Back again ;)

Zo ik kom net lekker van school. Laatste hoorcollege maar niet gegaan; moet nu mijn OV namelijk ophalen. Misschien heb ik zelfs nog even tijd voor mijn vriendinneke, als ik mijn opdrachten afheb. Ik heb net zowaar 30 bladzijdes methodologie gelezen in de trein; beetje vluchtig, maar wel leuk. Verdomd; studeren is leuk. MAar het neemt zoveel tijd in beslag en het kost zoveel..

Ik heb op mierenneukers web-log gestemd, omdat ie dan een log over mijn weblog maakt… De schat . In ieder geval is het een leuk begin wat ie heeft gemaakt; wel wat donkere kleuren, maar ach, het is de kleur van zijn mierenneukertje..
Ik moet dus een opdracht maken, maar ik weet niet precies wat. Mocht iemand op de Erasmus dit lezen (snoek, sabine, Jeanette, Hugo, whatever) wat is de opdracht 1 die ik moet doen voor morgen?
Misschien staat het in de opdracht van het adoptieverslag; misschien ook wel niet :s. Whatever . Nu OV ophalen; tot strax!

Outlook :S

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: ‘pop3.xs4all.nl’, Server: ‘pop3.xs4all.nl’, Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Iemand enig idee hoe dat kan komen? Ik hoop het; want het is best irritant om geen mail meer te krijgen .

Web-log van de week

En ik kan weer stemmen op een web-log. Ik vind dat ik steeds iet anders moet kiezen; maar ik zou niet weten welke. Heb pazz marque en esthertje al gehad nu. Wie geeft me een leuke log om op te stemmen ?

Ik sta inmiddels weer 38e in de top50 lijst.. wat een paar logjes al niet kunnen doen. Toch leuk om daar in te staan; oo kal is het niet echt hoog. Maarja, we doen het niet voor de topvisits .

Mezelf aankleden nu en LEKKER naar de bus . WOEi!

Vroeg

Gatverdamme. Ik voel me kut. Kom net mijn nest uit en ben fuckin’ suf.. Mjah; kan gebeuren .
Zometeen weer naar school. Ik blijf er 4 uurtjes en dan ga k weer trug. Moet mijn OV ophalen op het postkantoor (EINDELIJK). Dan kan ik tenminste for free reizen . WOEi!
Mijn e-mail doet gek. Ik kan geen mail ophalen en het zal wel weer door mijn firewall komen ofzo. Ik moet toch die hele pc formatteren want het is een zootje :S.
Nu ff douchen en dan weer terug . oe oe oe jammie ik is gek…

Carlton President Hotel

Ik had al even snel gelogged dat ik in een superhotel had gezeten. Nu maar het hele verhaal..
Vrijdagochtend op de trein gestapt. Weekendretour gekocht. Dat is pas geldig vanaf 19.00 maar dat wisten wij niet; dus kregen we controle (altijd als je iets fout hebt gedaan). Dat kostte weer €14.50 en natuurlijk moest ik toen ook nog een kaartje voor de terugreis kopen, later. Morgen krijg ik gelukkig OV.. Thank God..
We kwamen aan in Hoog Catherijne en we gingen shoppen. Daarnan aar hotel en lekker relaxen. Douchen en Bad en alles op kamer. Superkamer.
Het was een 4 sterrenhotel en dat kon je wel merken ook. Er liepen heel veel mensen in pak rond. Weer eens iets anders als een ‘Van der Valkje’:P.
Lastminute.com schijnt wonderen te doen, het is goedkoper en nog steeds extreem leuk .

Zoals je kan zien echt een mooi hotel . Het onderste plaatje is de ontbijtzaal, waar ze heerlijk eten hadden trouwens. Vrijdagsavonds gingen we niet daar eten; maar zochten we een leuk tentje op. We hebben dik een uur gelopen voor we iets vonden, maar het was wel gezellig. Gek wijf in die tent in Maarssen in ‘De Oase’, maar lekker eten.
De dag erna weer winkelen en daarna gegeten in een pizzeria. ‘s Avonds filmpje gekeken en doodmoe in slaap gevallen. Zondagochtend heerlijk wakker worden met de wekker van mijn mobieltje en daarna Sauna-en, Turks Bad-en, Whirlpoolen, en gewoon Poolen met ballen ja). Geweldig.
Mocht je dit lezen Willemijn; het was een verlaat cadeau (half jaar na verjaardag!!!), maar wel heeeel erg leuk . Bedankt! (Dat is de 10e keer bedankt denk ik ?)

Fun @ KaZaA :)

Ik moest toch wel even *grinik* grinniken toen ik dit plaatje zag:

Vooral omdat ik mijn profielwerkstuk erover heb gehouden, over de ‘Economische implicaties van muziekpiraterij’.
En dat ik pas tijdens een college een uur lang zeer geconcentreerd kon luisteren naar een professor (dr. whatever) die het over dit onderwerp had. Mocht hij mijn web-log lezen (NOT!); u was de economische recessie vergeten als reden voor minder cd’s. Maar ook bleek, dat Frank en ik in ons profielwerkstuk niet compleet zijn geweest.
Misschien mag ik die slides nog wel eens hier neerzetten; best interessant om te zien waarom er minder cd’s verkocht worden.

In ieder geval worden er niet (alleen) minder cd’s verkocht door ‘illegaal’ kopiëren/downloaden. Dat het maar weer even duidelijk mag zijn!

Laurentius..

Het Rotterdams studentenleven in kaart gebracht:

Schattig he ? Gast zit bij mij in groepje op de universiteit; hij zit bij studentenvereniging Laurentius. Allemaal leuke regeltjes bij die vereniging. Best leuk lijkt me dat. Maar RSC ook wel . Alleen vind mijn vriendin het niet leuk als ik een balletje wordt bij het koor.. gek he ?

In ieder geval; Van Hugo worden op die vereniging veel foto’s gemaakt.. Misschien moest ik ook maar eens snel een stoer pak aanschaffen…