Ik heb net AND 1 Mixtape 1 gekeken. Strax doe ik eerst mixtape 2, dan 5, dan 3 & 4. Dan vermaak ik me weer anderhalf uur ofzo. Daarna ga ik lekker aan de Grasshoppers website knutselen. Anders heeft Thaisie zich voor Jan lul zo de pestpokke in gewerkt
.
Over AND1 gesproken: Ik heb besloten dat Senderman en Jackson maar wedstrijden moeten gaan verslaan bij Grasshoppers. Ik denk dat we Jackson wel achter de mic krijgen, en als Senderman er nou wat mooie scratches bijmaakt; wordt het helemaal phat. Sandertje; mocht je dit lezen; nodig Jackson ff uit voor de eerstvolgende thuiswedstrijd
!
WOEi ik heb er wel zin in
. Yakuzi.com bericht nog niet eens over mijn log. Ik ben teleurgesteld in komkommer, die eerst zo vrolijk voor me aan het spammen was geslagen
.
Ik speel basketball bij GIBO Groep Grasshoppers. Ik ben bezig met een nieuwe website, en het design is af, maar nu de rest nog. Ik kan je vertellen het design door
Meteen een mooie gelegenheid om over pretparken te beginnen. Ik heb ze in Nederland nou geloof ik allemaal wel gezien, en ik word het z langzamerhand zat. Ik begin gewoon te merken dat ik ouder word; gek is dat. Het blijft nog wel grappig; maar vroeger moest en zou je naar Duinrell; en nu denk ik bij Duinrell bijvoorbeeld aan het TikiBad( WEL leuk) en alle andere parken denk ik aan patat.


Ik kom net bij de tandarts vandaan. Ik heb een angst ontwikkeld voor spuiten; dus verdovingen hoef ik niet in mijn mond. Voor de rest mogen ze trouwens bijna overal een spuit insteken; maar dus niet in mijn mondje
Het plaatje heb ik ff van Komkommer geleend. Die heeft na zijn acties in ieder geval de eerste plaats gehaald. Congratulations