Oppasse..

Gisteren gingen we (Willemijn en ik) oppassen bij Wilco & Marijke. Oppassen op Rick en Pieter. Pieter was nog beneden en moest om 21.00 naar bed. Dat wist ie tot kwart over negen te rekken, maar wij zaten BAantjer te kijken en het ventje houd niet zo van moord en doodslag enzo, dus moest ie maar naar boven . Hij ging liggen; no problemo. Komt ie 2 voor half tien terug; vlak voor de moord. En toen heeft Willemijn nog een half uur bij m gezeten omdat ie bang was. Mjah .

Pieter ging op een gegeven moment huilen; Willemijn naar boven. Ga je weer slapen? Ja. Plof; viel in een diepe slaap. half twee hoorde ik een klap. Wilco&Marijke kwamen ook net thuis. Pieter uit bed gevallen. Ga je weer slapen? Ja, en weer: plof hij sliep .

Tot kwart over twee zitten lullen nog en toen maar naar huis gegaan. 3 uur viel ik dan al in slaap.. en nu weer wakker. Niet heel gek dus dat ik mijn ogen niet open kan houden .

Woke up

Jaja, net wakker. Ik ben volop aan het testen met de nieuwe grasshoppers website.
Ook gaan de nieuwe teksten er strax nog wel op . Best schattig allemaal woeiwoei . Ik vraag me af wat er nog meer voor buttons bij moeten komen op die site, of dat ik dat wat makkelijker kan aanpakken . Thaisie heeft alles wel strak gemaakt .
Ik heb nu ingesteld dat 1 plaatje op die site randon is, dus die changed om de link ofzo . Best wel leuk vindi k dat persoonlijk . WOEi!

thuis

Ik ben net thuis van een training bij HS3. Man; de hele tijd partijtje spelen is nog zwaar ook. Wel goed voor mijn conditie en die zal ik zaterdag nodig hebben denk ik. Maar 7 man gaan we mee weg; 1 half geblesseerde center, Nico als center en Willem als Center/forward. Die zal denk ik vooral forward gaan staan dus heb ik aardig wat speeltijd; als het allemaal goed gaat qua inzet en spel enzo .
Ik heb nu blaren op mijn poten en ga een sjippie eten. Ben hard op weg met de website voor grasshoppers, waar ik later wel weer over ga berichten.

Grtz JP. (WOEi!!!)

zaterdagschema nu al in de war

Zaterdag moet ik een wedstrijd fluiten in Delft. En een wedstrijd spelen in Schiedam. Allebei op dezelfde tijd. MENSEN BIJ DE BOND; ZIJN JULLIE ACHTERLIJK OFZO?
Die mensen doen echt alles fout wat fout kan gaan. En dan fluit ik alleen omdat anders het eerste vrouwenteam niet landelijk kan spelen. En ik wilde wel wat beter leren fluiten.. 1 ding is zeker; het gaat steeds beter en ik zie best veel tegenwoordig.

Ik moet wel om mezelf lachen als ik in het veld zelf sta te basketballen en ik sta onwijs scheidsrechtersgebaren te maken. Moet ik snel afleren; is erg irritant. Ook als mijn coach zegt: FOUT! zegt ik meestal; nee hoor, moet je zus en zo doen. Stom is dat; gwoon je bek houden denk ik dan. Maar komt vanzelf.

Ik heb in ieder geval onwijs zin in zaterdag; mijn eerste wedstrijd tegen Juventus. Kom me maar aanmoedigen ofzo