Serieuze titel he? Ik heb zo ook wel eens mijn mindere dagen hoor; met loggen, maar stoppen? Neuh, dat was niet mijn bedoeling.
Eamel stopt er wel mee. Nou; doei dan maar
. Als reden geeft ie aan dat zijn social life eronder lijdt. Ja; hallo; 8 uur per dag loggen is ook niet gezond!
Het is wel zo dat als ik in de bus mensen spreek en ik zeg; ‘wat ik nou heb meegemaakt!’, dat ze dan vaak zeggen; bedoel je deze log, of die, of zus, of zo
? Maar dan heb ik nog altijd muchos loze andere verhaaltjes over hoor
. Dus social life; no problems.
Als ik minder log heb ik gewoon geen zin in het gezeik van mijn lezers. Karel Knetter de halve zool, of ikwilvanbil, de megakneus van web-log.nl. Of komkommer, de ‘born 2 porn’ man, die helemaal insane is en yakuzi naar de afgrond heeft geholpen.
Of Adam, die me weer gratis mobieltjes, auto’s en paarden komt verstrekken. Of doet ie dat niet? Nee, dat doet ie niet. Helaas. Ik wil foto’s maken vanuit zijn heli.. Wil ie ook al niet. Of lee jij me gewoon noiot, eddum? Curry; Eddum Curry, zegt ie in de reclame. Net James Bond
.
Zo dit was dan een hele log die afdrijft naar een niveau ver onder NAP. Blaat zeg ik dan meestal
. jpschadde heeft een pesthekel aan alle breezahsletjes en toont met deze log nog ff aan, dat de vriendinnen van mijn vriendin dat niet zijn. Komkommer; JIJ bent een br33z4h!