Katwijk gaat slapen

Rijnsburg trouwens ook. Heb einelijk beetje slaap gekregen… Heb nog ff zitten zoeken en op de site van parrel een berg gekke mensen gezien. Allemaal mensen uit Katwijk; dus hou je vast .

Parrel, van wies is dat r ien ?

wtf, schwah in actie

wtf2, Red Henky Rooie Henk zien we volgende week op vakantie nog meer !

STER, strak van de XTC

en jullie zijn zeker familie van elkaar ?

P.s. log is erg leeg nu; nieuwe start ofzo maar denk ik…

Mooie sites

Mocht je even niets te doen hebben, of niet kunnen slapen, dan tip ik je de site van nozzman. Die linkt namelijk door naar een berg andere sites, waaronder deze. Die maken vreselijk coole dingen . Ik moest wel lachen om dit plaatje; waarvan hij zelf vond dat het heel geschikt is voor commerciële toepassing:

Copyright (c) Roel van Mastbergen. (niet vergeten natuurlijk )
Zie ook HIER voor meesterlijke strips…

Opgeruimd en nozzman

Zo, heb eens lekker opgeruimd op het log. Ga nu maar eens lekker slapen ook. Onderstaand bericht gepost in het guestbook op nozzman.nl. Plaatjes van hem zijn wel leuk .

hey.. ik visit je site omdat je wel s op yakuzi.com stond; en daar stond een plaatje van jou (van die ketel:)). Check ik je links, staat thaisie.COM er ineens tussen…
Die heeft voor mij geholpen met http://ds1mj1.grasshoppers.nl ; heeft ie volgens mij van jou geleerd ofzo

Thaisie zei al; het is een klein landje . In ieder geval hier een pic van zijn site; en er staan er nog veel meer. Best wel grappig allemaal

ff gepikt :)

[edit]Foto’s zijn van site gehaald. Week 40 is online. Nogmaals paar foto’s hieronder:
Dirty still in da house

S L edje, wat ben je toch lelijk . Dikke zoen op je voorhoofd van jpschadde

Op de website van de CAS nog iets afschruwelijks gezien. Die dikzak van die blote harige lelijke kont met spanking plekjes, staat er gewoon live op .
http://www.xs4all.nl/~pwv/foto/week39/bigimages/DSC03313.JPG
He Gert; wanneer krijg ik weer gratis bier ?

Mladen en Emir zijn ook vertegenwoordigd, met middelvingers . Hey joh piem0l; kom weer bij Grasshoppers ballen! Oja; vergeet Jeroen niet mee te nemen ook .
http://www.xs4all.nl/~pwv/foto/week39/bigimages/DSC03315.JPG

Als laatste Noddy nog; die heeft een nieuw truitje en wil t ff showen met dr dronken kop
http://www.xs4all.nl/~pwv/foto/week39/bigimages/DSC03327.JPG
Samen met die gekke vriendin waar ik wel eens mee trug ben gereden uit Noordwijk vandaan. Suffe tocht was dat joh .

Dirty :) !

Wat is dit nu weer voor plaatje zul je wel denken. Het zijn mijn benen, en een beetje geblesseerd dan . Ben net door mijn enkel gegaan en heb er weinig last van, maar toch wel een beetje. Ik ging dus op mijn bek over Naught Nico, zakte door mijn enkel, viel met mijn hand op de bal, en toen op de grond. Ook last van pols dus

Beetje jammer, maar met 2 weken rust moet het goed te doen zijn. Morgen om 7 uur bedje uit, om 8 uur bij Abram zijn met de auto, en naar school. Horny hoor .

Oja; die post van die nicht met die blote kont; heel Katwijk groet m met: ‘hey, lekker kontje hoor’. Verders; nix

stoppen met loggen

Serieuze titel he? Ik heb zo ook wel eens mijn mindere dagen hoor; met loggen, maar stoppen? Neuh, dat was niet mijn bedoeling.

Eamel stopt er wel mee. Nou; doei dan maar . Als reden geeft ie aan dat zijn social life eronder lijdt. Ja; hallo; 8 uur per dag loggen is ook niet gezond!

Het is wel zo dat als ik in de bus mensen spreek en ik zeg; ‘wat ik nou heb meegemaakt!’, dat ze dan vaak zeggen; bedoel je deze log, of die, of zus, of zo ? Maar dan heb ik nog altijd muchos loze andere verhaaltjes over hoor . Dus social life; no problems.

Als ik minder log heb ik gewoon geen zin in het gezeik van mijn lezers. Karel Knetter de halve zool, of ikwilvanbil, de megakneus van web-log.nl. Of komkommer, de ‘born 2 porn’ man, die helemaal insane is en yakuzi naar de afgrond heeft geholpen.

Of Adam, die me weer gratis mobieltjes, auto’s en paarden komt verstrekken. Of doet ie dat niet? Nee, dat doet ie niet. Helaas. Ik wil foto’s maken vanuit zijn heli.. Wil ie ook al niet. Of lee jij me gewoon noiot, eddum? Curry; Eddum Curry, zegt ie in de reclame. Net James Bond .

Zo dit was dan een hele log die afdrijft naar een niveau ver onder NAP. Blaat zeg ik dan meestal . jpschadde heeft een pesthekel aan alle breezahsletjes en toont met deze log nog ff aan, dat de vriendinnen van mijn vriendin dat niet zijn. Komkommer; JIJ bent een br33z4h!

SPAMOPROEP!

lees <a href="http://www.webwereld.nl/nav/nb?16476
“>HIER over minister Piet Hein Donner die SPAM NIET WIL BEBOETEN!

We moeten m met zn allen doodspammen. Hij moet het internet niet meer op kunnen van de spam. Net als wij.

Minister Piet Hein Donner wil geen boete zetten op het versturen van spam. Ook moeten bedrijven gewoon spam kunnen blijven ontvangen.

Dat zegt ie gewoon. Man; flikker toch op. Die spam is zoooo irritant in je mailbox! Kom op nou! beboet die flikkers!