grmblz

met 60 bezoekers niet eens in de top50. man ; waar gaat dat heen met de wereld?

ik heb mijn opdr8jes voor school af; dus ga maar eens mijn nest in. zit hier op computerkamer met trillende handen (alcoholgebrek?) te typen dus moet slapen. kusjes. dikke nachtzoen. hooi

Breezahs voor komkommer..

Wat vindt je van de vriendinnetjes van mijn girlfriend Komkommer? Breezahwaardig? Ze kunnen praten hoor; zonder lompe teksten nog wel. Aardige meisjes

hier
Het zijn in ieder geval geen echte breezahs; ze chatten – bija;) – niet (en al helemaal niet vervelend, en ze zijn lief en noooit bezopen.) Toch Sjaan ?

Komkommer(tm) en yakuzi

:)
www.yakuzi.com is offline. En dat zuigt. Enorm. Dus gaan wij allemaal zeiken bij Protagonist BV. Want wij willen yakuzi.com terug!

Tip; vraag Adam Curry; die wil altijd helpen (heeft ie bij web-log toch ook gedaan?). Jullie zou ie ook vast wel willen helpen. Of hebben jullie m daarvoor iets teveel geplaagd ?

Ik ben zojuist van mijn training weggegaan om nog wat te doen aan een opdracht die morgen om 13.00 uur af moet zijn. Hoe triest. Ach; mijn voeten zitten vol met blaren en een beetje rust zou vast geen kwaad kunnen.

heerlijke plaatje voor computernerds. Ik heb ook nog een berg plaatjes geschoten net, maar daar zal ik zo dadelijk meer info over lozen .