Heerlijk weekend gehad in Utrecht. Geen zin om te loggen nu eigenlijk, ook niet om te computeren; moet all1 mijn mail van uni checken :S
Logs volgen nog
. Zie dat k gister nog 33 visits had; en k had nog wel gezegd dat k niet zou loggen ![]()
Heerlijk weekend gehad in Utrecht. Geen zin om te loggen nu eigenlijk, ook niet om te computeren; moet all1 mijn mail van uni checken :S
Logs volgen nog
. Zie dat k gister nog 33 visits had; en k had nog wel gezegd dat k niet zou loggen ![]()
jpschadde gaat nu restarten omdat msn raar doet. Dan ga ik het hele computertje overnieuw doen. Daarna ga ik om uurtje of half elf met t liefste meisje ter wereld (die van mij dus) naar Utrecht; weekend weg.
Telefoontje gaat mee
. Zal vast wel leuk worden, als je me ziet lopen in Utrecht dan ben ik het dus; hihi.
pfff ben net wakker maar heb vannacht boekje van mijn telefoon doorgelezen. Bijna alles wist ik al. Nutteloos dus. Maar nu ben k redelijk moe
. Gaat wel over na een douche; die ik inlas tijdens het restarten
.

Hehe, nog maar een lollige pic dan
. Ik heb nog 15 mailtjes met plaatjes en filmpjes en powerpoint gehad, maarja, dat ga ik niet allemaal op mijn log gooien ofzo..
Misschien kan ik het mailen mocht je interesse hebben
.

Lollig
? Ik moest lachen ![]()
Vanavond oppassen bij Wilco en Marijke op Pieter en Rick. Met Willemijn.. Heb net al mijn nummers op mijn S300M (met mms-functie dus
) ingevoerd. Er zijn er aardig wat gedieliet van mijn oude telefoon
.
Ook een nieuwe nummer dus als je denkt dat je belangrijk bent moet je ff je nummer mailen ofzo
. Als je mij ooit aan de telefoon zou willen hebben. Nu nog ff wat nieuwe ringtones en plaatjes van het net halen. Is stoer ![]()
WOEi! I’m sooo happy!
Samsung S300M. Phat stoer!
Opened:
Closed:
8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)
8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8) ![]()
Hijs lekker klein, er komt een geluid uit alsof het een stereo is en ik kan r op wappen. Mms zit r op en weet ik wat nog meer. Geef me je nummer ff ofzo
.
WOEHOEI! PHAT
!

Dit vind ik nou leuk ![]()