blaaaat ![]()
ik ga zometeen gek doen
![]()
Author: jpschadde
grmblz
met 60 bezoekers niet eens in de top50. man ; waar gaat dat heen met de wereld?
ik heb mijn opdr8jes voor school af; dus ga maar eens mijn nest in. zit hier op computerkamer met trillende handen (alcoholgebrek?) te typen dus moet slapen. kusjes. dikke nachtzoen. hooi ![]()
Breezahs voor komkommer..
Wat vindt je van de vriendinnetjes van mijn girlfriend Komkommer? Breezahwaardig? Ze kunnen praten hoor; zonder lompe teksten nog wel. Aardige meisjes ![]()
hier
Het zijn in ieder geval geen echte breezahs; ze chatten – bija;) – niet (en al helemaal niet vervelend, en ze zijn lief en noooit bezopen.) Toch Sjaan
?
Big brothaz
Stoere mannen heb ik ook nog gefotografeerd; Mad MArk met mijn zwagertje. De stoerst kijkende mannen er maar uit gehaald; ziehier:
Weer 2 van die lekkere mannen. IEUW
!
Dirty Gert…
Bij mij in het basketballteam zat Dirty Gert. Die is vies en is barman in de CASA CARA. Hij laat altijd zijn kont zien.
Zijn favoriete uitspraak is deze (met plaatjes):
Huh?
Weet ik veel
Ik doe ook maar wat!
Lekker ding he?
vrienden van..
vrienden van me op de foto
schatjes he?
Komkommer(tm) en yakuzi
www.yakuzi.com is offline. En dat zuigt. Enorm. Dus gaan wij allemaal zeiken bij Protagonist BV. Want wij willen yakuzi.com terug!
Tip; vraag Adam Curry; die wil altijd helpen (heeft ie bij web-log toch ook gedaan?). Jullie zou ie ook vast wel willen helpen. Of hebben jullie m daarvoor iets teveel geplaagd
?
Ik ben zojuist van mijn training weggegaan om nog wat te doen aan een opdracht die morgen om 13.00 uur af moet zijn. Hoe triest. Ach; mijn voeten zitten vol met blaren en een beetje rust zou vast geen kwaad kunnen.
heerlijke plaatje voor computernerds. Ik heb ook nog een berg plaatjes geschoten net, maar daar zal ik zo dadelijk meer info over lozen
.