachten op de loodgieter :S. Dat moet dan maar.. Vandaag lekker VRIJ ! Wat zal ik eens gaan doen? Eerst naar de tandarts; beetje internetten, en het geweldige boek van Uma Sekaran lezen. 400 bladzijdes met kleine kutlettertjes, in het Engels en zonder fuckin’ plaatjes. Misschien is de tekst wel leuk, maarja, het is zo moeilijk om eraan te beginnen.
Moet ik voor mentoraat ook nog een timemanagement-planning maken. Dat houdt dus in, dat ik een planing moet maken voor de rest van het trimester. En ik plan nooit iets. Dus dat vind ik eigenlijk niet zo leuk, maarja. Ik kan me er toch niet aan houden; ik deel mijn tijd altijd weer anders is. Zelfs mijn vriendin bezoek ik niet op de momenten die ik r beloof; want r komt zoooo vaak iets tussen.. Druk druk druk…