
LOL
!
thx 2 Angel-fire voor de picture ![]()

LOL
!
thx 2 Angel-fire voor de picture ![]()
Zo; kom net uit Leiden vandaan. Willemijn heeft haar haar gebruind en de uitgroei is dus weg. Ik houd meer van rood; maarja, ze wilde keer wat anders :S
Had geen zin om naar Leiden te gaan, maar bij de malle babbe was het toch nog wel erg gezellig. Wel fuckin’ veel mensen..
Vanmorgen was thaisie.com hier. Wel lache; die gast weet dus alles van designen af. Best handig; want we hebben ff de site improved
. dé site. Later volgt nog wel eens een link als ie helemaal af is
.
For now; kisses and cya soon ![]()
jpschadde moest erg lachen ![]()
Drie vriendinnen zitten te kletsen. Zeg, weet je, als ik mijn Peter oraal bevredig, heeft hij altijd koude ballen. Das grappig zegt de 2de, als ik dat bij mijn Dirk doe is dat ook zo.
En jij, vragen ze aan de derde, heeft jou Bruno dat ook als je hem pijpt???
Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb. Oh jee meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker ? Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander
zoeken en dan enz enz….
Zo gezegd zo gedaan, ‘s avonds verwent ze haar Bruno eens goed door
hem oraal te bevredigen. De volgende dag komt ze aan met een blauw oog.
Ja zegt ze, ben ik hem aan het pijpen en in ene keer wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op me oog. Die is zeker gek geworden, waarom doet die nou zoiets ?
Ja weet ik het, ik zei hem nog, hey das gaaf, jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp, en die van Peter en Dirk niet.
Ik heb deze mail al 300 keer gehad in het Engels; maar nu staat er ook een vertaling bij. Best aardig
:
Heel vmeerd:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel. Weird!
Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn’t mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a total mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.
Fcuknig amzanig huh?
Misschien hebben jullie het al gemerkt; maar je mag niet doorlinken naar de MAKRO. Althans, niet naar de MAKROkrant. Deze wilde ik onlangs bezoeken (als wel-makro-klant) maar ik had geen zin om het pasje te zoeken.
Dit is nu de oplossing:
Week 20:
De BUTTON:
DE KRANT
Weet niet of je plaatjes ook kan laten linken naar een site, maarja..
P.s. met dank aan mijnkopthee.nl en edward breedveld
.
Wat ik nou weer tegenkom op het net..
Je hebt allemaal (toch?) wel eens die foto gezien van escher. Klik gewoon maar hier.
Echt mooi dit:

Plaatje gepikt van HORSE van yakuzi die het van nozzman.nl heeft gepikt, maar dat doet er niet toe.
HORSE; als je me nog leest (vast niet); fuck jou met je plaatjespikkende log. hmmz, dit is denk ik een grapje; want ik kijk nog weleens met plezier op dei komkommersite
.