slapende jeanny


Ik heb er nooit last van, dat de deken ineens weg is. Mijn vriendin wel . Misschien wat voor jou Wil ?

Verders log ik vandaag pas laat, omdat ik er om 12.20 uitkwam. Waaruit? Uit mijn bed. Lekker hoor; die dagjes vrij. Strax misschien nog ff wat Wiskunde en Statistiek doen, en lekker trainen vanavond . Eerst nog ff wat aan die website kutten .

WOEi! Life r0xx

hhv

Heerlijk Helder Vakantie . Ik moest eigenlijk terugkomen in week 42 voor mentoraat, naar de universiteit. Ik heb echter kennelijk de beste mentor van allemaal; want omdat er 7 presentaties zijn die les hoef ik niet te komen; all1 een samenvatting te maken van de stof die ik moet doorlezen.

YEAH!

Lekker een hele week in België relaxen en bijkomen van het niksdoen. Euh; harde studeren; want vanaf morgen gaan jpschadde en ik (met 2 man sterk dus) er hard tegenaan . WHOPPA! En nu ga ik eten want ben net thuis uit school :S

lekker eten zo

Weer een heerlijke discussie met de huidige webmaster van de Grasshoppers site. Hij heeft geen tijd; wat resulteert in dat ik geen loginname en wachtwoord krijg, dus dat alleen http://ds1mj1.grasshoppers.nl voorlopig beschikbaar is. En dat is niet echt de bedoeling; van zoveel dagen werk aan een kutsite.
Ik ben net weer begonnen met die shit en het dreigt meteen in de soep te lopen. Absoluut niet de bedoeling maarja.

Vandaag niet naar Statistiek geweest. Nu ff feedback geven op timemanagement en natuurlijk nog ff mijn groepje bellen – helemaal vergeten :S – . Kijken wat ik moet doen voor morgen, want Hugo doet het kennelijk toch niet alleen. Helaas. Want het schijnt kutwerk te zijn; maargoed . We zien wel weer he…

Uni

gatverdamme; strax zit ik er weer. Ik heb vandaag geen zin maar ik zal wel een keertje moeten . Moet ook nog aan mijn adoptieverslag gaan werken ofzo, en thuis nog een timemanagementopdracht maken
Hopen dat het nog wat wordt . In ieder geval ga ik strax Abram een klap op zijn bek geven; omdat ie lief is.
Waarom? Daarom. Ben ik gek? Ja. Looooooooooooooooooooooos

jpschadde moet huilen

Waarom moet jpschadde huilen? De eerste bekende die stopt met de studie Bedrijfskunde..:

Dag Tim . Je bent best cool trouwens (hij heeft een minderwaardigheidscomplex).

*grapje* – again – . Zie je ooit wel en dan krijg je een lekker biertje van me . Succes met je leven

Sterrenbeurs

Sterrenbeurs heeft problemen. Er schijnt nog wel vet te worden gehandeld. Heb me nu dus uiteindelijk toch maar ingeschreven en op de eerste dag na 15 transacties 300 punten verlies . Best leuk.
Er staan nu 9700 punten op Gijs Staverman; want ik weet dat die vanavond met de Academy Awards vet gaat scoren. Tip voor iedereeen die bezoekt; meld je aan en koop ook van die Stavermannetjes want dat helpt mij .

Best leuk; dat handelen . Gaat all1 veel tijd kosten denk ik. Dus doe ik het maar gewoon niet teveel. Wie zorgt ervoor dat mijn Gijsjes 400% in waarde stijgen ?

update: na het schrijven van dit verhaal al 1% in waarde gedaald

nuffin’..

Ik heb zo extreem weinig (boeiends) te vertellen lately, dat het er heir een beetje dood uit begint te zien. Vandaag bij familie geweest; Frits en Daan waren jarig en het was best gezllig. Was een ventje van 5 met een boek van Disney en dat kereltje stond onwijs te vertellen; echt cool .

Website Grasshoppers is bijna in de eindfase; alles werkt, ik ben nu alleen met 2 extra buttons bezig, wat je vanzelf wel ziet . Hopen dat die vd Zwart eindelijk eens gaat reageren want ik heb het wachtwoord van de root nodig . Zodat ik alles er ff op kan gooien; want ik ben er toch wel trots op
Waarop? hierop !. Thaisie heeft het opzetje gemaakt; en nu weet ik ook hoe php werkt en ben ik weer helemaal terug in de html. Best handig; dus ik kan weer nieuwe sites gaan maken ook .

Het coolst vind ik nog het veranderende plaatje op die site, zelf gemaakt en natuurlijk de mooie plaatjes erop . Lucky Luke uit de Boorsmazaal in da house ook . Nu nog sciptje voor foto’s maken misschien