AND1 middagplanning.

Ik heb net AND 1 Mixtape 1 gekeken. Strax doe ik eerst mixtape 2, dan 5, dan 3 & 4. Dan vermaak ik me weer anderhalf uur ofzo. Daarna ga ik lekker aan de Grasshoppers website knutselen. Anders heeft Thaisie zich voor Jan lul zo de pestpokke in gewerkt .

Over AND1 gesproken: Ik heb besloten dat Senderman en Jackson maar wedstrijden moeten gaan verslaan bij Grasshoppers. Ik denk dat we Jackson wel achter de mic krijgen, en als Senderman er nou wat mooie scratches bijmaakt; wordt het helemaal phat. Sandertje; mocht je dit lezen; nodig Jackson ff uit voor de eerstvolgende thuiswedstrijd !

WOEi ik heb er wel zin in . Yakuzi.com bericht nog niet eens over mijn log. Ik ben teleurgesteld in komkommer, die eerst zo vrolijk voor me aan het spammen was geslagen .

Top 12 ;)

He getverderries (wat een k*twoord), ik sta maar 12e vandaag . Mensen zijn alweer uitgekeken op het sufste log op web-log denk ik .
Marque1968 doet het nog steeds goed, en die gekke goed gelinkte miernenneuker staat nog steeds op 1. Toch gek; want hij reageert nu met als website www.yakuzi.com. En dat is niet zijn oude blog.

Nee; want hij is overgestapt naar de afzeikende yakuzi-brigade. Halve zool . Succes daar bij die mannetjes en visit web-log nog eens, o.a. om het af te zeiken… Kan ik nog wel eens om lachen:P.

Vandaag niet naar responsiecollege; ik snap toch alle opgaven en dan heeft dat niet echt zin. Wat gaan we dus vanmiddag doen? Eerst een beetje huiswerk en wie biedt zich dan aan om mij te vermaken? Was vannacht ook pas half twee thuis omdat ik met Sanderman [Sendermen] had staan praten. Best gezellig .

Playin’ basketball

Ik speel basketball bij GIBO Groep Grasshoppers. Ik ben bezig met een nieuwe website, en het design is af, maar nu de rest nog. Ik kan je vertellen het design door thaisie laten maken is handig; maar zelf weet je precies wat je waar achterlaat en dat is nu dus net ff moeilijk te vinden . Ik ben helemaal uit de ‘design-wereld’..
Ik ga zo in ieder geval wel weer lekker een balletje gooien bij Junioren 1, en ik hoop dat ik zo over Arie heen dunk. Ik verwacht het niet echt . Misschien hij over mij heen.. maarja. We zoeken nog een trainer/coach voor Jongens Mini’s 2. Iemand die zich toevallig geroepen voelt ? Ik voelde dat wel; training geven is leuk, maar ik zit op dat moment nog op school . Jammer…

Scary

Meteen een mooie gelegenheid om over pretparken te beginnen. Ik heb ze in Nederland nou geloof ik allemaal wel gezien, en ik word het z langzamerhand zat. Ik begin gewoon te merken dat ik ouder word; gek is dat. Het blijft nog wel grappig; maar vroeger moest en zou je naar Duinrell; en nu denk ik bij Duinrell bijvoorbeeld aan het TikiBad( WEL leuk) en alle andere parken denk ik aan patat.
Ik wil nog wel een keer met mijn vriendin naar disneyland; das tenminste een leuk park . Ik begin over die parken omdat ik nog een kaartje heb voor Six Flags, en ik heb waarschijnlijk geen tijd om er een keer naartoe te gaan. Een weekend Disneyland is wel een leuk cadeau voor de verjaardag van mijn vriendin. Eerst werk zoeken en dan doen we dat misschien nog wel . Voorlopig in ieder geval niet meer naar die parken; want het kost alleen maar geld. En het plaatje hiernaast vond ik wel leuk .

ur gay!

Van ruffnext gehad, deze link. (en nog wel meer, maar dat gaat dus niet op zo’n nette weblog ).

Zie deze prachtige flash HIERHIERHIER
Echt genieten .

Lekker kinderachtig; maar dat is hip tegenwoordig. Nog een vraagje; heeft er niet iemand DVD’s van AND1? Ik heb die films gedownload via KaZaA maar de kwaiteit is zo fuckin slecht dat je amper kan zien waar de bal is

Bekje is verbouwd

Ik kom net bij de tandarts vandaan. Ik heb een angst ontwikkeld voor spuiten; dus verdovingen hoef ik niet in mijn mond. Voor de rest mogen ze trouwens bijna overal een spuit insteken; maar dus niet in mijn mondje .

De tandarts vond me een bikkel . Die vent is helemaal gestoord; echt prachtig. Ik bloed nog steeds, want hij heeft allemaal van die klemmen in mijn mond gedouwd; tussen tanden en tandvlees enzo. Lekker hoor .

Het deed geen pijn ofzo; maar toch heeft ie 3 gaatjes gevuld in een half uurtje. Ik had nog een 4e gaatje, maar ‘dat is nog niet verrot genoeg, dus dan beleef ik er geen plezier aan’ zei dr. Van der Boon. De beste tandarts van Katwijk e.o. .

Top 10 bereikt :)

Het plaatje heb ik ff van Komkommer geleend. Die heeft na zijn acties in ieder geval de eerste plaats gehaald. Congratulations . Hij bericht hier ook meteen over zijn vertrek. En niet alleen dat. Er staat:
‘En ene JPSCHADDE heeft ook mooi geprofiteerd!’

Dat klopt, want zoals je op dit mooie plaatje kan zien; sta ik 7e op de lijst. Dan denk je misschien; tss 7e; en hoe wordt je dan eerste? Nou; eerste worden is volgens mij best moeilijk; aangezien ik gisteren 270 unieke bezoekers had. Nou heb ik gisteren zo’n beetje de hele dag door gelogd, want ik had weinig tot niets te doen, dus is het wel leuk als je dan ook nog zoveel bezoekers krijgt . Vandaag zit ik al op 80; puur en alleen doordat je hoog in die lijst staat geloof ik.

Ik heb ook gezien dat marque hoog in de lijst staat. Onder andere door zijn discussie met Rick van Velthuysen over pedofilie denk ik. Ik lees marque’s log erg vaak; dus best leuk dat hij nou ook hoog staat . Samen aan de top .