Lang zijn r0xx

http://forum.fok.nl/showtopic.php/399476
Vraagje wie er langer zijn dan 2 meter . Ik niet, helaas, maar ik ben wel redelijk op lengte zegmaar. Helaas begin ik ook tredelijk op dikte te komen en dat zuigt wel wat meer.

In ieder geval; interessant topic voor de langeren onder ons. Ik heb ook de link naar de club voor lange mensen erbij gegeven: www.klublangemensen.nl . Voor als je meer beenruimte bij het vliegen wilt

toet toet

schrik me dood; gaat ineens een sirene. Kijk naar de tijd; 12.00. Toeval zeg. Maandag. Toeval zeg. O; het is weer de eerste van de maand .

Ik heb het geloof ik al eens gezegd; maar slimme terroristen plegen in Nederland een aanslag op de eerste maandag van de maand om 12.00 uur. Wat een verwarring

Log terugloop :)

Ik zie steeds minder mensen als bezoekers hier kijken; maar ook andere logs worden steeds minder bezocht. Dat men hier wat minder kijkt is niet gek; eerst postte ik 5 tot 10 keer per dag iets en kon je mijn hele levensloop meemaken .
Nu post ik een stuk minder (school, webdesign) en dan is 1 keer per week kijken ook wel genoeg.. I understand. Bovendien is de nieuwsgraad wel erg laag geworden de laatste 2 weken.
Ik zal weer eens wat interessante dingen gaan posten voor mijn gebruikertjes, en mijn log wat rondspammen als het weer interessant is. Want zonder reactions is er ook geen ruk aan hoor he !

Net de bus gemist dus ik ga maar niet naar school. Die hoerenbussen zijn altijd te vroeg! grmblz!

Goeiemorgen!

Onee; goeie middag. Ik werdo m 14.01 wakker.. lekker geslapen hoor; alleen beetje zere rug van het doorliggen .
Gisteren met JJ1 gewonnen. Met HS2 hopeloos verloren . Maar was wel gezellig. Er zat een gast in team van tegenstander met een houtenpoot (=kunststof been ) en die was behoorlijk bijdehand en agressief. Maar geen echte ruzie mee geemaakt, dus dat is best nog lief.

Vanmiddag moet ik een paar opdrachten maken voor mijn wonderful Bedrijfskunde studie. Ik zal eerst was blaren door gaan prikken denk ik en me eens bij Willemijn af laten zetten; om fietsen op te halen. Want fiets van mijn broertje en mij staan nog daar; lekker handig .

Ook nog ff wat updates doen aan ds1mj1.grasshoppers.nl; wat waarschijnlijk al snel veranderd wordt naar www.grasshoppers.nl . WOEi!

bballll

Vandaag heb ik verdomd weinig tijd. Ik ga nu mijn neefje terugbrengen naar zijn ouders en daarna een wedstrijd fluiten in BArendrecht. Vervolgens ga ik zelf een wedstrijdje ballen met mijn eigen juniorenteam (eigen team :S) te bezihtigen via http://ds1mj1.grasshoppers.nl. Daarna meT HS3 en ik heb ook nog een verjaardag van Angel-fire waar ik waarschijnlijk geen gaatje voor kan vinden

gefeliciteerd lief nichtje!

jpschadde is out

jpschadde is nerd


En een dikke nerd ook. Maar dikke mensen zijn gezellig en nerds zijn altijd nodig; dus jpschadde gaat het nog ver schoppen !
Of niet

Baz; je bent een schatje dat je deze pic maakt . Ik heb grootte ff veranderd. Ik moet trouwens nog wat kwijt. Ik zit hier niet om jou te vermaken drol. Ik zit hier om jou te pesten . Dikke zoen; jp.

P.s. again; Baz; ik weet het . Oja; publiek; het plaatje is nu 400 keer gewijzigd; kijken wat er nu weer voor mooi nieuws komt