Zie hier links mijn lieve zwager. Had met wat gasten uit me ouwe klas een verjaardag van Jelle. En die kreeg als cadeau een stripster op zijn schoot. HIER te bewonderen. Echt lachen; dat ze zo’n wijf op je schoot zetten. De vrouwen die erbij waren vonden het kennelijk ook grappig….
Peter Parl heeft bw een mooie site
. ff verder kijken
.
Author: jpschadde
Fw: Mopje
Alle mailtjes die ik van Wilco kreeg kan ik hier niet neerzetten, omdat het 18+ is. Niet omdat het mij afschrikt; maar sommige bezoekers (familie enzo;)) wel. Dus dan maar het enige mailtje dat wel kon; deze
:
Er zitten een Nederlander, een Duitser en een Belg in een café…
Zegt de Nederlander: Die vrouw van mij heeft zich zojuist een nieuwe keuken besteld en dat terwijl ze helemaal niet kan koken!’
Zegt de Duitser: Dass ist noch nichts, meine Frau hat sich gerade
ein brandneuer Mercedes gekauft und sie kann garnich richtig autofahren!!’
‘allee’, zegt de Belg; ‘mijn vrouw gaat volgende week alleen op vakantie en neemt een ganze doos condooms mee en weet ge wat? Ze heeft geeneens ne piemel…..!!!’
Gekke humor
.
P.s. ja ik ben weer terug thuis.. weer logjes lezen dan. Zit al op 60 bezoekers voor vandaag.. Zou dat die mierenneuker zijn
?
Vorig jaar..
Ik lees nu aandachtig het weblog van Komkommer. Die gast is helemaal gek en post allemaal shit
. Een yakuzi-lookalike, maar dan nog redelijk lief. Hij haat smileys, en die gebruik ik teveel; dus waaro mie mijn log ophemelt is me een vraag. Toch wel lief
. Bah wat een ranzig wordt btw; lief ![]()
In ieder geval post hij hier over mijn web-log, met een zgn. open dir. Jeweetwel; die site waar ik al mijn plaatjes opsla… Dan komt er een reactie met dit plaatje
en dat behoeft uitleg.
Vorig jaar had mijn broertje een leraar op zijn school. Die gast was voor een weddenschap met een andere gast gegaan (zie plaatje
). Mijn broertje zat m wat te fokken en zei heel hard: GAY! tegen m. Vond ie niet leuk; dus moest mijn broertje een werkstuk maken over homoseksualiteit. Dat heb ik nog wel ergens liggen, ik heb het namelijk voor hem gemaakt. MEt die foto van die vent op de voorkant. De leraar nam het werkstuk niet aan en gaf mijn broertje een 1. Schandalig. Ik vind die leraar nog steeds een lul, en jullie nu vast ook
. Maargoed; dit was het voor vororlopig weer
.
Op de uni…
Nou, toen gingen we dus weg van huis. Ik liep naar de bus en omdat de brug open stond haalde ik m makkelijk. Anders had ik m trouwens ook gehaald. Doordat de brug open stond (of dicht was; net hoe je het bekijkt..) duurde het wat langer voordat ie bij Leiden CS was. Normaal niet zo erg; want ik heb 10 minuten speling. MAar het was ook erg druk. Dus ik miste de trein
.
Ik ben niet eeens chagrijnig. Ik stapte i.p.v. 9.04 de trein naar Rotterdam CS op de trein van 9.05 op de trein naar Den Haag Centraal. Daar kon ik net de trein pakken (weer rtennen) richting Rotterdam Centraal. De bus gepakt aldaar en toen dus richting school. Ik ben 15 minuten te laat dus het tweede collegedeel heb ik maar overgeslagen. Abram zei dat het toch niet boeiend was.
Zit nu in een computerruimte en heb net mijn opdrachten ingeleverd. Lekker hoor
. Nu maar wat weblogjes en mail gaan lezen. Kijken of de mierenneuker al wat gepost heeft. Die staat met 2 dagen loggen meteen op de 2e plaats in topvisits
. Lekker hoor ![]()
School + fun ;)
hmmz toch nog maar ff wachten met naar school gaan. Handig die smsjes over wat je nog moet doen
. Ik heb nog wat mooie pics gevonden, en die gai k hier ff posten
.
Oeps; volgens mij is er hier iets fout gegaan
.
Jammie; kijk eens wat ik in mijn mondje heb!![]()
Lief he; dat muisje
?
Motor rijden ;)
Ik heb mijn autorijbewijs nu al een tijdje. Het is dus tijd voor een nieuwe uitdaging. Motro rijden. Lijkt me echt onwijs stoer, en het kost maar 34 euro per les bij Gerda op de rijnstraat (schijnt). 15 lessen heeft Dano erover gedaan, in 1 keer geslaagd, en meteen een motro gekocht. Deze:

Foto’s kunnen nogal langzaam laden; maar geweldig zo’n motor. Wanneer zal ik eens gaan rondvragen voor les
?
Records..
Las vandaag in de Metro weer iets over een paar dwzae studenten die het record familieschommelen hadden verbroken of iets dergelijks. Er zijn wel vaker van die dwazen die gekke dingen doen
.
Zie ook pazz die het record reacties wel heeft verbroken onderhand denk ik
. Reageer ff bij pazz om het nieuwe recordpogingen moeilijk te maken, want het is zooo’n loze actie
.
Sorry pazz, maar ik moest je ff beledigen
. Ik heb nu al mijn huiswerkopdrachten lekker AF en ga heerlijk ETENETENETEN want i kheb FUCKIN HONGERHONGERHONGER! Jippie; eten
. Stimpstamp; kennen jullie dat? Andijvie die nog knapperig is ofzo. Vers van het land. oei
. Als er maar lekker vlees bij zit….