morning..

Goeiemorgen. Lekker geslapen tot 11.28 . ff lekker nix doen. Vanmiddag nog ff wat huiswerk doen misschien; waarschijnlijk hoef ik donderdag niet eens naar school; omdat ik het allemaal begrijp . MAar misschien ga ik toch wel gewoon; ik weet het nog niet..
Vanmiddag moet ik naar de tandarts. Hij zei; maak maar een afspraak voor 3 kwartier. Dat wordt dus heftig geboord worden . En zonder verdoving hoop ik; want ik ben doodsbenauwd voor zo’n spuit in mijn smoeltje. Pijn doet dat boren toch niet; het is alleen een vervelend gevoel…
Nu eerst ff, net als zij een bakkie doen .

logs

joris en aukje zijn weer online. De discussie is er nog wel; maar redelijk normaal. Vandaag zit ik al op 250 hits. En hoe zou dat nou komen vragen mensen zich wellicht af.

Ik zit in een chatroom op IRC en daar post ik wel eens mijn web-log. Sommige mensen vinden dat makkelijk; die klikken dan en kijken ff, en klikken weer weg. Sommige mensen schreeuwen standaard: SPAM!
Dat betekent dat ik het nu all1 nog doe als ik zin heb om de SPAM!schreeuwerds te pesten .

In ieder geval had 1 van die mensen uitgevonden, dat je bij BNN op blogs kon stemmen. Ik stond toen toevallig net op plaats 3. En nu sta ik 37e. Want de hele chatroom heeft gestemd . Allemaal een 1. Nouja, dat zijn er misschien 20. De andere 200 bezoekers komen denk ik via Komkommer want die heeft allemaal dingen uitgespookt deze dagen…

In ieder geval mijn topdag; en morgen kijken hoe hoog ik sta .

Discussie is mooi

Gerby heeft een boze log geschreven.. Discussies vind ik altijd wel mooi; een ieder heeft een eigen mening. Ik vind het log van Komkommer wel leuk, maar weet niet wat er aan voorafgegaan is. Het zou een veldslag geweest moeten zijn. Geloof ik niet zoveel van.
Zeker is dat op moment van schrijven [http://joris.web-log.nl]joris[/url] en Aukje hun weblogs hebben uitgezet. De oprichter en zijn vriendin moeten het natuurlijk wel allemaal positief blijven zien. Ik heb bij Gerby gereageerd, en ook bij Komkommer, en voor mij is de discussie nu gesloten, maar ik wil wel dat joris en aukje terugkomen . Niet voor mij; maar vooral voor hun zelf (volgens mij is dit niet correct Nederlands ).
Ik sta nu op 165 visits deze dag; waarschijnlijk dankzij Komkommer . Best grappig; want dat is het meest sinds ooit . Tot logs .

Bommelding op school Maastricht

Kennis van me zit in Maastricht op school; en die kennis heet Exterminator (zie bericht):

Bericht hier te vinden. Best lullig, want sommige mensen zullen toch wel geschrokken zijn . Hoeven ze in ieder geval het niet meer te testen; want dat moet ook eens per jaar geloof ik; hele school ontruimen..
Wat dat plaatje betreft: dat was wel heel erg toevallig .

BNN Blog Top 40


Zover had ik het heel ff geschopt; totdat iemand me een 1 gaf en ik weer op de 15e plaats stond .
Het wordt tijd dat mijn visitors weer gaan stemmen (ben halverwege 30 stemme verloren :S) en dan wel tienen . Ik stem zelf ook altijd op andere sites, met het idee; dit gaat nergens over. Ik bedenk me nu dat dat hier idem is .
Inmiddels al weer op 33 door wat piem0ls uit een chatchannel die de BNN Blog 40 hadden gevonden . Dus gingen ze enen stemmen . Heb ik er toch weer 4 visits bij

Gat in de markt

Abram en ik hebben vandaag weer 2 uur gezocht naar het gat in de markt. De merknaam die bij ons gat hoort hebben we wel gevonden, maar die gaan we natuurlijk nog niet vertellen .

We zoeken alleen nog een gat in de markt.. Het enige gat dat google voor ons kon vinden is die van het plaatje. Wat moeten we doen om snel miljonair te zijn? Wem oeten namelijk een Dodge Viper GTS kopen voor ons eigen vermaak